Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yleisvitutus iski. Pitäisi käydä vanhalla työpaikalla irtisanomassa itseni, mutta en jaksa. Pitäisi käydä kaverin luona katsomassa sen lakkiaismekkoa ja pitämässä sille seuraa, mutta en jaksaisi sinnekään lähteä. Pitäisi siivota ja sitä jaksaisin kyllä tehdä, mutta nuo muut asiat pitäisi hoitaa ensin pois alta.

Ainiin ja mutsi käski viemään yo-lakin kultasepälle, että saatais siihen mun nimi. Sekin on IMO ihan täysin turhaa, ei mua hirveästi kiinnosta onko mun nimi lakin sisäpuolella permanenttitussilla vai oikealla kullalla :jahas: Muutenkin nyt ärsyttää mutsin asenne. Kiva juttu että on ylpeä musta, mutta mun mielestä nimikoidut servetit ja ~70e skumppapullot (koko juhlaväelle) ovat jo hiukan liikaa. Mieluummin halvat juhlat ja mulle kallis lahja :D

~70e skumppapullot (koko juhlaväelle) ovat jo hiukan liikaa.
Voi v*ittu mitä tuhlausta :D Eiköhän aika monelta jää erottamatta 70e:n ja 15e:n skumppien maku jos ei pulloa näe. Teeppä äidillesi tuo testi ja kysy sen jälkeen, että ostettaisiinko sittenkin halvempia pulloja. Laita varmuuden vuoksi molempiin laseihin halvempaa juomaa :)

Ihme jengiä. Voisit sanoa sille mutsillesi, että ne on sun juhlat ja haluat vaikuttaa tarjoiluihin. Vituttaa ihan yleisellä tasolla vanhemmat, jotka omivat lapsiensa juhlat. Ei mikään ihme että on suorituspaineita eikä saa nautittua oikeasti hyvistäkään papereista jos tuntuu, että joku omii sen vaivan ja vaatii jotain. Sori Alyssa jos kuulostaa tökeröltä, ihan itseänikin tässä ajattelen ja tulevaa sirkusta (maisterijuhlaani).

Ihme jengiä. Voisit sanoa sille mutsillesi, että ne on sun juhlat ja haluat vaikuttaa tarjoiluihin. Vituttaa ihan yleisellä tasolla vanhemmat, jotka omivat lapsiensa juhlat. Ei mikään ihme että on suorituspaineita eikä saa nautittua oikeasti hyvistäkään papereista jos tuntuu, että joku omii sen vaivan ja vaatii jotain. Sori Alyssa jos kuulostaa tökeröltä, ihan itseänikin tässä ajattelen ja tulevaa sirkusta (maisterijuhlaani).

Juu, meikän mutsi veti aina niin hirveen ressin juhlista ja niiden valmistelusta, hirvee puurtaminen etukäteen niin että se oli aivan räjähtämispisteessä...toki tuli hienot juhlat, mutta vittu sitä ressiä, sitä ois paljo mieluummin jättäny koko juhlat pitämättä.
Mutsi halus näyttää olevansa kodinhengettäryyden ja ehtoisen emännyyden multihuipentuma.

Vieraat varmaan muistikin, että voi Herra-mun-jee mitkä tarjoilut, juhlakalu muisti, että voi helvetti että se oli ahdistavaa :D

Vielä kun oli nähnyt edeltäkäsin ison siskon juhlissa mikä on meno, niin tiesi mitä odottaa.
Onneks jäi opinnot kesken, ei tuu valmistujaisia :D

Ainiin ja mutsi käski viemään yo-lakin kultasepälle, että saatais siihen mun nimi. Sekin on IMO ihan täysin turhaa, ei mua hirveästi kiinnosta onko mun nimi lakin sisäpuolella permanenttitussilla vai oikealla kullalla :jahas: Muutenkin nyt ärsyttää mutsin asenne. Kiva juttu että on ylpeä musta, mutta mun mielestä nimikoidut servetit ja ~70e skumppapullot (koko juhlaväelle) ovat jo hiukan liikaa. Mieluummin halvat juhlat ja mulle kallis lahja :D
Mä luulin että tätä tapahtuu vaan jossain O.C:ssa.:lol2:

Tarjoilut mä päätin ihan itse, mutta jätin yksityiskohdat mutsin harteille (äidillä on siis pitopalvelu/leipomoalan yritys, joten osaa homman. Osittain senkin takia halusi parempaa skumppaa, vaikka kukaan muu ei eroa maistaisikaan). Ihan kivahan se on että tulee hienot juhlat, mutta vituttaa just se että kaiken pitää aina olla niin helvetin paljon hienompaa ja parempaa kuin muilla. Varsinkin kun mä itse tyytyisin ihan normaaleihin juhliin :)

Mä luulin että tätä tapahtuu vaan jossain O.C:ssa.:lol2:

:D Ehkä mun äiti on katsonut liikaa noita jenkkisarjoja...

Kielsin siltä jo kustomoidut postimerkit (kutsuihin + kiitoskortteihin) sekä a la carte-tarjoilun (ihan liikaa häslinkiä sellasesta enkä edes halua sinne mitään lämmintä ruokaa) :jahas: Onneksi mä olen vastuussa boolista, joten teen siitä vaan niin vahvaa etteivät vieraat edes huomaa sitä pelleilyä.

Meikä saa ens keskiviikkona maisterin paperit ja koska on keskiviikko, käyn sen kunniaksi tempaisemassa äärimmäisen jalkatreenin :whip:

Korkeintaan käyn pari viikkoa sen jälkeen mummon tykönä kahvilla koska sille se on isompi juttu ku kenellekään muulle. Mun mielestä helvetin vaivauttavia tollaset järjettömät megabileet yhden valmistumisen takia.

Haluan siis välttää tämän:

Vieraat varmaan muistikin, että voi Herra-mun-jee mitkä tarjoilut, juhlakalu muisti, että voi helvetti että se oli ahdistavaa :D

Vituttaa oma saamattomuus salillakäynnin suhteen. Pieni flunssa venytti salihommiin useamman kuukauden paussin. Flunssahan meni nopeasti ohi, mutta se oli hyvä tekosyy jättää treenit väliin kun nokka mukamas vähän vuotaa, vaikka todellisuudessa ei ollut mitään mielenkiintoa lähteä salille. Nyt pientä inspistä ollut havaittavissa, hommasin oikein treenivihkon, ym. että yrittäisi kasvaa joskus isoksi ja ehkä vahvaksikin..:)
Mutta taas tänään: pääsin vielä ajoissa duunista ja kerkesin hehkuttaa ittelleni että pääsen ajoissa treenaamaan. Paska huuleen. Iski laiskuus ja ajoin sitten viileesti vaan ohi salin risteyksestä. Vitun vässykkä..

On tää vittu hommaa herätä tähän aikaan aamusta ja lähteä jakamaan lehtiä. Ei saakeli, sanon minä. Nytkin vielä heräsin puol tuntia liian aikaisin, koska luulin, että lajiteltavia mainoksia olis enemmän mut eipä ollut. Istutaan tässä sitten koneella kuuteen asti, että pääsee kerrostaloihin sisälle.

Niin ja perkele näiden arkipyhien kanssa. Tänäänkin vasta tajusin, että en pääse enää huomenna salille, jos en käy tänään varta vasten ostamassa uutta salikorttia eli täytyy sinnekin sitten raahautua ylimääräiselle käynnille.

Ressaa koulu- ja kesätyöhommat. Pärkkele, kyllä opiskelijan elämä on perseestä. Päivät istut koulussa ja vapaa-ajan luet kokeisiin ja teet jotain helvetin tärkeitä kouluhommia. Kesälläkään ei saa levätä kun pitää mennä töihin että saa vuokran maksettua.

Loistava threadi muuten....

Tänään salilla:

Menin tekemään ojentajia taljaan mutta huomasin, että pakan päällä oli Dexalin juomapullo. No nopeasti yksi vanhahko ukko tuli siitä vierestä ja sanoi: "Tee siinä vaan, otan kaljani pois siitä" ja otti pullonsa ja meni istumaan 1,5 metrin päähän ylätaljaan väärinpäin. Rupesin tekemään ojentajia lämmittelypainoilla kun ukko istui siinä ylätaljassa väärinpäin seuraillen touhujani sivusilmällä. Pistin sarjapainot pakkaan ja aloin tekemään sarjaa pienellä irveellä. Sarjan jälkeen ukko tokaisi:
"Kyllä se rautaa vaan painaa, perkele!"
Minä:"Nii-in, hehe"
--pieni nolo hiljaisuus--
Minä:"No toisaalta, olishan tää muuten aika vaikeaa hommaa tehdä."
Ukko:"Joo, höhöhö!" ja siirtyi tekemään rintaliikettä toiseen taljaan.

Teki pari sarjaa siinä ja sanoi minulle ohi mennen: "Nyt riittää, tällä iällä ei kannata reenata liikaa."
Minä: "Joo, moro!"

Komedian puolelle mennään siinä mielessä, että aikaisemmin ei olla tervehditty tai edes nyökätty sen kuukauden aikana mitä olen ollut tuolla salilla. Pointsit ukolle siitä, ettei ollut se perus-setti "Hyvät kelit ollu viime aikoina"-avausrepliikki.

Viimeksi muokattu:
Osaan kuvitella petzkun myötätuntoa hakevan ilmeen, kun hänen Nightwishin säestämät hc-treenit kokevat tyrmistyttävän keskeytyksen lökäpöksysivaripaskiaisen räpeltäessa epäsuotuisalla menestyksellä räbälevyä soittimeen.

:lol2:

Petzkun posti kyl oli samalla hauska ja hämmentävä:eek:

Uskaltaakohan tässä tehdä mitään liikkeitä jos vaikka hevi-petzku on kyttäämässä :)

Mun salilla siellä käy välillä sellainen 40-50v mies joka tekee joka kerta penkkiä ja jalkaprässiä. Ei siinä mitään, penkki menee hyvin ja painoakin on päälle 100kg. Mutta kun on jalkaprässin aika niin meno alkaa:evil: Painoa on aivan helvetisti ja joka ikinen kerta kelkka osuu varmistustapeille. Siis se meteli on aivan sairasta, koko sali paukkuu ja ihmiset kyttää. Pelkään että jossain vaiheessa koko laite hajoaa.

Loistava threadi muuten....

Tänään salilla:

Menin tekemään ojentajia taljaan mutta huomasin, että pakan päällä oli Dexalin juomapullo. No nopeasti yksi vanhahko ukko tuli siitä vierestä ja sanoi: "Tee siinä vaan, otan kaljani pois siitä" ja otti pullonsa ja meni istumaan 1,5 metrin päähän ylätaljaan väärinpäin. Rupesin tekemään ojentajia lämmittelypainoilla kun ukko istui siinä ylätaljassa väärinpäin seuraillen touhujani sivusilmällä. Pistin sarjapainot pakkaan ja aloin tekemään sarjaa pienellä irveellä. Sarjan jälkeen ukko tokaisi:
"Kyllä se rautaa vaan painaa, perkele!"
Minä:"Nii-in, hehe"
--pieni nolo hiljaisuus--
Minä:"No toisaalta, olishan tää muuten aika vaikeaa hommaa tehdä."
Ukko:"Joo, höhöhö!" ja siirtyi tekemään rintaliikettä toiseen taljaan.

Teki pari sarjaa siinä ja sanoi minulle ohi mennen: "Nyt riittää, tällä iällä ei kannata reenata liikaa."
Minä: "Joo, moro!"

Komedian puolelle mennään siinä mielessä, että aikaisemmin ei olla tervehditty tai edes nyökätty sen kuukauden aikana mitä olen ollut tuolla salilla. Pointsit ukolle siitä, ettei ollut se perus-setti "Hyvät kelit ollu viime aikoina"-avausrepliikki.

Nää vanhat ukot on mukavia salilla. Mun kans samalla salilla pyörii aika usein joku 65-70-vuotias "metsurimies" tai ainakin siltä se näyttää. Villapaita päällä tullaan vääntämään ja kyllä rauta liikkuu kummasti. Viimeksikin tyyppi tuli ihmeissään kyselemään, että paljonko menee leukoja, kun 15kg:n lisäpainoilla kiskoin niitä. Sen jälkeen se kertoi tarinan siitä, kuinka nuorena jässikkänä harrasti painia ja veti leukoja yms. Pukuhuoneeseen kun menin treenin jälkeen äijä vain totesi, että maltoithan sinäkin joskus lopettaa.:)

wigga: ei tässä enää kannata mitään liikkeitä tehdä tai jos tekee, niin stalkkaus on koko ajan päällä. ;) No ei mulla ketään vastaan mitään ole, mutta en vain tykkää yleisesti ottaen siitä, kun joku menee ja ränkkää stereoita. En vain oikein saa treenistä kaikkea irti jos siellä taustalla kuuluu Vappu Pimiän ääni tai radiomainokset kälättää kilpaa. Tokihan sitä radiotakin voi kuunnella, mutta kun se soi jo valmiiksi aina silloin, kun henkilökuntaa on paikalla, niin toisinaan olisi mukava levyjäkin kuunnella.

wigga: ei tässä enää kannata mitään liikkeitä tehdä tai jos tekee, niin stalkkaus on koko ajan päällä. ;) No ei mulla ketään vastaan mitään ole, mutta en vain tykkää yleisesti ottaen siitä, kun joku menee ja ränkkää stereoita. En vain oikein saa treenistä kaikkea irti jos siellä taustalla kuuluu Vappu Pimiän ääni tai radiomainokset kälättää kilpaa. Tokihan sitä radiotakin voi kuunnella, mutta kun se soi jo valmiiksi aina silloin, kun henkilökuntaa on paikalla, niin toisinaan olisi mukava levyjäkin kuunnella.

Tiedän tunteen, meidän salilla on käytössä vain pieni koulun yleiskaijutin joka ei ole edes yleensä käytössä. Jos sieltä jotain joskus tulee, niin se on radio nova:jahas:

Omalla salilla kävi taannoin keski-ikäinen, noin 50-60v, mies, jonka vaatetus lähinnä nosti hilpeyttä. Miehellä oli verkkarit ja takin alla ei ollut mitään muuta. Takki oli hienosti 70-luvun tyyliin vedetty lähelle napaan asti auki ja rinta näkyi hienosti avonaisen vetoketjun takaa. Kävelytyyli muistutti kukkoa tunkiolla.

Miehen treenissä ei sinänsä ollut mitään moitittavaa, mitä nyt tuntui olevan vähän väärässä elementissä, eikä oikein tiennyt mitä salilla tekisi.

Kaikki rassaa ja tänään tuli vielä 18 päiväsakkoa.

Salilla käy joku 50 vuotias mies tekemässä penkkiä ilman mikäänlaista lämmittelyä ja sitä sitten siinä tehdään vähintään puol tuntia jonka jälkeen lähetään kotiin. Mukana on tietenkin pullo tai pari ediä jota sitten penkkisarjojen välissä hörpsitään.

Ihmetyttää että tämä kyseinen hieman ylipainoinen ukkeli on vieläkin hengissä :wtf:

Ja tietenkin perus 'karjut' jotka tulevat tekemään 3-5 toistoja aivan liian isoilla painoilla huutaen ja tekniikka on tietenkin ihan päin persettä.

Oma saamattomus. Tänään oli lukukauden vika tentti, enkä siihenkään "jaksanut" panostaa sen enmpää, kuin että tänä aamuna luin 2 tuntia. Ennen tätä tenttiviikkoa keskiarvo on ollu sen 5, ja tämän kaksiviikkoisen saldo on yksi hylsy, 1 toivottavasti läpi ja tämänpäiväinen meni huonosti(alle 4)... Noh, ensi syksynä uudestaan... :jahas:

Back
Ylös Bottom