Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä se niin on, että lähes poikkeuksetta aloittelijan tunnistaa siitä, että hänellä on salihanskat. Mitä rikkaampi, sitä "hienommat" hanskat. Hanskat näyttää kyllä tosi vammasilta.

Ps. Kädet tottuu niihin painoihin, mulla ei nykyään tule känsiä muusta, kuin maastavedosta(jota muuten harvoin teen, ei varmaan muuten tulisi ollenkaan)

Pexi84: Vammojen ennaltaehkäisy on juuri sitä, että vahvistetaan niitä heikkoja kohtia jättämällä vyöt ja rannesiteet pois. Lyhyet ja todella kovat sarjat tietysti erikseen.

Ps. Kädet tottuu niihin painoihin, mulla ei nykyään tule känsiä muusta, kuin maastavedosta(jota muuten harvoin teen, ei varmaan muuten tulisi ollenkaan)

Ei mulla ole ainakaan tottunut. Mulla on vieläkin känsiä siitä kun pentuna roikuttiin ihan joka päivä tangoilla ja sellasessa pihahärvelissä. Mulla tuli niitä töistäkin laatikoiden kannosta, vaikka niitä kantelin reippaasti yli vuoden. Eli äläpäs yleistä :)

Outoa on jos joku saa salilla kätensä verille... Itse otan tangoista, kahvoista yms. sormilla vahvasti kiinni ja vastaavasti päästän irti kun lopetan. Ei oo verta tai sen kummempia känsiä näkynyt.
Itse aiheutan varmasti komediaa punttimiehille ja -mimmeille, lähinnä eri tangoissa apinoimalla ja jumppaamalla. :D

No ei nyt ihan VERILLE mutta helvetisti sattuu, ja tosiaa noita känsiä tulee..

Ihan sama oikeestaan oonko jonku mielestä tyhmän näkönen ku käytän hanskoja vai en, on vaan tullu huomattua että reeni menee huomattavasti kivuttomammin läpitte hanskoilla:P

Ei mulla ole ainakaan tottunut. Mulla on vieläkin känsiä siitä kun pentuna roikuttiin ihan joka päivä tangoilla ja sellasessa pihahärvelissä. Mulla tuli niitä töistäkin laatikoiden kannosta, vaikka niitä kantelin reippaasti yli vuoden. Eli äläpäs yleistä :)
Taidat kuulua johonkin marginaaliryhmään sitten. Ja sun treenipainot ei varmaan niiiin hirveän isot kuitenkaan ole vielä, että tuskin ne hirviästi aiheuttaa sellaista, mihin ei tottuisi. Siis ei pitäisi.

Taidat kuulua johonkin marginaaliryhmään sitten. Ja sun treenipainot ei varmaan niiiin hirveän isot kuitenkaan ole vielä, että tuskin ne hirviästi aiheuttaa sellaista, mihin ei tottuisi. Siis ei pitäisi.

Minulla on ollut känsiä käsissä siitä lähtien, kun ryhdyin tekemään leuanvetoja aktiivisesti joskus teininä. Eivät ne mihinkään ole kadonneet 15 vuoden saatossa, eikä punttitreenin aloittaminen 5 vuotta sitten ainakaan vähentänyt niitä.
Välillä ovat pehmeämmässä kunnossa ja välillä taas irtoavat sellaisina kovettuneina pieninä levyinä, mutta pysyvät kuitenkin ainakin niinpitkään kunnes lopettaa tankojen riuhtomisen.

Niitä kutsutaan työmiehen käsiksi.

Minua vituttaa sunnattomasti KTP:n eurovaalimainos missä höpistään jotain tyyliin erilainen Eurooppa on mahdollista.

Vittu noilla apinoillahan oli jo erilainen Eurooppansa eli Neuvostoliitto ja itäblokki. Tämä johti miljoonien ihmisten kuolemaan ja noiden maiden talouksien romahtamiseen.

Minun mielestäni noille apinoille ei pitäisi antaa mitään mahdollisuutta uuteen yritykseen vaan nirri pois, jos muu ei auta.

Varmaan oikea hygienian riemuvoitto, kun kaikki salilta tarttuneet pöpöt muhii hiestä märässä tumpussa.

Miten ne pöpöt menee sinne hanskan sisään hanskan läpi?? :wtf:

Puolustan kyllä Alyssaa ja hanskojen käyttöä. Onhan se nyt kiva, että naisilla on pehmeät ja kauniit kädet :) Itselläni ainakin alkoi jännästi särkemään niitä kovettumia, kun en ennen käyttänyt hanskoja. Lisäksi hanskoilla saa napakamman ja varmemman otteen raudasta..

Mä olen käynyt salilla viimeiset kymmenen vuotta 4 kertaa viikossa joten en lukisi itseäni enää aloittelijoihin ja silti käytän hanskoja, olen aina käyttänyt. Jotenkin se vain on mielyttävempää enkä ikinä ole pitänyt sitä mitenkään daijun näköisenä.

Itse taas en ymmärrä sitä, että treenistä pitää tehdä tahallaan jotenkin tosi askeettista. Piereskellessä nauretaan kellarisaleissa kaiken maailman kuntoklubielle ja uskotellaan itselleen, että lihas kasvaa paremmin kun haisee ja näyttää mahdollisimman pahalta. Sori nyt vaan kaikille amitsun saleilla vanhat, kulahtaneet ja rikkinäiset verkkarit jalassa ilman hanskoja treenaaville mutta se kilo painaa ihan yhtä paljon siellä kuntoklubilla ja sillä miltä näyttää tai haisee ei ole mitään tekemistä kovan treenin kanssa. Monesti näkee "äijiä" jotka tuntuvat unohtavan käytöstävat astuessaan salille. Piereskellään ja röhötetään kovaan äneen koska se nyt vain on niin kovaa ja kuuluu salille - taas sellainen asia millä ei ole mitään tekemistä itse treenin kanssa.

Lutraan työkseni vahvasti happamien aineiden ym. kanssa, ja käsillä on vaara tulehtua, jos niiden ihosta ei pidä huolta. On siis pakko käyttää salihanskoja. Töissä en hanskoja voi käyttää, koska tarkkuutta vaaditaan.

Vittu mitä paskaa porukka taas vääntää. Ne salihanskat on ihan ok, ei tosiaan tuu niitä känsiä kun niitä käyttää ja pystyy keskittymään paremmin itse liikkeeseen kun siihen kipuun kämmenessä. Kaikkien kädet ei oo samanlaiset rautakourat että ei oo väliä mitä niille teköö nii ei satu/tuu känsiä.:jahas:

Perunamuussista tuli velliä ja kastike juoksettui... :curs: taidan mennä grillillle :dance:

Ite käytän mankkua salilla, koska kämmenet tahtoo hikoilla sen verta, että muuten vaa tangot liukuu käsissä. Ei oo ainakaa kukaa vielä tullu sanomaan, että "Liian pienet painot mankun käyttämiseen" vaikka ikuinen kynis olenkin ;) Salihanskoja käytin joskus ihan alkuun, mutta ne jäi pois. Jotenki parempi tuntuma ilman hanskoja, ja vähemmän pyykkiä toki.

Miten ne pöpöt menee sinne hanskan sisään hanskan läpi?? :wtf:

Sano nyt ees et toi oli sarkasmia, jooko?

Eilen, tänään ja luultavasti myös huomenna vituttaa:

-Suomen Kulttuurirahasto
-Koneen säätiö
-Jenny ja Antti Wihurin säätiö
-Emil Aaltosen säätiö

Antakaa jo sitä rahaa tai vaihtoehtoisesti haistakaa paska. :wall:

Jahas, hylsyt tuli taas. Pitänee alkaa etsimään vaihtoehtoisia rahoitusmalleja; mitenköhän esimerkiksi crackin diilaus löisi leiville...

Niin, ja muistakaa lapset, lukeminen kannattaa aina! :hyper:

Naapurissa taas bileet, hirmu huuto ja biiseistä erottaa sanat seinienkin läpi. Katolta lentänyt kaljatölkki auton päälle, joka on lähellä talon seinää... Poliisit soitettu samaan osoitteeseen aiemmin kolmesti, mutta ei ilmeisesti polla säteile. Ei missään vaiheessa käynyt mielessä, että kello on 23... Ei missään vaiheessa käynyt mielessä, että ehkä kerrostalo ei ole paras paikka jorata.

Edit: Postiluukusta tippui lappu "Anteeksi jos on liian kova meteli." Juu, omatekoinen lappu oikeuttaa täysin meluamaan vielä ainakin 2 tuntia.

Pistetään pystyyn kolehti "Järjestetään pointfiveo pois Kantsusta"?

Back
Ylös Bottom