Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sunnuntaiaamuna töiden jälkeen poikkesin nakkarilla syömässä ja sain turpiini eräältä meisselinimijältä kun en suostunut viemään häntä kotiin. Ekaksi sain kuulla uhkailuja, nimittelyä ja lopuksi nyrkistä naamaan. No ilmoitus poliisille ja sitten lääkäriin katsastuttamassa nenä. Poliisi oli ottanu tyypin kuulusteluun ja tyyppi kiisti lyöneensä ja kun ei ollut todistajia niin juttu jäi siihen. Tämä vituttaa, ja ankarasti
Täytyy kyllä antaa kunnioitusta siitä, että et itse lyönyt takaisin. Jos kuvittelisin itseni vastaavaan tilanteeseen, niin vastapuoli ei todennäköisesti enää itse pystyisi poistumaan paikalta.

Tosiaan mikä vituttaa. No se, etten ole nukkunut moneen päivään kunnolla. Väsyttää aivan järkyttävästi, mutta uni ei vaan tule. Viime yön saldo on nolla tuntia ja päivällä taisin saada nukuttua pari kolme tuntia.
Sitten kun taas saa unta niin se ei ole sitä kunnollista unta. Ihme noidankehä.

Voi kikkeli sentään kävin 3 päivää sitten ostamassa lisäravinteita dietin tueksi, Magnesiumi oli loppu en ole nyt 2 viikkoon syönyt sitä.....
treenit kulki mahtavasti ei siinä mitää pääsin himaan ni saatana kramppas toinen reisi aika mukavasti ja nyt se jäi pumppiin jotenkin kaupan päälle..

Pariskunnalla ikäeroa 20 vuotta + kaikkee muutakin mielenkiintosta tuossa jutussa...

aikamoista säätämistä...ja todellakin, käsittämätöntä.

Onhan toi vittumaista mutta sen kuvan sain lehtijutuista että muuten homma oli täysi vahinko. Että mun mielestä enää turha rangaista vanhempia, tuskaa tulee muutenkin varmasti tarpeeksi. Toki toi että molemmat dokaa ja on pieni lapsi, on vitun väärin. Jos jompaa kumpaa pitäs rangasta ni sitä isää.

vittuku pitäs uudistaa aseen hallussapitolupa niin se onkin sattuneesta syystä nykyään VÄHÄN tarkkaa puuhaa, pitäis käydä lääkärintodistus hakemassa, ja saada harrastuneisuustodistus jostain, ja lopuksi taas haastatteluun, vastahan mulla on kolme vuotta se ase ollut, ei sitä tiedä jos oonkin alkanut hautomaan jotain just nyt...lääkärintodistuskin maksaa, ja lupaa ei saa taas kuin muutamaks vuodeks jonka jälkeen taas kaikki viulut uusiks. Tällä hetkellä vähän sellaset fiilikset et käyn myymässä koko mutkan äkkiä pois jos se on näin vitun vaikeeta, ostaa sit jostain jonkun pimeen mutkan mökki- ja kodinturva-aseeks :D

Tulin sitten kipeeks.. Olis edes kunnon kuume flunssa räkätauti, mut ei, mulle tulee vaa ihan saakutinmoinen yskä, yskin niin paljo et keuhkoihin sattuu ja päätä rupee särkeen. Puhuminenkin sattuu ja kurkku on niin ärtyny et yskin verta, enkä pysty syömään tai juomaan kunnolla. :curs: miks en voi sairastaa niiku muutkin... :itku::itku:

Kahden vuoden treeni meni täysin hukkaan, kun viime vuonna ei tullu treenattua ollenkaan ja nyt koko talven yrittänyt kerätä motivaatiota, että saisi aloitettua uudestaan. Vituttaa aika vietävästi..

Edit syksyllä tuli kyllä aloiteltua ja taisin pari kk talven alussa reenata, mutta sitten se taas jäi ja kahden kk totaali tauko..

komppaan neljää edellistä täysin. etenkin Sketsiä tällä hetkellä, sehän se tässä masentanu kun meni 7kk suhde poikki. nyt uudel asenteel uutee nousuu... :) toivottavast.

Tänään oli töissä tiedotustilaisuus ja YT:t alkaa maanantaina, ajetaan koko paska alas kesän aikana. Täytynee pitää papereita koulussa vielä pienen aikaa. Tulee valmistuminen taas perkeleen hyvään saumaan.

Löytyy tuolta eturistisidekorjaukset-ketjusta vammojen puolelta.
Eikö se kinttu skulaa vieläkään?

Voi vitun vitun vittu. Kirjottelin joku kuukaus sitten tähän topiciin niistä hakujutuista erikoisjoukkoihin inttiin ja hain sinne sit sillä vitun vanhalla terveystodistuksella, jossa mulla oli vanhat lasit ja näkö ei ollut kuin just siinä rajalla ja toisessa silmässä desimaalin rajan alla. Soittelin sit jonnekin tonne valintasihteerille ja kysyin, että tarviinko jotain selvitystä uusista laseista, niin se sano, että sitä tarvii vasta VALINTAKOKEESSA ja ei pitäis vaikuttaa pääsykokeisiin valitsemiseen, joten jätin asian sen siliän tien. Tänään sit pamahti ku salama kirkkaalta taivaalta, että muut onkin saanut kutsut mut mä en mitään. Ottaa hivenen aivoon jos se nyt oikeesti on hylätty ton akan tietämättömyyden takia. Olisin lähettänyt kyllä sen todistuksen jälkeenpäin sille, jos se kurppa olis voinut kertoa sen, mutta se ei tainnu olla itekään yhtään perillä asiasta.

Tonne pääsykokeisiin valitaan kuitenkin vielä sen verran kaikenkarvaista sakkia, etten voi tajuta, että mua olis pudotettu muun ku ton lasijutun takia.

Back
Ylös Bottom