Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mua vituttaa ku Karttunen meni pilaamaan ittensä. Nykyään ei koko jätkästä tuu enää mitään muuta mieleen kuin "moi, olen karttunen 27v täältä hikikopista ja tattia tulee hakattua päivittäin" :D

Hah, ainakin yksi mun viesteistä on näköjään syöpynyt jonkun mieliin! - Olkoonkin, että kirjoitin sen muistaakseni aikoinaan ironiseksi vastaukseksi johonkin "paneex tääl ketä muut 6h putkeen?" -threadiin. :hyvä:

Mulla olisi parikin aivan mahtavaa saumaa lähteä joko Espanjaan tai Amsterdamiin duuniin, mutta arvatkaa vaan voinko lähteä... Olen kiinni tässä vitun kämpässä ja sitä kautta tässä vitun paskassa kaupungissa ja maassa. En nyt oikein tiedä mitä tekisin... Jään sit varmaan tänne ja teen duunia, kuten tähänkin asti :(

Haluun pois!!! :itku:

Yöllä kuumetta, tänään flunssaa. Kyllä, vituttaa.

Menee taas treenit sekaisin, eikä opiskelustakaan oikein tule mitään sairaana.

Flunssa ja lievä lämpö...perseestähän tämä on, mutta kai se on pakko taukoa pitää.Ei ne tulokset muutamassa päivässä romahda.

Vituttaa ku rintatreeni ei suju, penkissäki tulokset vaa laskee :itku:. Kaikkensa tekee mutta mikää ei auta. Onneks selkä ja jalat vahvistuu normitahtiaan.

Löin käden ovenkahvaan kotona ja osu johonkii hermoon ja sattu ihan vitusti. Nyt ei saa puristettua kättä nyrkkiin :curs:

e: ja oli tarkotus lähtä kohta salille. vittu mikä mäihä.

Saatana ku ei KOSKAAN voi olla terve. :curs: 2 viikkoa flunssassa ja heti kun yrittää urheilla niin tulee jotain ja lääkäri törkkää antibiootikuurin päälle. Alkaa pikkuhiljaa syömään miestä kun on viimeksi ollut yli kuukauden terveenä joskus keväällä. Ei vaan mikään onnistu kun on kipeenä kokoajan. Taas näyttää siltä että menee syksy pääasiassa sairastaessa 4 seinän sisällä kuten viime vuonnakin. :(

Olin tossa just kahden päivän sairaslomalla. Eilen illalla ajattelin, että pääsen töihin, mutta aamulla kuumemittari näytti taas yli 38 astetta. Soitin sitten työnantajalle ja tunnin päästä on taas lekuri. Tässä neljän tunnin aikana kuume on laskenut melkein normaaliin lämpöön:wtf: olo nyt ei ole mikään loistava, mutta mitähän lääkäri-setä tuumaa jos ei olekkaa kuumetta...

Olin tossa just kahden päivän sairaslomalla. Eilen illalla ajattelin, että pääsen töihin, mutta aamulla kuumemittari näytti taas yli 38 astetta. Soitin sitten työnantajalle ja tunnin päästä on taas lekuri. Tässä neljän tunnin aikana kuume on laskenut melkein normaaliin lämpöön:wtf: olo nyt ei ole mikään loistava, mutta mitähän lääkäri-setä tuumaa jos ei olekkaa kuumetta...

Tää nyt on ihan mutuilua, mutta kuulemma lääkäreillä on jonkinlainen koulutus, jonka avulla tulkitsevat erilaisia oireita ja kaikkee. Että OMG ehkä joskus voi se kuume laskeakin ja silleen LOLZ

Työkaverit jotka ei tee hommia bonuksien eteen, päinvastoin jarruttavat niitä ja ovat kuitenkin ensimmäisenä ihmettelemässä aiempaa heikompia palkkioita. Kuinka saatanan vajaa ihminen voi olla. :curs:

Tää nyt on ihan mutuilua, mutta kuulemma lääkäreillä on jonkinlainen koulutus, jonka avulla tulkitsevat erilaisia oireita ja kaikkee. Että OMG ehkä joskus voi se kuume laskeakin ja silleen LOLZ
:jahas:

toi lekuri nyt vaan on vähän siinä maineessa, että nihkeesti tulee lomaa...

E. ja jossain muussa thredissa (?) selittelin kun ei kuumeen lisäks oikeen muita oireita ollu. Ei yskää, kurkkukipua, päänsärkyä. Mutta eihän sitä nyt voi olettaa, että kaikki muistaa tai on ees lukenu foorumin kaikki viestit :)

Treeni yllättäen kulkee (vielä) sujuvasti, vaikka perusolotila alkaakin olla jo luokkaa vitutuksen multihuipentuma...

Duuni vituttaa, paskasti nukutut yöt vituttaa.

Vyötärökin helvetti alkanut kasvaa :curs:

On se perkele, kun x kalorimäärällä paino ei hievahdakaan ja x+500 kaloria päivässä tuo 2cm vyötärölle parissa viikossa :itku:

Kai mut on tuomittu olemaan laihaläski lopun ikääni...

Esittelemäni tutkimussuunnitelma teilattiin totaalisesti ja nyt pitäisi kirjoittaa uusi - aikaa muutama päivä, plus siitä sitten vielä lyhennetty versio. Aikataulu ei voi joustaa, koska ensi viikolla on ajankohtaisten rahoitushakemusten aikarajat. Nyt vain on pää totaalisen tyhjä kritiikin jäljiltä, joten tämäkin vähäinen aikaa menee hukkaan tuijotellessa tietokoneen näyttöä. Johan vituttaa.

Terveystiedon kirjotukset vaikutti aluks menevän ihan hyvin mutta sit niitten jälkeen kuulin miten porukka on vääntäny viittä sivua per tehtävä ja olin unohtanu niin vitun oleellisia asioita että vittu. Vielä ainut aine kirjotuksista mistä ois pitäny se hyvä arvosana saada. :curs:

Ei kirjotuksissa se sivumäärä ratkaise, vaan se mitä kirjoittaa. Jos osaa vastata kysymykseen lyhyesti niin että vastauksessa on kaikki tarvittava on se parempi kuin kirjoittaa paperilla kaiken mikä sivuaakin aihetta.

kummitädin n. 25v -lapsella kasvain(?) jossakin päässä..
Oli näkö heikentynyt kerralla paljon, meni lääkäriin tutkimuksiin ja sinne jäi...

Vituttaa...

Back
Ylös Bottom