Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vittuku loppuu reidenojennus laitteessa toi painopinkka kesken salilla.. Vittumaista onkin, että pitää yrittää kehittää siihen jotain lisäpainoa..
onpa isot vitutuksen aiheet. Tee 1000 reiskatoistoa niin helpottaa.vittuku loppuu reidenojennus laitteessa toi painopinkka kesken salilla.. Vittumaista onkin, että pitää yrittää kehittää siihen jotain lisäpainoa..
Kolautin tänään pääni ylätaljassa killuneeseen metallitankoon ja heitin ketoon. :(
Vaarallisia vehkeitä:D. Kerran istuin tekemään ylätaljaa ja vetäisin pinnin pois painopakasta, jolloin umpirautainen tanko putosi kuulaani. Sittemmin on tullut varmistettua mikä kahva paikalla on.
Joo kyllä mustia miehiä riittää ja just tätä "avojaloin farkutjalassa salille" -porukkaa.
Kyllä nämä lippis ja varsinkin pipopäät ihmetyttää...
Kerrotko mulle mitä ihmeellistä on, jos käyttää lippistä kun käy salilla? Tai käyttää lippistä ylipäänsä missä tahansa? Jos kyseessä ei siis ole mikään Karjala-tyylinen junttilätsä. Pipo päässä salilla on kyllä jo melkoista urpoilua, sen myönnän :D
Kerrotko mulle mitä ihmeellistä on, jos käyttää lippistä kun käy salilla? Tai käyttää lippistä ylipäänsä missä tahansa? Jos kyseessä ei siis ole mikään Karjala-tyylinen junttilätsä. Pipo päässä salilla on kyllä jo melkoista urpoilua, sen myönnän :D

Tein vuonna 2005 vatsoja ristitaljassa--> viis tikkiä päähän.
Luulin että on urbaani legenda pierrä kyykyissä kesken sarjan---> tosi on + kivannäköinen tytteli seisoi parin metrin päässä kun kajahti.--> Tsäänssit meni sen tytön suhteen
:lol2:
Petzkun posti kyl oli samalla hauska ja hämmentävä
Uskaltaakohan tässä tehdä mitään liikkeitä jos vaikka hevi-petzku on kyttäämässä
Mun salilla siellä käy välillä sellainen 40-50v mies joka tekee joka kerta penkkiä ja jalkaprässiä. Ei siinä mitään, penkki menee hyvin ja painoakin on päälle 100kg. Mutta kun on jalkaprässin aika niin meno alkaa:evil: Painoa on aivan helvetisti ja joka ikinen kerta kelkka osuu varmistustapeille. Siis se meteli on aivan sairasta, koko sali paukkuu ja ihmiset kyttää. Pelkään että jossain vaiheessa koko laite hajoaa.
Moneenko kiloon siinä on sitten niitä painoja?
Ethän vaan treenaa Rajalassa? Tuntuu kauheelta ajatus että näitä Jurpoja olisi enemmän kuin yksi maailmassa. "Mun" salilla käyvä äijä on saanut prässin hajotettua jo ainakin kerran ellei kahdesti. Harvemmin näkee kenenkään treenaavan yhtä pahasti päin vittua. Kyseinen äijä on kyllä ihan oma lukunsa, ja siitä taitaa olla enemmän kuin yksi viesti tässäkin ketjussa.