Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun olen sinäänsä väärällä alalla, kun en selän takia oikein raksahommia voi tehdä..sitten vituttaa ihan vitusti kun oon ihan kusessa kesätyöpaikan takia..että mitssä/mitä tehdä, selkä vittuilee jos jotain kataa, juoksee tai pomppii (yksi nikama vituillaan). Vuokrat yms. ois jostain maksettava..isäukko hätävarana kait elättäis, mutta ei viitti sen varaa elää..oishan se hyvä ite tehdä jotain rahan eteen. Ois kyllä salille enemmän aikaa ku ei paljon muuta olisi. Eli suurin vitutus tällähetkellä tässä elämässä on RAHAN PASKA.

Leikatun viisaudenhampaan kuopassa on vissiin tulehdus. Leuassa on ihan selvästi pitkä turvonnut alue leukaluun suuntaisesti. VITTU!
Aivan helvetin varmasti oon tehny kaikkeni sen desinfioimiseks.

Toi on muuten supervittumaista. Itellä kans joskus murtuí leuka ja sitä myöten tippu legoja suusta ja myöhemmin tulehtui koko leukaluu. On sitte jonkin verran kipeä tommonen. I can feel your pain...

Leikatun viisaudenhampaan kuopassa on vissiin tulehdus. Leuassa on ihan selvästi pitkä turvonnut alue leukaluun suuntaisesti. VITTU!
Aivan helvetin varmasti oon tehny kaikkeni sen desinfioimiseks.

Et kai mennyt "puhdistamaan" sitä kuoppaa vanupuikoilla tms? Kuulemma hyvällä tuurilla pääsee jatkamaan nesteruokavaliota vielä pitkään jos sörkkii sitä koloa. Eli ei saa olla liian tunnollinen sen suuhygienian kanssa poiston jälkeen. Ainoastaan sitä desinfiointilitkua sai purskutella (tai pitää suussa kun purskuttelu hieman kirpaisee poiston jälkeisinä päivinä).

Jep jep, ja pissikset möi uuteen Elixiaan tutustumistarjouksia,
ja jäin kyseleen lähemmin, kun oli uuden salin etsiminen menossa,
niin eiköhän kysy että: "niin minkälaista harjoittelua olit ajatellut, oletko aikaisemmin käynyt salilla?"

:itku::itku::itku: huora...

Mikset välittömästi paita pois ja tuplat edestä ;)

Tyttöystävä jätti toisen miehen takia. Oikeastaan palasi exänsä luo. Vituttaa rankasti.

Mitä vittua? En tarkoita tyttöystävääsi, mutta mielestäni tuollaiset naiset ja miehet saisi ampua. Toi on todella väärin.

Mitä vittua? En tarkoita tyttöystävääsi, mutta mielestäni tuollaiset naiset ja miehet saisi ampua. Toi on todella väärin.

Teki mieli tempaista molempia kunnolla turpaan. En silti sitä tee, vaikka mielihyvää tuottaisikin.
Tyydyn kyräilemään yksinäni. :( :jahas:

Jep jep, ja pissikset möi uuteen Elixiaan tutustumistarjouksia,
ja jäin kyseleen lähemmin, kun oli uuden salin etsiminen menossa,
niin eiköhän kysy että: "niin minkälaista harjoittelua olit ajatellut, oletko aikaisemmin käynyt salilla?"

:itku::itku::itku: huora...

Mulla vähän samanlaista :D
Kävin rekrymessuilla(siis työ). No siellä oli vaikkapa nimeltä mainitsematon sali pitämässä kojua. No minähän menin siihen patsastelemaan ja hetken odoteltuani kysyin nuorelta tytöltä joka siinä oli kojua pitämässä että niin oliko sulla tässä ihan esittelykin?(paikalla siis ei ollut ketään muuta, tuijotettiin vain aikamme toisiamme siinä). No hänhän tuumasi että on, oletko kiinnostunut kuntosalitoiminnasta(tässä kohtaa olin että jes, parasta kesätyötä ikinä) "Kyllä", "no liitytkö sitten jäseneksi" (tässä kohtaa ilme oli :wtf: ) sitten ennenkuin kerkesin sanoa että nyt taisit käsittää väärin niin alkoi sepustus kaikista hienoista jumpista mihin pääsee kivasti mukaan kun ottaa kuukausi kortin(39e) tai vielä halvempi esittelytarjous 10e viikko(täh? 4x10=40 ja jää vielä 2-3päivää). Sitten kun sanoin että no ei nuo jumpat nyt valitettavasti kiinnosta niin hän sanoi että heillä on myös kuntosali ohjausta "oletko muutan ikinä käynyt salilla" nyt olin jo :( vaikka nyt olenkin vasta dieetin alkumatkalla niin kyllä nyt sentään luulisi jossain näkyvän ~5-6v salilla käynti, varsinkin kun olin varmaan sillä hetkellä rakennuksen isoin äijä :D.
Mutta ei kai sitten, vielä uusi :(

Frendiki aina välil riehuu tollee ja välil kyl aika vaikeet keskittyy ku tulee hajottuu keske sarjaa :D

Meillä oli kanssa yhessä vaiheessa tapana pilata kaverin sarjat joko tahallaan tai puolitahallaan heittämällä tiukalla hetkellä jotain läppää aina :D. Esim. viimeinen toisto penkissä, hampaat irvessä ja varmistaja hymyilee maireasti päällä ja kysyy "hengitätkö ite". Eipä ole kovin kummoinen juttu, mutta kun olet keskittymässä raudan nostoon 110% ja yhtäkkiä tulee jotain satunnaista typeryyttä niin kyllä jäi nousematta :D. Valitettavasti tuossa on se vika että itse olen pari kertaa joutunut pakkolepoon kun selkä ei tykkää kesken maven tai soudun spontaaneista repeilyistä, kyykyssä on joskus ollut myös tiukkoja tilanteita. Järkevääkö? Not. Hauksaa, kyllävain :D

Eiks tos väittees oo kuitenki vähä pointtii, nimittäin ne joilla ei oo läskii ollenkaa näyttää vaatteet päällä pienemmilt, ku ne joilla on sitä läskii. Sit ku vaatteet otetaan pois nii laihemmat näyttää lihaksikkaammilta. Tosin sit ku on oikeesti paljon lihasta nii näyttää aina isolta, myös vaatteet päällä, vaikka ei sitä läskii oiskaan :D

Gwiazdy_nia_cz__cudze_8426a.jpg

Itse en ainakaan esim. Pudzin salillakäyntiä kyseenalaistaisi. Edes vaatteet päällä :D

Aina välillä salilla näkyy semmonen 160cm pitkä äijä joka pitää penkkiä hallussaan n. 20 min eikä siihen pääse oikein kukaan väliin mitään tekemään. Sillä on aina samat kirjavan räikeet kasarivaatteet päällä ja bandana päässä.

Tää äijä tekee JOKA kerta penkkiä kapeella otteella (käsienväli joku korkeintaan 5cm) siten, että ottaa tangon, laskee sen rinnalle venaa sekunnin, työntää, laittaa takaisin. Venaa viitisen sekuntia, ottaa tangon ja toistaa. Välillä se tekee kans vinopenkkiä.

"setti" saattaa kestää jotai 20 toistoa ja ne tehdään 20-40kg painoilla. Itseasiassa voidaan katsoa että se tekee yhden ainoan setin vaihtelevilla painoilla ottaen huomioon että painojen vaihtoa lukuunottamatta palautuksia pidetään vain toistojen välillä.

Ikinä en oo sen nähny tekevän muuta kuin venytyksiä penaa ja vatsalihasliikkeitä.

No mutta, kunhan ei itseään loukkaa :D

Seuraavaks saan varmaan kuulla että tää on joku huipputehokas metodi jota valmentajat ympäri maailmaa hyödyntävät :david:

Back
Ylös Bottom