Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisit vaan tylysti kenkässy kasseille!!:dance2:
Toki välillä on jotain purtavaa treenin jälkeen, kuten bansku, mutta en keksi suihkussa sille montaakaan käyttöä.. :dance2:Olin eilen salilla ja treenien jälkeen menin suihkuun ihan normaalisti, ei siinä mitään mut pisti ihmetyttämään ku jollain oli banaani mukana suihkussa...
pezku^;Toivottavasti myös Jonnari ymmärtää asian. Luonteeltani olen kyllä eläinrakas ihminen. Tämä vain pienenä selvennyksenä. Joka tapauksessa:piis:[/QUOTE sanoi:Ok. Sorry, taisin reagoida hieman liian kärkkäästi, vituttaa vaan suunnattomasti ihmiset jotka kostaa/tmv. paskaan oloaan eläimiin. Vitun kyrvät. Tässä jokunen paukku pohjilla, joten suonet anteeksi ulosantoni.

Jäi tänään dipissä kassit levypainojen väliin oikein huolella. Tein sellasta nopeata sarjaa ja ei oikein pysyneet levyt perässä ja...
Ei kyllä taatusti jääny sivustakatsojille epäselväksi mistä yllättävä sarjan keskeytys johtui. Sen verran nopea oli vaihdos hc-dippiäijäilystä kaksinkerroin maassa kitumiseen.
Tuli siihen joku jopa sanomaan että nosta vaikka jalat seinää vasten niin helpottaa.
Huomenna jalkapäivä...
Toinen pienempi aihe liittyy mun vasemman jalan etuvarpaaseen, jonka kynsi on mustunut juoksulenkkien seurauksena. Onneksi ei ole niin oleellisen kipeä, mutta siitä huolimatta saattaa jatkossa asettaa turhia hidasteita treenisuunnitelmille.
EI SAA!! :curs:^ Saako tänne laittaa linkkejä?