Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ja parkkisakothan ne rapsahti tänään. Toiset kahden viikon sisällä. :wall: Tyhmyydestä sakotetaan, mutta kyllä se silti harmittaa, varsinkin kun hammaslääkäriin juuri sitä ennen lahjoitin 97 euroa. Taas olen köyhä. Voihan vompatti.

Jätin koulupäivät tänään kesken kun viime yönä uni ei tullu silmään ei sit vittu millään. :S Tuntu olevan koko yön nälkänen heikko olo. Noh nyt vedin iha vitusti ruokaa ja äsken pakastepitsaa ja ähkynä mennään kohta maaten siinä toivossa jotta tulee uni silmää!

Kämppis kehtaa valittaa siitä että minulla oli jääneet tietokoneen kaiuttimet päälle, vievät kuulema turhaa sähköä :D. Kaverilla itsellään huutaa aamusta yöhön vasta ostettu tietokone, autoa lämmitetään nollakelissä ja sähkökiuaskin lämpiää siinä sivussa :)

...autoa lämmitetään nollakelissä...

Tää nyt ei taas liity mihkään, mutta kyllähän nollakelissä kannattaa jo auton lohkolämppäriä pitää päällä! Joku yleinen suositushan taitaa jopa olla että 5 plus asteessa käytetään lämmitintä...

Joo en ole tarkemmin tutustunut asiaan, mutta pointti oli kuitenkin se että kaveri ei mieti omaa sähkönkulutustaan ollenkaan vaan takertuu minun tekemisiin.

Kurkkuun koskee niin et ei kunnolla kärsi nielasta :curs:

KELA:n asumistuen, kolme-osainen vuositarkistuslomake menee yli hilseen.
Se on esitäytetty, ne tietää mikä on asunnon pinta-ala, milloin muutin siihen jne...

Mutta sitten ne ei muka tiedä mun pankkitilinnumeroa, vaikka maksaa sinne tilinumerolle joka kuukausi työttömyspäivärahan.
Puhelinnumerokin piti kirjoittaa vaikka niillä on minusta kaikki tiedot ja on ne mulle soittaneetkin.
Homouden huipentuma oli se, kun siihen esitäytettyyn asumistuen vuositarkistus lomakkeeseen, pitää kirjoittaa työttömyyspäiväraha ja vieläpä bruttona.

Siis perkele KELA on maailman paras taho tietämään mun työttömyyspäivärahan bruttona!

Missään näissä kohdissa ei lukenut, että täytä jos tiedot ovat muuttuneet.

Kuorma-autolla on vitusta ajaa ja me treenataa vaa jotai saatanan parkkeerausta vaikka se sujuu jo. Sitte on noi wanhojen tanssit. Perkele ku ei niitäkää muista kaikkia ja ens viikolla ollaa sitte jo tanssimassa oikeasti. Kitaraaki pitäs keretä soittaa ja opetella läksyjä ens tunniks mut ei niitäkää kerkee. Ainii, unohtu melkee koulu. 30h viikossa sielläki paskaläävässä.

Onneks kohta on hiihtoloma.

Tänään oli hieman asenteellisempi mies salilla, kyseessä siis melko vahvasti alkoholisoitunut entinen harrastaja. Näky oli varsin koominen kun ensin marssitaan sisään ja heitetään takki ja tupakat salin nurkkaan, sitten tungetaan penkkaamaan kesken toisen treenejä. No tämä entinen hirmu laittaa tankoon rautaa peräti 70kg ja tekee 8 toistoa, kohta sama toistuu ja nyt meneekin vain 5 toistoa (huom, nahkaiset ulkoilukengät jalassa sotilaspenaa). Tämän varsin rankan ja koomisen näytöksen jälkeen mies menee peilin eteen ja riisuu paidan ja alkaa pullistelemaan, tässä vaiheessa ei oma pokka enää pitänyt vaan oli pakko lopettaa omat sarjat kesken. Mies poistui yhtä nopeasti kuin oli tullutkin.. mutta pian hän marssi takaisin hakemaan unohtuneita tupakoitaan. :)

Itse olen treenannut lukuisilla eri saleilla ja kaikenlaista on tullut nähtyä. Mutta tämäntapaiset jutut, kuin esimerkiksi tämä ja monet muut vastaavat joita olen tästä tredistä lukenut, ovat jääneet näkemättä. Kysymys kuuluukin: Missä helvetissä te okein treenatte? Missä tällaisia sankareita oikein näkee, mäkin haluan nähdä :D

Vituttaa noi hädin tuskin täysikäset tytöt, joilla on kaikilla aina se sama lookki. Posetellaan jossain galleriassa ihan samanlaisissa kuvissa ja esitellään "luxus"-elämää ja itsekeskeistä asennetta H&M:n ja Gina Tricot'n kuteisiin kiireestä kantapäähän pukeutuneena, tai vahtoehtoisesti lojutaan harva se päivä kaupungilla tuhlaamassa isän ja äidin rahoja, jo edellämainittuihin liikkeisiin fanittaessa silti avoimesti kalliita merkkejä ja tehden suurta numeroa siitä.

(kävin siis kaupungilla tänään)

Sit mua vituttaa ne hädintuskin parikymppiset, jotka ei opiskele, ei tee töitä, asuvat omillaan ja sossun elätyksellä ja silti kehtaavat kiukutella jostain auton lainasta äidilleen ja huoritella tätä jatkuvasti. Ollaan poikakaverin kanssa kihloissa ja asutaan yhdessä, vaikka tunnettu on hädin tuskin kuutta kuukautta. Spennataan kaikki raha vaatteisiin ja pizzalla käymiseen, sekä dokaamiseen ja sitten tehdään loppukuu kiukkusia blogimerkintöjä siitä, kuinka raha on aina loppu, elämä on kurjaa ja sossu perseestä.

(kyllä, minulla on vitun idiootti pikkusisko)

Vituttaa noi hädin tuskin täysikäset tytöt, joilla on kaikilla aina se sama lookki. Posetellaan jossain galleriassa ihan samanlaisissa kuvissa ja esitellään "luxus"-elämää ja itsekeskeistä asennetta H&M:n ja Gina Tricot'n kuteisiin kiireestä kantapäähän pukeutuneena, tai vahtoehtoisesti lojutaan harva se päivä kaupungilla tuhlaamassa isän ja äidin rahoja, jo edellämainittuihin liikkeisiin fanittaessa silti avoimesti kalliita merkkejä ja tehden suurta numeroa siitä.

Pakko kompata tätä tekstiä.

Täsmälleen samat fiilikset aina kun menen Helsingin keskustaan. Tulee jotenkin tosi masentava olo. Ei jotenkin viihdy enää siellä. Aiemmin tuli oltua joka päivä tunteja siellä pyörimässä.

Jepu sanoi:

Pakko kompata tätä tekstiä.

Täsmälleen samat fiilikset aina kun menen Helsingin keskustaan. Tulee jotenkin tosi masentava olo. Ei jotenkin viihdy enää siellä. Aiemmin tuli oltua joka päivä tunteja siellä pyörimässä.

Eli toisin sanoen oot itekkin ollu samanlainen, kun nää Jepun mainitsemat teinitytöt?

Eli toisin sanoen oot itekkin ollu samanlainen, kun nää Jepun mainitsemat teinitytöt?

No, mun kuvailemien teinityttöjen ainoa ärsyttävyystekijä ei ole se kaupungilla hengailu, plus että se ei ollut kirjoitukseni pointti ;)

kohtapuoliin 4,5h junassa istumista joensuu-tikkurila..sitten pitäs vielä 4 keretä uusintatenttiin koululle..huoh. se on poijaaat pitkä päivä edessä

Spennataan kaikki raha vaatteisiin ja pizzalla käymiseen,

OT, mistä lähtien spennaaminen tarkoittaa tuhlaamista? Omassa sanastossa spennata = jännittää. (Kuten monet muutkin stadin slangin sanat, tulee tämäkin ruotsista. Spänna = jännittää)

Itse asiassa tämähän minua välillä vituttaa, kun landet tulevat stadiin raiskaamaan slangin :D

Vähän niinku tää skidi ja snadi vääntö, mitä täällä on välillä käyty. Eli käytetään skidi-sanaa, kun puhutaan pienestä.

Mut skidi ja snadi on sentään vähän lähempänä toisiaan ku spennata tuhlaamista??? :D

Toi kieltämättä kuulostaa tyhmältä, jätkähän JÄNNITTÄÄ rahansa vaatteisiin jne. Dummy.

No joo. Mua vituttaa maailmanlopun kultti ja se partanen vanha pervo, joka sitä lahkoa johtaa. Makailee alastomien neitsyiden ja oman poikansa vaimon kanssa, ku Jumala on niin sanonut. Hyi vittu!!! Vituttaa tollanen, en pääse tosta nyt yli. Vankilaan se kusipää!

Sit ihan henk.koht. vitutusta aiheuttaa tää polvi. Pari viikkoo pois lenkiltä ja spinningistä. Mä en tuu kestää, pää hajoo aivan varmasti.

Back
Ylös Bottom