Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kaverit kyllä tekivät, mitkähän tsäännssit luulet että tuntomerkit "kolme kurdia" on napsahtaa oikein?

Joo, ei ne poliisit näitä nykypäivänä (kääN) saa kiinni. Miehen hakkaajat (kts. tämä topic aiemmin) yhä karkuteillä, jotain epäilyjä kuulemma on.. Jeppistä jee ja silleen. Toivotaan että vakuutus korvaa laskut, sekä sun kavereilla että täällä.

Eile 3 kaverii oli ilotuksissa. Tosi mukavii heppui, ei ne lyö ees takas jos niiden päälle käy. Noh kolme kurdia oli tullu pummii tupakkaa ja ku kaverit oli sanonu että eivät polta nii yhtä kaveria viiltäneet kaulaan, toista hakannu niin että joutuu leuan takia menemään tänään röntgeniin ja kolmatta olivat potkineet rintaan, lähti ambulanssilla sairaalaan ku ei saanut henkeä. Vittu ku ois ollu paikal oisin tunkenu niiden puukon niiden silmäkuoppiin:curs::curs:

Itse otan aina etäisyyttä kun joku tulee tupakkaa kyselemään, koska ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy.

Itse otan aina etäisyyttä kun joku tulee tupakkaa kyselemään, koska ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy.
Kokemusta myös täällä teiniviiksisistä amiskurdeista jotka tulivat röökiä pummimaan. Mua lyötiin kurkkuun ja kampitettiin maahan, kaveria kuristettiin ja muita meidän porukasta uhkailtiin hakkaamisella, myös tyttöjä. Pistää vihaksi tuollainen.

On, jos taloyhtiön digitalisoinnista vastaavan yhtiön työntekijä sanoo että on antennitalous.

Vitun digiboxit! Muistan kun siitä alettiin puhumaan niin vakuuteltiin että töllöllä pääsee helposti nettiin ja että voit katsella mitä tahansa kanavaa. Kaiken piti olla helppoa. Sitten kaikki kanavat myydäänkin nipuissa vaikka ketään ei vittujakaan kiinnosta toi meininki. Saatanan saatana. :confused:

Mikä vitun T-talo se on jos telkkari näkyy C-boxilla:hyvä:. Kyllä se digital näkyy 99.9999%:n varmuudella C-kortilla.

Ja pitäisihän toi olla yksinkertaista selvittää katsomalla mitä kanavia näkyy. Jos boxi löytää esim. Viasatin kanavia (salattuina tietty) on kyseessä selkeästi kaapeli.
Ihan totta:worship:

Onhan ilmassa ja kaapelissa eri kanavat jakelussa.

Tässä on nyt joku tyhmä juttu takana.

Joku saatanan kusipää pöllis mun siskon pyörän jonka arvo on jotain millä ks. jannu saa sitä mitä-lie-paskaansa vuoden verran. No se hyvä siinä on, että talo jossa ks. sankari asuu on tiedossa, muijakaverin nimi on tiedossa, valvontakamera tallensi tapahtuman, sisko on poliisille menossa tänään ja kovin olen lähellä saada tietää ks. jannun nimen joka helpottaa asiaa huomattavasti. Tämä siis tapahtui Turussa.
Kolme viikkoa vielä niin pääsee suomeen. :curs:

Saatanan narkkarit. :curs::curs::curs::curs:

Joku saatanan kusipää pöllis mun siskon pyörän jonka arvo on jotain millä ks. jannu saa sitä mitä-lie-paskaansa vuoden verran. No se hyvä siinä on, että talo jossa ks. sankari asuu on tiedossa, muijakaverin nimi on tiedossa, valvontakamera tallensi tapahtuman, sisko on poliisille menossa tänään ja kovin olen lähellä saada tietää ks. jannun nimen joka helpottaa asiaa huomattavasti. Tämä siis tapahtui Turussa.
Kolme viikkoa vielä niin pääsee suomeen. :curs:

Saatanan narkkarit. :curs::curs::curs::curs:

Mut kolmen viikon päästä on bahrainin gb?:eek:

Mut kolmen viikon päästä on bahrainin gb?:eek:

Silloin on Turun GP joka sisältää erikoiskokeen lisäksi sisältäen seuraavat lajit;

*maassa(päähän)veto
*syöksysukellus miehen avulla
*pään iskunkestävyyden mittaus risteilyohjuksella
*päästäpuristus
*jalanmurskaus
*väkisinsukellus aurajoessa
*penkkirusennus
*hauisvääntö
*yleinen nöyryyttäminen

ja erikoiskoe sisältää kohteen X auton perässä vetämisen...

Perkele. :curs:

^

Vaikka vitutus tuossa Räikkösen tapauksessa voikin olla melkoista, ei välttämättä kannata noita asioita täällä palstalla julkisesti huudella. Pahimmassa tapauksessa pääset vielä maksumieheksi, vaikket mitään tekisikään..

Mikä vitun T-talo se on jos telkkari näkyy C-boxilla:hyvä:. Kyllä se digital näkyy 99.9999%:n varmuudella C-kortilla.
Kysyin asiaa sähköpostilla ja vastaus oli seuraavanlainen:

"KOHTEESSA NS.QAM-JÄRJESTELMÄ, JOHON VASTAANOTETAAN HARAVALLA JA SAT.LAUTASELLA OHJELMANIPPUJA. ILMASTA TULEVAT TAAJUUDET MADALLETAAN NS KAPELITAAJUUKSILLE, JOTTA TALOYHTIÖN VANHASSA KETJUVERKOSSA SIGNAALIT KULKEVAT.JA KOSKA ANTENNILLA VAST.OTETAAN SIGNAALI, NIIN ANTENNIMALLIN KORTTI TOIMII."

Eipähän mene yöunet enään. Vittu. :D

Vaikka vitutus tuossa Räikkösen tapauksessa voikin olla melkoista, ei välttämättä kannata noita asioita täällä palstalla julkisesti huudella. Pahimmassa tapauksessa pääset vielä maksumieheksi, vaikket mitään tekisikään..

Juu tiedän, kiitos muistutuksesta. Kirjoitin siihen aluksi "Toivottavasti kukaan ei ota tätä liian tosissaan" mutta poistin sen. :thumbs:

No onneksi suomen valtiossa toimii sellainen kuin poliisi joka hoitaa nämä asiat.

Harmillinen juttu, mutta hyvin yksinkertainen selvittää kun on asuintalo ja muijan nimi tiedossa ja ks. tapahtumasta on video valvontakameran ottamana.

Alkaa vitutus jo hellittämään. Ruoka sitten tekee ihmeitä ihmisen mielelle, kuten siihen yksi mainoskin jollain asteella viittaa.

Back
Ylös Bottom