Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pakko kyllä tarttua ja kysyä että kuinka voi olla mahdollista? Lukio oli mun mielestä ihan pelleilyä, jos vertaa yläasteeseen ja yläaste oli pelleilyä verrattuna ala-asteeseen. Lukiossa olisi ollut muuta tekemistä kuin pitkä matikka ja se nyt ei ollu niin tärkeetä, joten luovutin ja vaihdoin lyhyeeseen :D Ihan hyvin meni, vaikkei niitä läksyjä tehnykkään.

Juuri näin, lukio on loppupeleissä kyllä ihan pelleilyä ja kaikki jotka jaksaa edes hitusen yrittää saavat sen lakinkin. Lukion käynneenä voisin antaa vinkiksi, että panosta vaan muutamaan aineeseen jotka meinaat kanssa kirjottaa, ja anna muitten mennä omalla painollaan :D
Koska lukion jälkeen ainoa asia millä on merkitystä, on se yo-todistus, ja sekin vaan siihen asti että pääset uuteen kouluun.

Hulluja ne jotka jaksaa ressata lukiosta...

Salille tuli parikymppinen jätkä joka kierteli laitteita, sitten se meni monitoimilaitteen luokse. Minuutin siinä väkersi ja totesi itekseen: "vittu mikä paska". :hyvä:

Lukiossa aika meni kyllä kaikkeen muuhun kuin pänttäämiseen, päättötodistuksen keskiarvo 8,5 ja yo:sta 4 E, 2 L, lukioni 5. parhaiten. Samat arvosanat kirjoittaneen pinkotytön keskiarvo 9,8. Kannattaa siellä kirjoituksissa vasta panostaa koska niillä haetaan seuraavaan kouluun.

Masentaa ja on niin vitun paska olo taas. Henkinen pahoinvointi aiheuttaa siis myös sen, että vatsassa on sellanen tunne, että laatta lentäis.

Tämä ketju on kyllä ollu parasta luettavaa pitkästä aikaa, vaikka en sivua 70 pitemmälle ole vielä päässytkään. Kauheesti ei salikokemusta ole, mutta silti muutamia huvittavia kohtauksia sattunut kohdalle.

Tanskan lomamatkalla samalle salille tuli tanskalaisnuorukainen, joka veti 45 minuutin monipuolisen treenin, johon sisältyi kuusi eri liikettä sekä laitteilla että vapailla painoilla. Muuten varmaan hyvä, mutta kaikki kuusi liikettä vahvistavat pääasiassa hauislihasta.

Viimeksi satuin salille kolmen nuoren urheilijanaisen kanssa, yleisurheilijoita veikkaisin. Pieni tyttö yritti saada ison lukon ruuvia auki eikä saanut millään. Antoi sitten vähän isommalle tytölle, että kokeile sinä. Minä sitten ojensin hennommalle tytölle lattialla olevan lukon, että ottakaa tuo, voin kokeilla sitä jumissa olevaa. Toinen antoi sen jumissa olevan lukon, jonka käänsin ihan ilman voimaa saman tien auki. Oikeastaan riitti että otti siihen kiinni. Tyttö oli vähän hämillään, mutta herrasmiehenä annoin kunnian tytölle, "saithan sä tän auki".

Sitten kolmas tyttö teki kyykkyä, tangossa oli kympit ja tuli kysymään multa pieniä lukkoja "tarttekko vielä" kun tein jotain hauiskääntöä (joo, kuuluu monipuoliseen ohjelmaani) :)

Sanoin, että aloitin just, ota nuo isommat siihen, johon tyttö, että "ne painaa ainakin viis kiloa". Sanoin, että ne painaa korkeintaan 500 grammaa, ja se tuntu oikeesti ottavan nokkiinsa kun ei saanut niitä pieniä lukkoja. Huvittavinta oli, että sen valmentaja lähti mukaan siihen tytön tinttailuun "tee vaan ilman lukkoja, voin tulla varmistamaan". Siinä vaiheessa mä löin sille jo isoja lukkoja tankoon ja sanoin, että kyllä sun jalat nämä jaksaa. "No ne painaa ainakin kaks ja puoli kiloa" tyttö jatkoi, mutta teki lopulta sarjansa niillä ja kyllä se ihan hyvin ne jakso :)

Itekin valmentajanhommia muutamassa lajissa tehneenä, lähettäisin tuollaiset tinttailijat kotiin hyvin nopeasti.

Vitutti tulla iltavuorosta kotiin ja melkein kompastua rappukäytävässä nukkuvaan juoppoon. Vielä enemmän vitutti heittää se kuonakasa pihalle. Eniten vituttaa naapurit jotka eivät ilmeisesti älyä katsoa, että ulko-ovi on kiinni, ettei kaikki saatanan juopot, piripäät ja muut epäsosiaaliset ainekset pääse hengailemaan tähän kerrostaloon.

Höh, musta noi juopot on tosi säälittäviä ja mun sisäinen emoankka herää aina henkiin, kun tuollaisen kohtaan. Mun entisen kämpän rappukäytävässäkin hengaili sellanen tosi reppanaspurgu, jolle vein kerran lettuja ja hilloakin :haart:

Höh, musta noi juopot on tosi säälittäviä ja mun sisäinen emoankka herää aina henkiin, kun tuollaisen kohtaan. Mun entisen kämpän rappukäytävässäkin hengaili sellanen tosi reppanaspurgu, jolle vein kerran lettuja ja hilloakin :haart:
Niissä ei ole mitään säälittävää. Itse ovat itsensä siihen tilanteeseen ajaneet, ja kuluttavat pelkästään yhteiskunnan voimavaroja antamatta mitään takaisin. Olen puhunut.

Niissä ei ole mitään säälittävää. Itse ovat itsensä siihen tilanteeseen ajaneet, ja kuluttavat pelkästään yhteiskunnan voimavaroja antamatta mitään takaisin. Olen puhunut.

Ei pidä nyt yleistää kuitenkaan, et voi tietää koskaan taustoja ulkokuoren perusteella. Suurin osa kyllä menee mainitsemaasi kategoriaan.

Unen kanssa ongelmia.... siitä sitten tulee nälkä... siitä sitten ei paino laske odotusten mukaan...
Ei vituta mutta harmittaa...

Voi vittu! Kyllä voi olla vaikeeta kielen vaihtaminen floikalliseen skittaan. Vedän kohta itteni jojoon tällä kielellä. Miks tää high e pamahtaa aina rikki ennen ku viritysmittari sanoo ees että ois tarpeeks kireellä ja siis oikea taajuus? Voi perse.. vien tän kyl kohta Musamaailmaan niin saa pojat vaihtaa kielet vaikka maksais mitä.. :curs:

No eikai sitä viinaa kukaan niiden kurkustakaan ole väkisin kaatamassa?
Ei varmaan, mutta noilla joillain on ihan oikeasti surullinen elämäntarina. Eli esimerkiksi elämä mennyt ihan vituilleen mallia vaimo ja lapset kuollu, laman aikana meni talo alta yms. Että enemmän multa löytyy ymmärrystä noille rantojen miehille kuin esim. nisteille. Toki noissa spurguissakin on ihan ittensä siihen jamaan ajaneita suurin osa, mutta joillekin on sattunut asioita, jotka on edesauttanut moista rappeutumista huomattavasti.

Eilen kun kävelin iltavuoron jälkeen töistä kotiin ja surffailin kävellessä kännykällä (joku oli jättänyt WLANinsa suojaamatta) niin kolme kaksipyöräistä päristintä:kakka: ajoi ohi ja pysähtyi seuraavaan risteykseen odottamaan. Kun kävelin kohdalle minut piiritettiin ja alettiin tivaamaan että miksi otin heistä kuvia ja onko tässä nyt myös muita ongelmia.:curs: Onkohan taas jäänyt joiltain lelut patterin väliin pienenä?:david:

Kun radiot soittaa jotain biisiä ja sitten jättävät tyyliin viimeiset 20sec-1min soittamatta, se pistää vituttamaan joskus huolella.

Back
Ylös Bottom