Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joo tästä lähtien en edes kuse ton kaverin suuntaan, sillä sen verran se nyt on päässyt pompottamaan. Ensin ei vaan voi vastata viesteihin tai puheluihin tai sit vastaillaan aina "en kerkiä". Nyt sit tänään tuli viesti, että lähdetään käymään tänään jossain istumassa iltaa, ja vastasin, että kerkiän lähtemään vasta joskus ysiltä töiden jälkeen, eikä enää sen jälkeen oo tullu mitään vastausta. Uusiin viesteihin tai puheluihin ei voi vastata ja sit lupaillaan taas tyhjiä. Onneks parempiakin frendejä löytyy niin ei tartte tuosta välittää. En tiedä voiko joku ihminen olla oikeasti noin tyhmä vai tekeekö se tota tahallaan. Ihan kuin "unohtaisi" muka kaiken mitä lupailee.
Hahah, äsken tulikin viesti, että puhelin oli ollut "hukassa" eikä voinut vastata viesteihin.:hyvä: Kummasti se puhelin sitten vain oli päässyt hukkumaan muutamassa tunnissa eikä ollut mukamas tiennyt, että soittelisin sille yhdeksän aikoihin, kun viestissä niin sanoin. Oli sitten stoori totta tai ei niin kusetukselta tuo jo kuulostaa aivan täysin. Jatkossa saa olla puhelimet ihan missä tahansa hukassa minun puolestani. Kyllä sitä melkosia tyyppejä tässä maailmassa onkin.

Siis mua sitten vituttaa tuo kärppäfanien maammelaulussa huutama POHJOINEN. Kamoon, ei se oulu nyt niiiiin pohjoisessa oo.
.

Kaikki kehä kolmosen ulkopuolella on pohjoista ja korpea;)
Seuraappa vaikka nelosen/kolmosen uutisia/radion säätiedotuksia. Usein siellä puhutaan "koko Suomesta" tai pelkästään Suomesta että on huonoajokeli,sataa vettä, on pilvistä jne. Mutta kuinka ollakkaan eipä olekkaan esim Kuopion korkeudella sadetta vaan kirkas auringon paiste.
Hyvänä esimerkkinä viime kesältä oltiin 3viikkoa Lieksan takana aivan rajan tuntumassa mökillä. Päivittäin oli meillä radio auki jollain "suur" kanavalla. Useimiten tuli sää tiedotus jossa kerrottiin että koko suomea lähestyy sadealue jne. Ja kuinka on sateinen kesä jne(3 viikkoon kerran satoi yöllä sen verran että aamulla oli pieniä rapakoita pihalla). Mutta kun sitten ruuvattiin joku pohjoiskarjalan radio asema ja kuunneltiin säätiedotus niin kerran jopa se juontaja ihmetteli että miten se tiedotus voi olla niin pielessä kun aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta Joensuussa ja lapussa lukee että sadetta koko maassa. No sitten se juontaja seuraavan biisin aikana oli surffannu netissä ja katsellut sääkameroita ja tullut siihen huomannut että jossain Helsingissä sataa mutta ei muualla:rolleyes:

Pitäähän tämä nyt tännekkin laittaa. Sen verran korpeaa.

Siis mua sitten vituttaa tuo kärppäfanien maammelaulussa huutama POHJOINEN. Kamoon, ei se oulu nyt niiiiin pohjoisessa oo.

Vituttaa sama asia, ei nyt ehkä ankarasti. Toivottavasti tuo "puolensuomensympatiajoukkue" nyt lähtee laulukuoroon.

Yöllä näin unta jostain vitun Greg Valentinosta, vitun hyvin lähti päivä käyntiin. Kävin äsken salilla. Yhdessäkään liikkeessä ei tullut tarpeeks toistoja. Kyykky tökkäs jo ekassa sarjassa, pystypunnerrus ja rive tokassa.

Salilta lähtiessä ulkona satoi räntää. Ei siinä mitään, mutta perkeleen mukavaa ajaa kevarilla kun heittää koiville sitä vitun kylmää paskavettä kokoajan. Ensimmäisen kilometrin jälkeen kone alkoi jo yskimään, piti saatana luukuttaa koko matka täysillä ettei paska sammuisi. Tulipa risteys, jossa minä olin väistämisvelvollinen -> kierrokset alas ja moottori sammui samantien. Sain sitten työnnellä hikisenä, märkänä, viluisena ja vittuuntuneena loppumatkan. Ja nyt pitäs korjata pyykit että pääsee edes suihkuun. Perkele.

Ihmisten ajotyyli kurakeleillä. Se, että minä kastuin kiitos erään muita huomioivan bussikuskin, ei kuitenkaan haittaa, sillä kotimatkaa oli jäljellä 100m. Sen sijaan vieressäni ollutta eläkeläisparia kävi sääliksi, sillä heillä ei matka taittunut kamalan nopsaan muutenkaan, varmasti vilu tuli. Ihan läpimärkiä oltiin kaikki kolme :(

Miten mä voin olla kokoajan kipeänä? Tosin tällä kertaa tässä on jotain hämärää. Kurkku on nyt toista päivää niin kipeänä, että suorastaan harmittaa ettei taju lähde. Kummallista kipua koko ajan, ja infernaalista kipua nieltäessä. Ei paljoa aiempi "karheankipeä" kurkku tämän rinnalla enää vituttaisi. Huomenna kait sitten lääkärin pakeille.

Vituttaa sama asia, ei nyt ehkä ankarasti. Toivottavasti tuo "puolensuomensympatiajoukkue" nyt lähtee laulukuoroon.

hahaha taitaa etelän veteliä vituttaa kun omat joukkueet alottivat jo kesäloman hieman aikaisemmin ;)

edit: itseäni sylettää 3yövuoro putkeen töissä..se siitä viikonlopun vietosta:S

Miten mä voin olla kokoajan kipeänä? Tosin tällä kertaa tässä on jotain hämärää. Kurkku on nyt toista päivää niin kipeänä, että suorastaan harmittaa ettei taju lähde. Kummallista kipua koko ajan, ja infernaalista kipua nieltäessä. Ei paljoa aiempi "karheankipeä" kurkku tämän rinnalla enää vituttaisi. Huomenna kait sitten lääkärin pakeille.

Tämä on nyt vaan ihan arvaus eikä välttämättä koske sinua, mutta saattaa olla aftoja kurkussa. Itselläni tulee aftoja säännöllisin väliajoin suuhun ja välillä sitten kurkkuun. On aivan SAATANAN VITUN PERKELEEN rasittavaa kun sitä kipua ei saa millään pois ja välillä se heijastuu korvaankin. Varsinkin nieltäessä sattuu kun afta hankautuu johonkin kurkunseinämään tai sitten vaikka nieltyyn ruokaan.

Mikäköhän siinäkin muuten on että välillä kovien sarjojen välillä pistää haukottelemaan?
Tuntuu vaan tyhmältä kun esim. kauheella agrella mavettaa peräsuoli pitkällä ja sarjan jälkeen istahtaa penkille nii alkaa haukottelee :D

Mikäköhän siinäkin muuten on että välillä kovien sarjojen välillä pistää haukottelemaan?
Tuntuu vaan tyhmältä kun esim. kauheella agrella mavettaa peräsuoli pitkällä ja sarjan jälkeen istahtaa penkille nii alkaa haukottelee :D
Mulla on tota samaa ollut välillä. Vaikka ei väsytä niin haukotuttaa.

Vituttaa olla kipee ! Tai oikeesti ei voi olla kipee jos ei oo kuumetta :D Ei jaksa tehdä mitään. Kurkku on kipee, sattuu nieltäessä ja yskiessä ihan vitusti. Ääni on lähteny, joka toisaalta on ihan jännää ku puhe on sellasta et välillä ei kuulu mtn ja sit taas jotai pihinää ja kuiskausta. Ja huomenna on lihaskuntotestit ja voi jumpe jos tulee paskoja tuloksia.
Ja lihakset on vieki ihan jumissa vaikka oon käyny salilla viimeks 3 päivää sitte.

+Ärsyttää et ei oo sellasta kaveria, joka lähtis mun kaa kattoo lätkän naisten mm kisoja ku ne on Hämeenlinnassa. Vitutti myös sillo ku en löytäny kaveria naisten nyrkkeilyn sm kisoihi tai Fitnessexpoon.

On se kiva, kun oli faijan kiesi viikonloppuna lainassa ja tuli tämä paskaloskatakatalvi eteläiseen Suomeen. Siinä oli meinaan ihan just viime viikolla vaihdettu kitkat alle, ja oli äärimmäisen hemaiseva kokemus ajaa lumisohjoisia pikkuteitä kotiin auton jumittuessa sutimaan ja käännöksissä välillä heittäen perää metrin päässä ojista. Parissa kohtaa jämähti lumipöperöön jumiin, mm. väistäessäni tiekarhua pysäyttäen auton, ja yhdessä vaiheessa mentiin auto jopa 45 asteen kulmassa tiehen nähden erittäin tyylikkäästi kolme metriä leveää tietä pitkin.

Ja kaikki tämä rallihauskanpito tietysti yövuoron perään aamu kuudelta. :jahas:

PS. Kiitti iskä.

Tämä on nyt vaan ihan arvaus eikä välttämättä koske sinua, mutta saattaa olla aftoja kurkussa. Itselläni tulee aftoja säännöllisin väliajoin suuhun ja välillä sitten kurkkuun. On aivan SAATANAN VITUN PERKELEEN rasittavaa kun sitä kipua ei saa millään pois ja välillä se heijastuu korvaankin. Varsinkin nieltäessä sattuu kun afta hankautuu johonkin kurkunseinämään tai sitten vaikka nieltyyn ruokaan.
Kuumalla mustaherukkamehulla, buranalla ja finrexinillä on saatu jo olotilaa siedettävämmäksi ja vitutusta laskemaan. On se hienoa jos on tällainen fiilis vielä tiistaina kun pitäisi mennä joku pikku puhe luikauttamaan luentosalilliselle ihmisiä...

Haukottelu eli haukotus on refleksi, jossa ihminen tai eläin hengittää syvään suu avoinna. Se yhdistetään usein väsymykseen tai pitkäveteisyyden tunteeseen. Haukotus välittää myös sosiaalisen viestin lauman muille jäsenille. Se voi olla esimerkiksi:

1. väsymyksen, stressin tai tylsistymisen osoitus
2. osoitus psyykkisen toimintakyvyn laskusta pitkän tarkkaavaisen valmiustilan jälkeen
3. tapa ilmaista voimakkaita tunteita kuten vihaa.

Haukottelun tarkka syy on kuitenkin epäselvä. Näiden viestien vuoksi ihmiset peittävät joissakin kulttuureissa kädellä suunsa haukotellessaan. Haukottelua voidaan pitää epäkohteliaana tai epäsiistinä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Haukottelu

Ootte vaan repiny niin pirun kovat agret päälle:D

PS. Kiitti iskä.
Meinaatko että oli isin vika kun kitkarenkaat ei pitäneet? Voin kertoa, että nasta ei pitäisi yhtään sen paremmin tollasessa sohjossa. Sillä ei ole mitään mihin pureutua. Ainoa mikä vaikuttaa, on renkaan kuviointi. Saattaa siis olla, että nasta olisi pitänyt jopa huonommin.

Vedin veitsellä keskisormen rikki tiskatessa. Ei oikeesti viikkoakaan ettenkö teloisi itseäni. Mun polvetkin on aina ympäri vuoden mustelmilla ja aina on joku paikka rikki.

Miten voin olla näin surkea!?!? :(

Back
Ylös Bottom