Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mull herätyskello on soimassa aamulla 7.00 ja herään yleensä vähän ennen se soi. Vituttaa moinen turha pirinä.

Mä en tajua edes mun herätyskellon ääntä, kun se soi. Sekaisin fiilisten kans miettii et mikä soi.
Toinen mikä vituttaa on se että sain kutsun työhaastatteluun :curs: ennen ei kyllä ole tollaset vituttanut..

Naapuri lähtee töihin joka aamu klo 0600 ja paiskasee aivan täysillä ulko-oven kiinni niin et mä herään. Ja tänäänkin oisin saanu nukkua seittämään.

Naapuri lähtee töihin joka aamu klo 0600 ja paiskasee aivan täysillä ulko-oven kiinni niin et mä herään. Ja tänäänkin oisin saanu nukkua seittämään.
Käy sanomassa sille.

Taas kurkku helvetin kipeä kun toinen kitarisa tulehtunut. Heinäkuusta asti ollut lähes kokoaika jtn pientä vaivaa. Talvella pitää näillä näkymin mennä leikkaamaan kitarisat. Kai sinne salille voisi vaivautua vaikka kurkku onkin aika kipeä. Ei se kuitenkaan käsittääkseni haittaa, jos kurkku on kipeänä, muutakun kivun puolesta?

ei ole mitään tekemistä, ei vittu yhtään mitää, äsken pesin auton siinä tän päivän tekemiset..vittu...tekis mieli vaa korkata kaljaa ja käyä nykii kalsarit.

Tilasin viime yönä vuosihoroskoopin sähköpostiin, hinta 19,90:curs: Ja joo, ihan selvinpäin tilasin. Nyt vituttaa. Alkoi kyllä jo yöllä vituttaa, kun tuli sellanen 15-sivuinen sepostus sähköpostiin parissa minuutissa tilauksesta. Ilmiselvää kusetusta siis.

No mä olen ollut aika kiinnostunut kaikesta tällasesta ja sain sitten yöllä loistavan idean tilata henkilökohtaisen katsauksen tulevasta vuodestani. Ajattelin, että joku astrologi olisi minun syntymäkellonaikojen ja päivämäärien perusteella piirtänyt jonkun kartan ja tutkinut planeettojen ohituksia ja muita vastaavia tekijöitä, joiden perusteella voisi tehdä tulkintoja (ja tämä tulkinnan tekeminen olisi vaatinut aikaa ja vaivaa useita päiviä). Mutta sitten ei mee kun silmänräpäys ja vuosihoroskooppi tulkintoineen kolahtaa mun sähköpostiin. Onpa todella uskottavaa joo. En mä tuota tilausta ois kyllä ikimaailmassa tilannut kirkkaalla päivänvalolla.

Annatko mulle vaikka 10 ekee kuussa, niin mä koodaan sulle softan, joka ennustaa toooosi tarkasti jopa viikkotarkkuudella sun tulevaisuuden?

Astrologia kyllä vähän menetti uskottavuuttaan mun silmissä ton kusetusennustuksen jälkeen :/ Eikä sulla taida olla alan koulutustakaan?

Mikä mua vaivaa! Salilla aattelin vaan koko ajan ettei kiinnosta pätkääkään ja lopetan koko salilla käynnin. Pois tuollaiset ajatukset minusta! Helvetti sentään, koita siinä sitten reenata.

Back
Ylös Bottom