Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa kun on niin vitulliset sopeutumisvaikeudet yliopistomaailman ruokakulttuuriin. Ei oo mun juttu että aamupalan ja eväsleipien voimin ollaan koko päivä luennoilla, tai jos ehditään puoliltapäivin käydä syömässä 5 lihapyörykkää/1 jauhoinen jauhelihapihvi, riisiä ja porkkanaraastetta niin sillä ruuan nokareella ollaan neljään asti luennoilla, jonka jälkeen pitäis porukalla mennä suoraan kaljalle johonkin. Oon tottunu neljästä viiteen lämpimään ruokaan päivässä ja siihen että ei oo niin kova nälkä joka päivä että huimaa.
Veikkauksia, erakoidunko ja jäänkö ikuisesti poikamieheks vai menestynkö kuitenkin elämässäni jos jätän maanantai-iltaiset kaljaviestit ja klo 12-12:30 aikavälin luentotapahtumat väliin 5 vuoden ajan ja keskityn syömään oikeaa ruokaa ja urheilemaan säännöllisesti?
Tosta sen verran että itse totuin rakassa vetämään mahan täyteen aamulla herättyäni, klo 9:00, klo 11:00, klo 13:30 ja heti kotiin päästyäni klo n klo 16:00. Nyt menin AMK:hon ja ei mulla vaan ollut mitään käsitystä että sielä ei ole tiettyjä taukoja jollon voi käydä syömässä. Klo 8 alotat istumisen, muut käy 10minuutin tauoilla röökillä ja mä vasta tyhjänä vikisen että vittu ku ei voi tunteja pitää yhteen että pääsis rauhassa mättämään. Sit ku pääset joskus 11:30 - 13:00 sinne syömään puoleksi tunniksi nii rajoituksena on tosiaan tyyliin 7lihapullaa, MITÄ VITTUA?? Onhan se ruoka halvaa kun se sen 2e maksaa, mutta rasittavaa se on itsenä silti täyttää riisillä tai perunoilla ja salaatilla. Mä olen tottunut vetämään 8tunnissa sen 3lämmintä ateriaa, kulutin mä sen tai en, ensimmäisen viikon kitisin pääkipeenä kun oli syöty niin huonosti ja vaikka kuin söisin lisäravinteita niin se ei ole mulle sama kuin oikea ruoka. Mä kävelen 9-10 aikaan tebikselle vetämään jonkun terveellisen lihapiirakan ja litran maitoa ja sama homma 14 maissa jos on pitkä päivä. Enemmän mä maha täynnä opin niillä tunneilla vaikka jättäsinki joka päivä yhen tunnin väliin kuin että vatsa tyhjänä ja pää kipeänä istu nsielä vinkumassa.Komppaan Weakia, seuraat suuren Hulksterin esimerkkiä ja sekoitat öljy-protskudrinkkejä esim. 0,5 litran limsapulloihin ja ääntä kohti. Ei kannata taas tehdä yksinkertaisesta asiasta näin vaikeaa.
Jos pelkäät pilaantumista / et pidä lämpimästä heralitkusta, niin termospulloa kehiin.
UFS Forum ollut suljettuna vitun pitkään jo. Suomi24 ei oikein korvaa vanhaa kunnon Uhvee. :(
Hyvät palstaveljet, nyt on pakko jakaa kokemukseni koska en ole ollut koskaan näin hämmentynyt salilla.
Eilen jo huomasin että salillamme on uusi kävijä. Tämä keski-ikäinen mies juoksi suihkun ja saunan väliä ainakin 5 kertaa ja aina suihkun alle päästyään alkoi pestä hampaitaan. En vielä jaksanut kiinnittää häneen ihmeemmin huomiota, mutta tänään oli jo vähän pakko.
Avasin suihkuhuoneen oven ja kyseinen mies istui nurkkasuihkussa risti-istunnassa ja pesi hampaitaan. Jo edellisenä päivänä olin huomannut että suihkun naulassa roikkui mustat suorat housut, ja nyt tajusin että ne kuuluivat tälle miehelle, sillä housujen taskusta puski ulos hammasharjakotelo. Mies nousi pystyyn ja lähti saunaan, tuli saunasta suihkun alle hammaspesulle, ja jatkoi tätä rallia niin kauan kuin olin suihkussa itse. Saunaan ei jotenkin huvittanut mennä. Tällä miehellä ei näyttänyt olevan pyyhettä mukana, joka ilmenikin kun hän tuli takaisin pukkarin puolelle läpimärkänä mukanaan vain mustat suorat housunsa. Kaikesta päätellen hänellä ei ollut muuta mukanakaan koska ainakaan kyseisellä paikalla ei ollut mitään varusteita.
Ikään kuin tämä nyt ei olisi ollut tarpeeksi outoa, mies alkoi sitten ihan kaikessa rauhassa räplätä muniaan siinä istuskellessaan. Ja räpläämisellä en tarkoita mitään perus rapsuttamista. Tässä vaiheessa olin onneksi jo valmis lähtemään.
Henkilökohtaisesti luulen että tämä johtuu tästä ilmiöstä nimeltään avohoito.
Hyvät palstaveljet, nyt on pakko jakaa kokemukseni koska en ole ollut koskaan näin hämmentynyt salilla.
Eilen jo huomasin että salillamme on uusi kävijä. Tämä keski-ikäinen mies juoksi suihkun ja saunan väliä ainakin 5 kertaa ja aina suihkun alle päästyään alkoi pestä hampaitaan. En vielä jaksanut kiinnittää häneen ihmeemmin huomiota, mutta tänään oli jo vähän pakko.
Avasin suihkuhuoneen oven ja kyseinen mies istui nurkkasuihkussa risti-istunnassa ja pesi hampaitaan. Jo edellisenä päivänä olin huomannut että suihkun naulassa roikkui mustat suorat housut, ja nyt tajusin että ne kuuluivat tälle miehelle, sillä housujen taskusta puski ulos hammasharjakotelo. Mies nousi pystyyn ja lähti saunaan, tuli saunasta suihkun alle hammaspesulle, ja jatkoi tätä rallia niin kauan kuin olin suihkussa itse. Saunaan ei jotenkin huvittanut mennä. Tällä miehellä ei näyttänyt olevan pyyhettä mukana, joka ilmenikin kun hän tuli takaisin pukkarin puolelle läpimärkänä mukanaan vain mustat suorat housunsa. Kaikesta päätellen hänellä ei ollut muuta mukanakaan koska ainakaan kyseisellä paikalla ei ollut mitään varusteita.
Ikään kuin tämä nyt ei olisi ollut tarpeeksi outoa, mies alkoi sitten ihan kaikessa rauhassa räplätä muniaan siinä istuskellessaan. Ja räpläämisellä en tarkoita mitään perus rapsuttamista. Tässä vaiheessa olin onneksi jo valmis lähtemään.
Henkilökohtaisesti luulen että tämä johtuu tästä ilmiöstä nimeltään avohoito.
Epäilenpä, että tämä tapahtui Tampereella? TTY:n alasalin suihkussa samanmoinen kaveri vieraillut etenkin viime kesänä. Istuskeli suihkussa tunnin settejä, välillä kävi pukuhuoneen puolella istuskelemassa munasillaan ja keräämässä aggrea. Sit takasin suihkuun puhisten ja tuhisten. Koko kylpyhuone oli aina ihan piukassa vesihöyryä. Pelotti muuten niin perkeleesti olla suihkussa samaan aikaan. Ja tosiaan, siistit kuteet miehellä aina oli. Suorat housut ja kauluspaita.