Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vois itekki lähteä pipeen 10km kämpiltä. Sitä on vaan niin saamaton että ei älyä hommata kyytejä ajoissa. Sitte huomaa että alkaa olla liian myöhäistä.

Onko mies missä nyt?

Synttäriviikonloppu ja kalsarikännit.... jau.

Vitun selkäkipu. Täysin perseestä kun ei voi urheilla yhtään. Viinaa ei voi juoda kun kolmiolääkkeitä napostelee kipuun ja autolla ei pysty ajamaan kun sekin vaan sattuu selkään enemmän. Eli istun yksin kotona lauantai-iltana ja tuijotan seinää. Vittu.

Kämppis osti Guitar Heron.... Yritän mennä nukkumaan, mutta toi "naps naps räps räps naps naps" jotenki saa otsasuonet melkosen kireelle....

Varmaan ihan kiva peli, ei siinä!

Kämppis osti Guitar Heron.... Yritän mennä nukkumaan, mutta toi "naps naps räps räps naps naps" jotenki saa otsasuonet melkosen kireelle....

Heh, been there. :) Myös aamulla herääminen tuohon napsutteluun on yhtä mukavaa.

Heh, been there. :) Myös aamulla herääminen tuohon napsutteluun on yhtä mukavaa.

EI EI EI!!!!!
kissatappelu.gif

Nuo on heränny viel joskus neljältä iltapäiväl, eli tuskin menevät nukkumaan tässä lähiaikoina. Mulla on herätys puol seittemän. Kokemuksesta tiedän, et valittamisestakaan ei seuraa kovin hyvää, joten otan lusikan kauniiseen käteen ja tungen tulpat korviin!
toktok.gif

On kiva peli, onneks et ole meidän naapuri. Saivat varmasti eilen osansa guitar hero metallicasta kun jätkien kanssa soiteltiin kahdella kitaralla :D

Vitun flunssa jo kohta viikon päällä.. Lisäks selkä ihan saatanan kipee.

Nukuin viime yönä 15 tuntia ja silti on ollut veto pois koko päivän. Pyörästäkin meni rengas puhki jo toisen kerran tänä kesänä. Yöllä on taas kolmelta herätys :zzzz:

Nyt taas vähän vituttaa useampi asia, mutta kai se siitä helppaa myöhemmin.

Reilun kuukauden päästä alkais kirjoitukset ja mähän en ole lukenu tässä kesän aikana yhtään paitsi mitä nyt pari kertaa olen ehtiny aukaisee kirjat... Pitäs ottaa vähän itteään niskasta kiinni kun nyt työvuorotkin vähenee, koko kesän oon tehny 4-6 vuoroa viikossa (osa-aikainen työ paikallisessa pikaruokalassa) ja mulla oli juuri 8 päivän työputki joka loppui perjantaina, silloinki kyselivät perhana että haluanko tulla lauantaina töihin. Joo ei kiitos.

Vituttaa kämppiksen kiukuttelu. Mulla oli eilen 11h duunipäivä ja sen jälkeen ärähdin hiukan kämppikselle, koska se laittoi mut odottamaan itseään ihan turhaan sateessa. Kämppis sai siitä sitten hyvän syy alkaa itse kiukuttelemaan ja kai se vieläkin mököttää.

En jumalauta jaksa enää kauaa katsella tollasta. Se on muutenkin niin helvetin saamaton ihminen, tekisi mieli huutaa sille että ketä kiinnostaa jos se siivoilee täällä tai laittaa safkaa, menisi vittu töihin niin voisi sanoa tekevänsä jotain oikeasti hyödyllistä.

Vituttaa kämppiksen kiukuttelu. Mulla oli eilen 11h duunipäivä ja sen jälkeen ärähdin hiukan kämppikselle, koska se laittoi mut odottamaan itseään ihan turhaan sateessa. Kämppis sai siitä sitten hyvän syy alkaa itse kiukuttelemaan ja kai se vieläkin mököttää.

En jumalauta jaksa enää kauaa katsella tollasta. Se on muutenkin niin helvetin saamaton ihminen, tekisi mieli huutaa sille että ketä kiinnostaa jos se siivoilee täällä tai laittaa safkaa, menisi vittu töihin niin voisi sanoa tekevänsä jotain oikeasti hyödyllistä.
Muuta nyt jo herranjumala erikseen siitä neidistä. Tosin, kohta lähdet Englantiin, jotenka ei tarvi erikseen mitään tehdä.

Muuta nyt jo herranjumala erikseen siitä neidistä. Tosin, kohta lähdet Englantiin, jotenka ei tarvi erikseen mitään tehdä.

Muutetaan vajaan kuukauden päästä isompaan kämppään, eli eiköhän se siitä sit rauhoitu. Ollaan me jo yli 6kk selvitty tässä mun yksiössä ilman oikeastaan mitään kunnon riitoja :D

Back
Ylös Bottom