Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi vittu huomenna tentti ja nyt tulin sitten illalla kipeäksi. Ei voi olla näin huonoa tuuria aina!! Kaitpa noita voi sopia suoritettavaksi ensi viikollekkin..hope so: (

Oletko kuolemansairas? Oletko valmistautunut tenttiin? Kyllä sen voi käydä tekemässä vaikka olisikin vähän huono olo, katsoo vain ettei pärski muiden päälle. Jos sen verran jaksaa että tentti menee läpi niin voi myöhemmin miettiä haluaako korottaa (varmaankin?), lykkääntyminen ainoastaan vituttaa. Ellet sitten ole valmistautunut huonosti ja tarvitse lisäaikaa.

Edelleen vituttaa tää palveluala, kaljupää runkkari kävi mussuttaa ku en muistanu yhtä henkilöä tässä talossa. Ja itse esittäytyy niin ettei tollasen paskaperseen puheesta saa mitään selvää, lieköhän kahvikupin nielassu aamulla.... "tää kaveri ei ees tienny kuka oot", ku vasta 1kk ollu tässä kohteessa, ja koko talo täynnä uusia naamoja, saatana!

Oisin iloinnu kun olis vaan napannu äijää korvasta kii ja viskannu pihalle, olis siellä voinu kaljuunsa kiillottaa kunnes osaisi käyttäytyä.

Mulla on aivan uskomaton taito hankkiutua tilanteisiin, mistä ei pääse ulos ilman että johonkuhun sattuu. Ja tällä kertaa sattuu luultavasti juuri siihen ihmiseen, joka sitä kaikkein vähiten kestäisi :(
?

Ihmissuhteet yllättäen taas enemmän tai vähemmän sekaisin. Tai ei oikeastaan ihmissuhteetkaan, lähinnä minä itse. Tiedän mitä haluan ja mitä pitää tehdä, mutta en haluaisi satuttaa ihmisiä (tosin niin tässä käy väistämättä riippumatta siitä, kauanko asiaa pitkitän).

Oletko kuolemansairas? Oletko valmistautunut tenttiin? Kyllä sen voi käydä tekemässä vaikka olisikin vähän huono olo, katsoo vain ettei pärski muiden päälle. Jos sen verran jaksaa että tentti menee läpi niin voi myöhemmin miettiä haluaako korottaa (varmaankin?), lykkääntyminen ainoastaan vituttaa. Ellet sitten ole valmistautunut huonosti ja tarvitse lisäaikaa.

Vatsatauti. Mieluummin teen tentin ensi viikolla pirteänä ja saan siitä hyvän tuloksen kuin olisin tänään tehnyt huonolla menestyksellä ja sitten joutuisin myöhemmin tenttimään uusiksi.

Mikä vitun vaitiolovelvollisuus? Ainakin yleisellä puolella kahvipöydässä juttelee ihan avoimesti. SAATANA. Vittu ku vituttaa ku muistuki mieleen. Lekurit ei saa mun yksityisasioista enää ikinä mitään tietoa, tuttua lääkäriä lukuunottamatta.
Haistakoon vitut perkele. :curs: Saatana ku tekis mieli auttaa kyseinen lekuri asiakkaaksi mutta eipä viitsi.
Ei perkele mitään tasoa. Eikä edes helpottanu tämäkään.

Mikä vitun vaitiolovelvollisuus? Ainakin yleisellä puolella kahvipöydässä juttelee ihan avoimesti. SAATANA. Vittu ku vituttaa ku muistuki mieleen. Lekurit ei saa mun yksityisasioista enää ikinä mitään tietoa, tuttua lääkäriä lukuunottamatta.
Haistakoon vitut perkele. :curs: Saatana ku tekis mieli auttaa kyseinen lekuri asiakkaaksi mutta eipä viitsi.
Ei perkele mitään tasoa. Eikä edes helpottanu tämäkään.

Eikö tuosta voi tehdä ilmoituksen?

Kurkku aivan saatanan kipeä ja kuume nousee, ei voi jumalauta olla totta että neljäs flunssa 12kk sisällä!

:wall:

Vatsatauti. Mieluummin teen tentin ensi viikolla pirteänä ja saan siitä hyvän tuloksen kuin olisin tänään tehnyt huonolla menestyksellä ja sitten joutuisin myöhemmin tenttimään uusiksi.

Kieltämättä holtiton oksentelu ja paskantelu tenttisalissa ei ole ehkä plussaa tuloksen kannalta. Lähinnä ihmettelin, että ei kai kukaan minkään räkätaudin takia jätä väliin, mutta sinähän olitkin oikeasti sairaana.

Vituttaa tekosairaat jotka vaan yrittää venyttää tuomiota lukemattomuudelleen. :(

Oonkohan mä jo psyykannu tarpeeks tälle iltaa ihmisiä. Päätän että olen, olkaa mitä mieltä vaan.

Salikomediaa tänään - vakiosalillain näin 1. kertaa eläissäni naisen tekemässä maastavetoa.

(rautalangasta taivutan: ko. salilla naiset 95% stereotyyppisiä ei-hikoilua kuntoilijoita)

Back
Ylös Bottom