Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Toka vai vika vuosi menossa? Itellä sama homma, vika vuosi menossa. Huomasin yli vuosi sitten että ei oo mun juttu mutta en kyllä lopetakkaan, en ees tiiä mille alalle vaihtasin. Eka olin mielissään etten päässy lukioon, mutta nyt ottaa syvästi päähän. Myöhästä enää nyt vaihtaa.

Toka vuos tässä aluillaan.

Hienoa fiilis jättää baarikeikka väliin ja tulla himaan ajoissa vaan siksi, että voi herätä keskellä yötä sellaiseen tunteeseen, joka on verrattavissa siihen että Aliens-tyyppinen critter yrittää päästä vatsalaukusta ulos.

Saas nähdä mitä tästä tulee. Vatsatautiahan tässä juuri kaipailinkin... vittu.

Hienoa fiilis jättää baarikeikka väliin ja tulla himaan ajoissa vaan siksi, että voi herätä keskellä yötä sellaiseen tunteeseen, joka on verrattavissa siihen että Aliens-tyyppinen critter yrittää päästä vatsalaukusta ulos.

Saas nähdä mitä tästä tulee. Vatsatautiahan tässä juuri kaipailinkin... vittu.
Itse olin intissä pari viikkoa sitten vatsataudissa, ja se jos joku oli perseestä. Laatta lensi n. 10 krt/pv ja paska oli aivan vettä. Lisäks siihen kylkiäisiks heitti tuo tauti 39 asteen kuumeen. Onneks sentään tauti meni ohi alle viikossa.

Huh, ei onneksi tullut mitään tautia. En tiedä mistä helvetistä oli oikein kysymys.

Toinen juttu mikä vituttaa on (ainakin suomalaisten) yritysjohtajien käsitys siitä, että nousukauden hyvät tulokset ovat pelkästään heidän ansiotaan ja laskukauden huonot tulokset työntekijöiden (ja heidän etujärjestöjensä) vika. Hyvä esimerkki: Finnair.

Ottaa kyllä nyt päähän etten saa mitään rahkoja tai tonnikaloja varmaan moneen kuukauteen ja nyt pitäisi bulkki aloittaa... Vanhemmat sanovat vain että rahkat ja tonnikalat maksavat liikaa yms..

rahka ja tonnikala maksaa liikaa? työttömänäkin ja tukien varassa pystyn niitä ostamaan? :D

Ottaa kyllä nyt päähän etten saa mitään rahkoja tai tonnikaloja varmaan moneen kuukauteen ja nyt pitäisi bulkki aloittaa... Vanhemmat sanovat vain että rahkat ja tonnikalat maksavat liikaa yms..

No kyllähän noissakin on eroa, ostaako Valion rahkaa hintaa 0,99 purkki vai Ehrmannia 0,69€. Tai tonnikalassa Rainbow vs John west...

Mikä ilma :curs:
Olin jo ehtinyt tykästyä taas Vaasan ilmaan kesän ajan, mutta tota tää on taas jotain ihan järkyttävää. Kauhee myrskytuuli ja sataa vaakatasossa. Mielellänihän mä tuolla poljen ku sateenvarjokaan ei pysy kasassa...

Just kun alkoi loma, niin yrittää iskeä joku vitun flunssa. Vittu kun vituttaa. Torstaina pitäisi olla viimestään iskussa.

t.t.t. tääl iha samois meiningeis... mut loppuu ton käyn vaikka en todellakaa noihi hommii oo jäämäs.

Amiksen käyneistä ei varmaan puoletkaan mene "oman" alan töihin. Ainakin mitä omaa tuttavapiiriä katsoo ja työkavereita. Itselle amiksesta oli sen verran hyötyä että pystyi hakemaan jatko-opiskelemaan ja nykyään opiskelen amk:ssa ihan eri alaa.

Koulu kyllä vituttaa. Aamulla saa taas kuudelta herätä syömään, sitten päivä 8-16 ja läksytki pitäs lukea. Saatanan saatana, kyllä se peruskoulu oli lepposta ku vertaa lukioon.

Koulu kyllä vituttaa. Aamulla saa taas kuudelta herätä syömään, sitten päivä 8-16 ja läksytki pitäs lukea. Saatanan saatana, kyllä se peruskoulu oli lepposta ku vertaa lukioon.

Sama juttu täällä, tosin amiska kyseessä. Se on taas herättävä ennen 6 jos meinaa lenkillä käyä ja syödä aamupalan rauhassa, sitte viel 8h kouluun ja sen jälkeen salille, aijjai ku mukavia nämä pitkät päivät.

Back
Ylös Bottom