Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun pyörii koko ajan eräs nainen mielessä, josta olisi yritettävä yli päästä vielä tässä... :hyvä:

Vituttaa, kun en tiedä yhtään, mitä tekisin seuraavaksi. Ihan justiinsa on maisterin paperit kourassa, muttei tuollakaan tutkinnolla taida tehdä juuri mitään. Töihin ei kukaan ota tällä hetkellä (jos koskaan), enkä takuulla jaksa ruveta tuhertamaan minkään väikkärin kanssa. Mulla olis sivuaineen opinto-oikeudet markkinointiin ja johtamiseen, joten periaatteessa voisin näivettyä vielä yhden vuoden yliopistolla, jos vaan kestän itteäni, opintotuella kynyttämistä ja tätä kaupunkia niin kauan. Olispa olemassa joku vaikkapa lukion alkuhetkiin sijoittuva tallennuspiste, niin painaisin aika äkäseen resetiä ja jatkaisin seikkailujani sieltä menneisyydestä johonkin vähemmän ryteikköiseen suuntaan.

Vituttaa, kun en tiedä yhtään, mitä tekisin seuraavaksi. Ihan justiinsa on maisterin paperit kourassa, muttei tuollakaan tutkinnolla taida tehdä juuri mitään. Töihin ei kukaan ota tällä hetkellä (jos koskaan), enkä takuulla jaksa ruveta tuhertamaan minkään väikkärin kanssa. Mulla olis sivuaineen opinto-oikeudet markkinointiin ja johtamiseen, joten periaatteessa voisin näivettyä vielä yhden vuoden yliopistolla, jos vaan kestän itteäni, opintotuella kynyttämistä ja tätä kaupunkia niin kauan. Olispa olemassa joku vaikkapa lukion alkuhetkiin sijoittuva tallennuspiste, niin painaisin aika äkäseen resetiä ja jatkaisin seikkailujani sieltä menneisyydestä johonkin vähemmän ryteikköiseen suuntaan.

Kuule, jos mun pääaineella, lähes tragikoomisilla opintoseikkailuilla ja vuosien velttoilulla on saatu kuukausi sitten koulutusta vastaavaa työtä, joka on kohtuu mielenkiintoista ja puitteiltaan miellyttävää, niin silloin siihen on saumat ihan kaikilla. :)

Ja hei, ryteiköt on tulevaisuuden voimavara! :D

Kuule, jos mun pääaineella, lähes tragikoomisilla opintoseikkailuilla ja vuosien velttoilulla on saatu kuukausi sitten koulutusta vastaavaa työtä, joka on kohtuu mielenkiintoista ja puitteiltaan miellyttävää, niin silloin siihen on saumat ihan kaikilla. :)

Ja hei, ryteiköt on tulevaisuuden voimavara! :D
No mutta mullapa ei ole hallussani edes mitään mystistä mäihätekijää, jonka avulla onnistuisin taikomaan vaikka kuinka läpimädistä aineksista ihan kelpoisan lopputuloksen. Eikä löydy muitakaan avuja, joilla kalastella töitä, jos pätevyys ja älykkyys meinaakin olla vähän kyseenalaisia.

Mä en tykkää ryteiköistä :curs: Mikäli en saa äkkivaihtoa avarampiin maisemiin, niin tuokaa mulle edes raivaussaha. Viidakkoveitsikin kelpaa paremman puutteessa.

en tiiä onko tää salikomediaa, mutta tos yks päivä semmonen "ituhippi" tuli siihen smithille venyttelee, hieroo polvia ja pyörittää lannetta semmosee ympyrä tyyliin. Mietin, että mitähä kaveri oikein meinaa.
Sitte se laitto muistaakseni 10kg limput molempii päihi smithii ja rupes kyykkään hirveellä puhinalla.. Kyykky sarjan jälkee se kiirehti selänojennus penkkiin ja siellä sarja, ja taas vauhdilla takas kyykkäämään. Sitä se jäi tekee sinne ku mä lähin menee.

Siel käy semmon sairaan laiha äijä, jolla just ja just pysyy kollits housut jalassa. Se teki selälle sitä pulldownia, mikä on siinä pukkarin oven lähellä. Olin menoss pois ku huomasin sen siinä.
En huomannu paljonko siin oli painoo, mut ku se yritti vetää niitä kahvoja alas, se ukko nous ylös siitä penkistä, eikä ne painot liikkunu mihinkään..

Kylhä noit sairait kyniksii näkyy aina välil mut hyvävaa et neki alkanu treenailee vaik aika usei ne ei tiiä miten pitäis treenata.

siinä mulle salikomediaa kun kattella päivästä toiseen tiettyjen tyyppien tekevän salilla aina rinta/hauis treeniä,puolen vuoden aikana harvemmin nähny muuta tehtävän :s
nooo mutta penkkiä kysytään ja hauis näkyy:thumbs:

Pukkarissa 110+kg körmy yritti saada hiestä märkää kireää puuvilla t-paitaa pois yltään. Sitä hetken kun kattoi niin kysäisin että tarviiko apua. Tähän vastauksena jyrkkä ei. Parin minuutin taistelun jälkeen tais pinna palaa ja körmy huutaa "Vittu! Saatana! Perkele!" ja repii sen paidan yltään. Sitten rauhoittuu.

Penkoo salikassia tovin ja sanoo sitten viilipyttynä "emäntä näemmä unohtanu pakata pyyhkeen ja vaihtovaatteet". Tässä vaiheessa poistuin salin puolelle.

roidrage;)

Liikuntamyllyssä käy muuten aika järkyttävän massakireyskombinaation omaavia tummempia kavereita reenailemassa. Ei jaksa uskoa et kaikki kuurittelis joten ilmeisesti pojilla on vaan geenit kohdillaan.

Töölön kisahallilla eilen. Olin tekemässä circuit-trainingia siinä uudessa loossissa, jossa on laitteet kiertoharjoittelua varten. Lisäksi seinillä on selkeät laput, jotka kertovat mitä siis pitää tehdä. Tein hikistä askelkyykkyä siinä laitteella, ja joku GASP-hemmo tuli vähän kokeilemaan naisystävän kanssa. Ensin hauislaite:"liian kevyttä mulle." Sitten ylätaljalaite:"Nää kaikki on liian kevyitä mulle." Sitten poistuivat paikalta. Hah, ois ollu hauska nähdä, jos se olisi oikeasti kokeillut circuitia...

Vitutti jo valmiiks ja potkasin jalan johonkin saatanan harjaan ja rupes vertavuotamaan :curs: Sai harja kyytiä PRKL! Kohta säkkiä potkimaan niin lähtee tää vitutus!:curs::curs:

Reilu 2 kuukautta tullut syötyä muromysliä(:kuola:) aamupalalla, jumalauta huomisesta lähtien puuroa sen tilalle! En tajuu, kerran paketin ostin ja siitä asti 2dl aamupalalla syönyt maidon kera :curs: Noo eipä tässä vielä mitään kun muuten syön ihan järkevästi :)

Älkää vaihtako niitä vitun nickejä! Tässä menee kaikki roxxit, siimat, weilandit ja neuvostoliitot sekaisin. :curs:
Ja tämä asiahan kuuluu ihan vitusti sulle.

Ettei vitutuksen katkeamaton kierre ehtyisi, voisin mainita että hirmuinen määrä pitäis taas keretä tekemään sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä.

Ja tämä asiahan kuuluu ihan vitusti sulle.
Minähän en voi asiaan mitenkään vaikuttaa, mutta eihän se ole ollenkaan mukavaa että ei muista että kuka oli kukin jne. Nickien vaihtaminen on yleistynyt lähiaikoina... Sori kun käytin esimerkkejä viestissäni, ei olisi pitänyt... :(

Dieetti vituttaa, 8viikkoa takana ja silti joka aamu peilistä moikkaa sama jokinorsu. Tuntuu siltä ettei tää traanin määrä tuu koskaan laskemaan sille tasolle että vois elää sen kanssa. :(

Tänään salilla tuli oikein tartuttua härkää sarvista, kun joka ikinen kerta viimeisen 7 tai 8 viikkoa kun oon salilla ja on rinta+olkapäät+kädet -päivä niin on sama tyyppi tekemässä kyykkyä ja sen perään sjmv:tä, jonka jälkeen reidenojennuksia ja reidenkoukistuksia ja pohkeita. Muuten en näe sitä. Mä teen nyt 2on-1off tyyliin.

Selvis että kyseinen tyyppi tekee 2on-1off tyyliin myöskin, ja yläkroppa-alakroppa jaolla. Olin ollu siinä käsityksessä että se tekee vain jalkoja, ja hän taas siinä uskossa että mä teen pelkkiä käsiä ja penaa. Eli päivät vain osui just yhteen ja kumpikaan ei oo lipsunu ohjelmasta. :D

Taas siis nähtiin ettei 7-8 viikonkaan perusteella voi vetää johtopäätöksiä toisen treenin kulusta. Sitä välillä leimataan täälläkin ihmisiä vähän köykäisesti. ;)

roidrage;)
Asiallinen tyyppi, veikkaan että veti pientä shoumeininkiä. Hauskaa oli ainakin meikäläisellä. :D

Back
Ylös Bottom