Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Linkit kiellettiin kun tänne alkoi rekisteröityä massoittain jotain treenaamatonta demi-porukkaa kitisemään niitä linkkejä. :arvi: Sääli kyllä, oli ihan kiva kun joskus sai katsoa ennakkoon mutta homma lähti lapasesta niiden vastarekisteröityneiden kitisijöiden takia.

:D

Kaveri veti kerran leukoja myötäotteella remmien kanssa. Leuanvetotangon kohdalla oli seinää vasten jumppakeppi pystyssä (puinen harjanvarsi). Jostain syystä se keppi sitten lähti kaatumaan irti seinästä ja kepin pää osui suoraan haarovääliin ja pysähtyi siihen. Eli kaveri roikkui tangossa ja jumppakeppi painoi palleja. Ei päässyt ylös eikä alas vaan sätki siinä hetken kuin joku sätkynukke ja irti räpiköityään meni juuri tuommoiseen kaksinkerroin makuuasentoon. :D

Tää jostain syystä aiheutti pienen repeämisen täällä päin. :D

Pariinkin otteeseen oon pieremällä saanut koomisia tilanteita. Vaikee yrittää ees itte pidettyy pokkaa.

Muuten oon tainnu jättää komiikat väliin(kai)

Itellä kävi aamulla kans sama homma, väänsin vatsalihastreeniä niin eihän sitä kaikkeen voi aina keskittyä hyvin :D pari lähintä kanssatreenaajaa katsoivat vähän ihmeissään.

Flunssa pukkaa päälle/astetta rajummat allergiaoireet, eli itsehoitolääkkeitä naamariin.. Samoin meneillään oleva koeviikko ottaa päähän, varsinkin kun jäljellä on enää fysiikka ja matikka.

^ Tuo mainospaskan määrä tosiaan vituttaa kun esim. Salkkareiden todellinen ohjelma-aika on alle 20min per jakso vaikka pitäisi olla puolituntinen ohjelma.

Salatut Elämät, 19.30-20.00 =

19.30-19.35 Mainoksia
19.35-19.45 Salkkaria
19.45-19.50 Mainoksia
19.50-19.58 Salkkaria
Ja sitten vähintään 7 minuuttia lisää mainoksia ennen seuraavan ohjelman alkua. :wall:
Onneksi sentään ei olla Suuren Amerikan tapaan valuttu. Jotain Dr.Philiä katsoessa tulee mainoskatkoja noin 8 kappaletta, josta 4 ohitetaan suoraan Suomen televisiossa onneksi ja toistaiseksi.

Tänään sattui salin pukkarissa aikas jännä tapaus. Miten tähänkin nyt suhtautuisi. Menin aikaseen aamulla salille pikkaisen avaamisen jälkeen ja marssin sitten pukkariin ihan normaalisti. Pitää kyllä myöntää että sattui jokseenkin jäätynyt hetki kun pukuhuoneessa oli kaksi nuorta kimmaa alusvaatteisillaan vetämässä reenikuteita päälle. Naiset katsoivat hetken minua ilmeella, että alkaisivat huutaa raivosta vai kirkua. Minä siihen, että anteeksi ja mennessäni ulos tarkistin vielä, että kyseessä on miesten pukkari.

Sali tosin on melko hoocee, eikä siellä suoranaisesti ole merkitty miesten ja naisten pukkareita. Tosin salilla kävijät kyllä tietävät kumpi on kumpi. Odottelin siinä sitten kun naikkoset vaihtoivat vaatteet ja menin itse sitten vaihtamaan. Oli kyllä reenin ajan hiukan jännittynyt tunnelma pienellä salilla.

Ponnistuspäänsärky iski hack-kyykkyä tehdessä. Kyllähän taas vähän säikäytti. Nyt ei varmaan uskalla enää ko. liikettä tehdä aikoihin. Kerran aikaisemmin sama vaiva iski etukyykkyä tehdessä ja sitä liikettä en uskaltanu tehä varmaan vuoteen kunnolla.

Onneksi sentään ei olla Suuren Amerikan tapaan valuttu. Jotain Dr.Philiä katsoessa tulee mainoskatkoja noin 8 kappaletta, josta 4 ohitetaan suoraan Suomen televisiossa onneksi ja toistaiseksi.
Ne on varmaan myös lyhyempiä kuin suomessa, eihän kukaan jaksais kattoa ohjelmaa jonka seassa on yli puolet mainosta.

varmaan pieni vitutuksen aihe, mutta jotenkin sitä äkkää jostain lehdestä hyväntuntuisen reseptin ja sitten homma päättyy siihen että ruokapöydässä on vain kipollinen jotain mautonta, tahmeaa paskaa mikä ei millään lailla vastaa alkuperäistä ajatusta. Saatanan saatana, kattila seinään ja safkat roskiin. Vittu viimenen kerta kun en osta safkaani valmiina.

Sain tässä kuulla mitä olin tehnyt viime viikolla kännissä, pieni morkkis!

Mulla on onneks niin hyviä kavereita, ettei kukaan kerro mulle, koska ne tietää etten halua kuulla.
Huonoksi onneksi tästä ei ole mitään hyötyä, sillä mun muistini ei koskaan mene :jahas:

Mua vituttaa että söin muutaman sokerittoman pastillin ja nyt oon Jepun muotonen vappupallo.

Päätä on särkeny nyt 1,5 viikkoa lähes päivittäin, nyt istun sen takia terveyskeskuksen päivystyksessä jonottamassa, onneksi on sentään avoin langaton verkko täällä että voi surffailla läppärillä ajankuluksi.

Mutta ei tämä jonotus vaan päänsärky, aargh. :curs:

EDIT: kaiken lisäksi täällä näyttää olevan lähinnä virolaisia tai venäläisiä lääkäreitä, jes. Tosi hyviä kokemuksia niistä, puhuvat suomea päin persettä ja diagnosoivat mitä sattuu.

Ne on varmaan myös lyhyempiä kuin suomessa, eihän kukaan jaksais kattoa ohjelmaa jonka seassa on yli puolet mainosta.

Jep. Viime kesänä ku olin New yorkis ja toki välillä tuli katseltua hotlassa töllöä niin mielummin niitä mainoskatkoja kattoo kun suomen. Ne oli todella lyhyitä katkoja ja yleensä paljon paremmat mainokset. :P

Back
Ylös Bottom