Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Naapurissa taas bileet, hirmu huuto ja biiseistä erottaa sanat seinienkin läpi. Katolta lentänyt kaljatölkki auton päälle, joka on lähellä talon seinää... Poliisit soitettu samaan osoitteeseen aiemmin kolmesti, mutta ei ilmeisesti polla säteile. Ei missään vaiheessa käynyt mielessä, että kello on 23... Ei missään vaiheessa käynyt mielessä, että ehkä kerrostalo ei ole paras paikka jorata.

Edit: Postiluukusta tippui lappu "Anteeksi jos on liian kova meteli." Juu, omatekoinen lappu oikeuttaa täysin meluamaan vielä ainakin 2 tuntia.

Pistetään pystyyn kolehti "Järjestetään pointfiveo pois Kantsusta"?

I feel you, olin kantsussa jossain hoas-kämpässä bileissä joskus talvella. Ei paljon ääni-eristyksillä juhlita. Kävi kyllä naapureita sääliks sillon..

Vitun yskä ja flunssa, saatana :curs:. Jo viikko ilman salia ja siinä ja siinä on olo, uskaltaako vielä viikonloppunakaan käydä edes jotain kevyttä tekemässä.

Saatana koneesta meni näyttis rikki ja kolhiinty paketti postissa ku lähetin takuusee ja nyt ne jahkailee siellä sen takuun kanssa ja pelottelee et meneekö ollenka takuusee... vittu 200e arvonen näyttis. :curs: Ei olisi ylimääräistä kahta saturaista tuhlattavaksi.

Vituttaa myös dieetti ku on 2kk ja 2vk menny ja tuntuu et läskimaha on vielä täällä ja lihaksista hävinny se 9kg ja vyötäröltä se 10cm häviö taitaa olla jotai stnan vattalihaksista sekä nesteistä yms.....

Ei kiinnostais lähtee töihin eikä kiinnosta tehä muutakaan. Treeni meni eilen vituiksi, samoin lenkki toissapäivänä. Heräämine on vaikeeta ja nukahtaminen vielä vaikeampaa. Saatana ku vaa masentaa välillä.... :(

Voi helvetin perse! Kirjotukset meni perseelleen ja sain paperivalinnassa just sen minimipistemäärän millä on siinä päässy sisään mut enpä minä sit päässy:dance:

Tänää oli inssi ja voi vitun vittu. Se inssiNAINEN, joka istu vieressä oli aivan sekasi. Ajon aikana huomioi vaan mun haaroväliä eikä niitä pään kääntämisiä joita itse tein. Päätin sit alkaa väitellä tämän kusiaivon kanssa, että miksi ei mennyt inssi läpi. Rangaistukseksi siitä hän määräsi 7 ajoa lisää ennen uutta inssiä. 150e + 33e lisämaksuja, jippii vittu.

Ostin erään laitteen liikkeestä X hintaan 398e ja menin hetken päästä toiseen liikkeeseen Y, jossa sama tuote maksoi 299e :curs: vittu jee..
Jos oisin menny toiseen liikkeeseen ekaksi, niin oisin tietenki säästäny sen 99e :jahas:
Köyhä kun olen :(

Ostin erään laitteen liikkeestä X hintaan 398e ja menin hetken päästä toiseen liikkeeseen Y, jossa sama tuote maksoi 299e :curs: vittu jee..
Jos oisin menny toiseen liikkeeseen ekaksi, niin oisin tietenki säästäny sen 99e :jahas:
Köyhä kun olen :(

Itse samanlaisessa tapauksessa keksin palauttaa laitteen verukkeella, että laite oli lahjaksi ostettu ja lahjansaajalla sattuikin jo olemaan ennestään vastaavanlainen uudehko laite olemassa. Tavaran pitää vaan olla käyttämätön.

Tänää oli inssi ja voi vitun vittu. Se inssiNAINEN, joka istu vieressä oli aivan sekasi. Ajon aikana huomioi vaan mun haaroväliä eikä niitä pään kääntämisiä joita itse tein. Päätin sit alkaa väitellä tämän kusiaivon kanssa, että miksi ei mennyt inssi läpi. Rangaistukseksi siitä hän määräsi 7 ajoa lisää ennen uutta inssiä. 150e + 33e lisämaksuja, jippii vittu.

Eikö käynyt mielessä ajella metsäteille? :)

Mua vituttaa liika työ näin lama-aikaan. (Piti, jotain vaan keksiä. )

Mikä ihme siinä on, että toiset ihmiset vain on luonteeltaan aivan idiootteja? Oon ala-asteelta asti tuntenut yhden tyypin ja nyt viimeksi sitten oltiin lukiossa samalla vuosikurssilla. Tiedän kyllä muutenkin, että kaveri on täys idiootti, helvetin näsäviisas, kaikkitietävä ja mielestään tietenkin tärkein ihminen maailmassa, mutta jotenkin vain ottaa kupoliin, kun jätkä ei osaa morjestaa, vaan toljottaa kuin halpaa makkaraa aina kun tulee vastaan. On se nyt kumma ku tunnetaan ja ollaan sellasissa puolituttuväleissä niin ei voi morjestaa. Tänään viimeksi survoin fillarilla menemään, niin tämä tulee sitten autolla ja puskee nokalla suojatien päälle, vaikka sen olis pitänyt antaa tietä mulle. Minä siinä sitten ajan perän takaa fillarilla ja morjestan samalla, niin ei voi takaisin morjestaa. Vissiin oli suoranaista vittuilua toi suojatielle ajaminenkin. Monesti muulloinkin sama homma, että katsotaan autolla ajaessa vain sitä tietä silmä kovana eikä mukamas "huomata" sitten moikata. Olen itse mielestäni kohtalaisen sosiaalinen ihminen ja mun mielestä on niin noloa vain katsella puidenlatvoja jos joku tulee vastaan, että mieluummin sitten rehellisesti morjestan, mutta ottaa päähän tuollaiset, jotka ei voi millään tuntea. Myönnän kyllä, että en ole mikään tuon henkilön best friend ja toisaalta aika moni kaverikin pitää häntä hieman lapsellisena, mutta olis se nyt kohteliasta morjestaa. Olis varmaa pitäny ajaa fillarilla suoraan sitä autoa päin ja sanoa, että en minäkään sinua siinä edessä huomannut kun et sinäkään minua.:(

Sua tuntuu kyllä aina vituttavan sun kaverit ja muut ihmiset :D

Hammas lohkesi, sopivasti perjantain kunniaksi. Saa odottaa maanantaihin asti että pääsee hoitamaan sen kuntoon ja ihan kuin ei olisi rahoille muutakin käyttöä nyt.

Eläintenvihaajienvihaajilta voi sitten tulla aika herkästi turpaan, mutta tunnet varmaan naapurisi ja omat voimasi.
Taisin ilmaista asiani hieman liian konkreettisesti kärjistäen, joten pahoittelen sitä.:D Eihän meidän naapureilla edes ole mitään kissaa, enkä todellakaan tekisi mitään eläimille. Viestissäni en edes tarkoittanut asiaa konkreettisesti, vaan tarkoitin sitä, että kun Pennypacker viittasi tuossa edellisessä viestissä muhun, niin kun tässä viime aikoina on tuntunut vähän joka asia vituttamaan niin varmasti luonnollisesti sitten tuntuu kaveripiirin pienetkin asiat ärsyttäviltä. Todellakaan en tarkoittanut tuota kissaa millään lailla todesta, vaan tarkoitin sitä siinä mielessä, että kun muut asiat ärsyttää niin jopa kärpäsestä tulee härkänen. Toivottavasti myös Jonnari ymmärtää asian. Luonteeltani olen kyllä eläinrakas ihminen. Tämä vain pienenä selvennyksenä.

Joka tapauksessa:piis:

Eläintenvihaajienvihaajilta voi sitten tulla aika herkästi turpaan, mutta tunnet varmaan naapurisi ja omat voimasi.
Taisin ilmaista asiani hieman liian konkreettisesti kärjistäen, joten pahoittelen sitä.:D Eihän meidän naapureilla edes ole mitään kissaa, enkä todellakaan tekisi mitään eläimille. Viestissäni en edes tarkoittanut asiaa konkreettisesti, vaan tarkoitin sitä, että kun Pennypacker viittasi tuossa edellisessä viestissä muhun, niin kun tässä viime aikoina on tuntunut vähän joka asia vituttamaan niin varmasti luonnollisesti sitten tuntuu kaveripiirin pienetkin asiat ärsyttäviltä. Todellakaan en tarkoittanut tuota kissaa millään lailla todesta, vaan tarkoitin sitä siinä mielessä, että kun muut asiat ärsyttää niin jopa kärpäsestä tulee härkänen. Muutenkin kyllä viestissäni hieman tuo objekti meni sekaisin, sillä piti alunperin kirjoittaa, että kun vituttaa muutenkin, niin helposti vaikka naapurin kissa alkaa vituttamaan lisää, enkä tarkoittanut sitä millään lailla väkivaltaisesti, kuten nyt tuosta viestistä saattoi käsittää. Toivottavasti myös Jonnari ymmärtää asian. Luonteeltani olen kyllä eläinrakas ihminen. Tämä vain pienenä selvennyksenä.

Joka tapauksessa:piis:

Back
Ylös Bottom