Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ja jossain oli juttua, että hinta olis jotain kymppitonnin luokkaa/nuppi...saatan muistaa väärinkin.

Somalian BKT per asukas 543 USD vuonna 2003. Eli luokkaa 20 vuoden BKT:tä vastaava summa...suomen vastaava BKT 35041€ vuonna 2008 eli karkeesti miljoonan euron luokkaa tuo raha ko. maan BKT:hen suhteutettuna.

Somalian BKT per asukas 543 USD vuonna 2003. Eli luokkaa 20 vuoden BKT:tä vastaava summa...suomen vastaava BKT 35041€ vuonna 2008 eli karkeesti miljoonan euron luokkaa tuo raha ko. maan BKT:hen suhteutettuna.
Jep, eli ei tosiaan köyhien hommaa. Laitetaan siihen liittyen tämä:
Aftonposten

"Kukaan köyhä ei huomaisi mitään jos Norja lopettaisi kehitysavun, mutta monet rikkaat joutusivat myymään kalliit autonsa.
Tone Ellefsrud, vapaaehtoinen kehitysaputyöntekijä Afrikassa"

"Tukirahat ainoastaan ylläpitävät läpikorruptoituneita yhteiskuntia, sanoo Tone Ellefsrud, joka on työskennellyt vapaaehtoisena Tansaniassa seitsemän vuoden ajan."

"Minä olen sitä mieltä, että Norjan tulisi lopettaa kaikki kehitysapu kahdeksi vuodeksi ja pakottaa tansanialaiset katsomaan peiliin. Kukaan köyhä ei huomaisi mitään jos Norja lopettaisi kehitysavun, mutta monet rikkaat joutusivat myymään kalliit autonsa. Suuri osa avustusrahoista menee suoraan niiden lompakoihin, joilla on mammonaa entuudestaankin eniten", hän sanoo.

Ja ylläolevaan liittyen:
Suomi senkun vaan lisää joka vuosi kehitysavun määrää....

Kissalla meni ilmeisesti jalka sijoiltaan tuossa muutama päivä sitten, eikä viikonloppuna päästy sitä röntgeniin viemään. Piti ootella maanantaihin että ois viety se kuvattavaks, mutta se pentele karkas lauantaiyönä ja on nyt ilmeisesti jossain "parantelemassa" itseään. Eihän se jalka itsestään takaisin paikalleen mene, joten mahdollisesti katti nääntyy kuoliaaksi jossain ojarummussa kun niillä on semmonen tyyli, että jos ei ite parannuta, niin sitten kuollaan piilossa:(. Tänään ollaan koitettu sitä etsiä ja huudella lähimetsistä mutta kun ei se tule esiin vaikka todennäköisesti kuuleekin. Aika perseestä jos tuon takia nyt kissalta menee henki.

EDIT: niin ja tuo banneri vituttaa kans aivan älyttömästi, kun siihen aina automaattisesti kursori osuu:curse:

Vittu et vituttaa ku ei pääse salille joidenki vitun Kalevan kisojen takia. No tee sit autotallis jalkoja jollain rimputusliikkeil millä saa tehä miljoonii toistoi et tuntuu.

V'tuttaa taas huolella, että jos kavereita haluan nähdä, niin tuntuu ainoa keino olevan ryyppäämään lähteminen.

Muutamalla miehellä oli tänään hyvät puheenaiheet salilla. Ihmeteltiin Mentulan huonoa menestystä _mr.olympia_ kisassa, ja myös Jarin verenpaineita arvailtiin/mietittiin.

En sitte nähny sitä mun kaveria jonka kanssa mun piti tavata. Sille tuli joku este, enkä ees haluu tietää mikä:jahas:. Näin on käyny siis joka kerta ku meijän on pitäny nähä, aina sille tulee joku, onneks osasin jo odottaa niin ei pettyny niin pahasti. Tekis mieli kyllä haistattaa sillä... Ei väkisin, mut ei sit tartte sanoo mulle et se haluis nähä.
Tuntuu et ois pitkästä aikaa vapaata ja tietysti ne on menny melkeimpä siinä et oon nukkunu enkä oo saannu mitään aikaseks.
Hukkasin mun puhelimen.. kotiin, enkä löydä sitä mistään ja se on äänettömällä.
Nii ja sokerina pohjalle, mulla on silmätulehdus prkl.. Saa luvan parantua ennen ku meen töihin torstaina.

"Ja suom..."

Vituttaa kun ei osaa päättää otanko pienen vuokrakämpän minkä saisin samantien vai jäänkö odottamaan että tulee muita tarjolle. On kyllä tarjonta sen verran huonoa että parempi varmaan ottaa. Eikä jaksais kauaa enää kotona asustella

Sanoisin, että ota. Ettei käy samanlainen "tuuri" kun mulla. Jätin asunnon välistä, odottaen että tarjottais parempaa, mulle sopivampaa.. Sen jälkeen ei oo kuulunu mitään sieltä päästä. Varmaan heittivät hakemuksen roskiin...

Sanoisin, että ota. Ettei käy samanlainen "tuuri" kun mulla. Jätin asunnon välistä, odottaen että tarjottais parempaa, mulle sopivampaa.. Sen jälkeen ei oo kuulunu mitään sieltä päästä. Varmaan heittivät hakemuksen roskiin...
Jep. Täytyy lähteä ottamaan muutama neuvoa antava ja sitten huomenna yrittää viimeistään päättää asia.

Back
Ylös Bottom