Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei se lukio oo paha kun ottaa pieniä taiteellisia vapauksia. Tosin ei ehkä kannata löysäillä niin paljon ku minä tein jos haluaa oikeesti jotain saada aikaankin.

Sataa, aivan helvetisti ja varmasti sataa vielä aamullakin . Pitäs lähtee kohta yöks ulos töihin... NOOO, pääseepähän testaan nää uudet hi-tek sadekamppeet.

Tartten sukelluspuvun.. Tai vähintään Rukan kurahaalarin! Mistä sais ostaa ennen kuutta? :(

Rahat loppus :wtf:

Keskiviikkoon on elettävä, jääkaapista pilkisti kolme omenaa, litra maitoa ja pari rahka- ja raejuustopurkkia. Ei kehtais lainatakaan lisää ja pikavipit on kuolemaksi.

Onneks palkkaria on purkissa ja salille kuukausikortti :puntti:

Vituttaa tämä suomen ilmasto ja ainainen duunin teko. Pitäis varmaan viimeinkin alkaa tosissaan kattelee opiskelupaikkaa tai duunia muualta.

Siis mikä jumalauta on estää julkisilla Länsi-Suomesta Itä-Suomeen tai Savoon pääseminen???
Ei oo minkäänlaisia yhteyksiä tarjolla, junalla pääsis Vaasasta Savonlinnaan neljällä vaihdolla Lahden kautta? Siis mitä... Eikö oo kysyntää vai mitä helvettiä...

Siis mikä jumalauta on estää julkisilla Länsi-Suomesta Itä-Suomeen tai Savoon pääseminen???
Ei oo minkäänlaisia yhteyksiä tarjolla, junalla pääsis Vaasasta Savonlinnaan neljällä vaihdolla Lahden kautta? Siis mitä... Eikö oo kysyntää vai mitä helvettiä...

Ratkaisusi on yksityisautoilu :)

Ei kukaan halua tulla Itä-Suomeen. Paska paikka.

Koulu kyllä vituttaa. Aamulla saa taas kuudelta herätä syömään, sitten päivä 8-16 ja läksytki pitäs lukea. Saatanan saatana, kyllä se peruskoulu oli lepposta ku vertaa lukioon.

Pakko kyllä tarttua ja kysyä että kuinka voi olla mahdollista? Lukio oli mun mielestä ihan pelleilyä, jos vertaa yläasteeseen ja yläaste oli pelleilyä verrattuna ala-asteeseen. Lukiossa olisi ollut muuta tekemistä kuin pitkä matikka ja se nyt ei ollu niin tärkeetä, joten luovutin ja vaihdoin lyhyeeseen :D Ihan hyvin meni, vaikkei niitä läksyjä tehnykkään.

Vituttaa sellaset jätkät jotka aukoo päätänsä ja sit kun pitäs lunastaa ne lupauksensa nii mennää kaverin tai tyttöystävän taakse piiloon..

Vittu, kun Firefox pomppii ihan miten sattuu.. just olin saanu kirjoitettua syvää luotaavan näkemyksen threadiin "miksi teekkariksi?" ja selain pomppaa edelliselle sivulle, kun koskee hiireen:curs: sinne meni sekin arvokas mielipide:D

Elämä on vaan joskus niin perseestä ja se vituttaa :(

Tämä nyt ei ole oikeastaan edes hauskaa, mutta eilen Sellon elixiassa illalla eräs sankari veteli jalkaprässiä oikein urakalla. Heppu teki välillä muita liikkeitä ja aina palatessaan prässille löi muutaman kiekon lisää. Lopulta prässissä taisi olla yli 500 kg malmia. Liikerata varmaan on arvattavissa, mutta erityisen pahaa teki katsella kuinka jalat vispasivat sivusuunnassa polvista liikkeen aikana... Koko ajan mietin, että jos kohta kuuluu rämähdys niin en tiedä uskallanko katsoa mitä tapahtui.

Mulla on selkä paskana ja lekuri määräs akupunktiota (mitä vittua?:D) Ei siinä vielä mitään, että se tökkäs yhen niistä neuloista mun päähän niin syvälle että verta tuli kuin esterin perseestä. Sitten kun se oli nyppinyt neulat pois ja käski pukeutumaan ja lähti pois, nousin ylös ja huomasin että vittu mun selässä on vielä neuloja. Ja eikun repimään niitä kipeällä selällä pois. Oli vitun hauskaa.:david:

Vituttaa vinet firefoxista, vaihda se selain niin ei ole tuotakaan ongelmaa. Isolla O:lla voi kyl selata sivuja ees taas ilman että kirjoitukset häviää jotenkin mystisesti. Tääkin arvokas mielipide säilyi sen ansiosta :hyvä:.

Vituttaa vinet firefoxista, vaihda se selain niin ei ole tuotakaan ongelmaa. Isolla O:lla voi kyl selata sivuja ees taas ilman että kirjoitukset häviää jotenkin mystisesti. Tääkin arvokas mielipide säilyi sen ansiosta :hyvä:.

No taitaa olla kyllä vika jossain muussa kun selaimessa jos hyppää edelliselle sivulle hiirtä liikauttamalla.

Mulla on selkä paskana ja lekuri määräs akupunktiota (mitä vittua?:D)

Toimiva hoitomuoto, mikäli sen osaa tehä. Akupainanta toimii myös. Suosittelisin jokatapauksessa hakeutumaan Naprapatiaan/osteopatiaan selkävaivan kanssa, syyksi veikkailisin fasettilukkoja, jotka ei tosiaan hieronnalla/akupunktaamalla aukea.

On vaa vissiin aika harvinaista, että lekuri määrää akupunktiota? Yleensähän ne Fysioterapiaan antaa lähetettä.

[OT]
No taitaa olla kyllä vika jossain muussa kun selaimessa jos hyppää edelliselle sivulle hiirtä liikauttamalla.

Mutta selaimessa on vikaa, jos se hukkaa kentän tekstit eteen/taakse selatessa. Monesti tuota tulee kuitenkin käytettyä, joten parempi että ne tekstit pysyy tallessa.
[/OT]

Back
Ylös Bottom