Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tällä hetkellä vituttaa aivan käsittämättömän paljon nivuskivut. Just ku alko treeni maistua oikein kunnolla ni kyykkyä tehdessä sattuu nivuseen aivan urakalla. Nyt pitää höllätä taas ja varmaan koko treenausintoki lopahtaa samalla. :curs:
Pitää nyt toivoa ettei kivtu jatku pitkään, ja samalla vahvistaa vähän tuota nivusta kepeemmillä painoilla ja hillitysti...

Vatsataudin poikanen. Ei edes kunnon varpusia, vaan amisviiksien eka kasvupäivä. Kuumeen nosti ja maha sekaisin, mutta mitään ei tule. Pientä rypulia
Pöntöllä suunnittelin lottovoiton jälkeen asentavani vessaan televisioruutuja, joista tulloo pelkkiä lifestyle ohjelmia.
Welho näyttää maksukanavia ilmaiseksi, ja kanavat siirtyi +400 kanavapaikoille herrojen päivitysten takia. Tietysti kaukosta alkaa patterit loppuu. Näpyttele siinä...

~39 astetta kuumetta, ihan sellanen olo et hallut alkaa kohta. Kaiken lisäksi vielä menkat, tunteet heittelevät laidasta laitaan ja tänäänkin aloin itkemään, koska proteesijalkainen pikkutyttö oli niin suloinen ja säälin sitä :(

Haluaisin vaan lepäillä himassa, mutta tietenkin tämä koko viikko on armotonta sykkimistä koulun puolesta eikä flunssa ole hyvä syy lykätä deadlineja. Lintsatakaan en oikein voi, koska olen ollut niin paljon poissa... Nyt ei mee hyvin :/

Lomautus itsellä menossa ja muijalle tuli kans eilen paperit, että heillä alkaa töissä yt-neuvottelut ja jotkut lomautetaan.... kuluu just siihen porukkaan, josta ne lomautetut sitten on. Kai se on kaupungin vuokrataloihin muutettava hervantaan ja myytävä autokin pois, että ei nälkään näänny. Saatanan perkeleen helvetti!

Lomautus itsellä menossa ja muijalle tuli kans eilen paperit, että heillä alkaa töissä yt-neuvottelut ja jotkut lomautetaan.... kuluu just siihen porukkaan, josta ne lomautetut sitten on. Kai se on kaupungin vuokrataloihin muutettava hervantaan ja myytävä autokin pois, että ei nälkään näänny. Saatanan perkeleen helvetti!

Otan osaa. Tuollainen kyllä hajottaa aivan kympillä. :(

Tää nyt on pikkujuttu noihin lomautus- ym. juttuihin verrattuna, mutta...

Harmittaa kun huusin eBaysta muutaman tavaran samalta myyjältä. Postikulujen kohdalla lukee, että "Each additional item: £0.25". No minä innoissani ajattelin, että pääsen halvalla postikuluissa ja tämä kannattaa, niin nyt se silti yrittää velottaa täysiä postikuluja kaikista. Ja se vitutuksen aihe on se, etten osaa enkkua niin hyvin, että voisin alkaa kilaroimaan ja vaatimaan oikeuksiani. No, en maksa ainakaan heti, lähetin jo yhden kysymyksen, jos vastaa siihen jotenkin järkevästi, niin katsotaan sitten... Plaah.

Kiva. Saatanallista rykimistä yötä päivää, vatsaan ja kylkiin koskee, tuntuu että keuhkot tulee kohta ulos. Ja tämä kuume... Vittu, illalla ei ollu enää mitään ja sitten keskellä yötä perkele herään hikisenä ja täristen. Eipäs mennäkkään kouluun nähtävästi.

Mikähän lie on, kun yskiessä tuntuu että kurkku repeää irti? Meinaa vähän veren makuakin tulla suuhun yskiessä. Muuten ei koske kurkkuun ollenkaan.

Mikähän lie on, kun yskiessä tuntuu että kurkku repeää irti? Meinaa vähän veren makuakin tulla suuhun yskiessä. Muuten ei koske kurkkuun ollenkaan.

Mulla oli ihan sama juttu tossa pari viikko sitten kun olin flunssassa. Varmaan joku ylähengitysteiden tulehdus tai joku. Juo paljon lämmintä vaan ja odota, kyllä se ohi menee.

Sainpa sitten parkkisakon 30 €. Laitoin ajatuksissani kiekkoon väärän ajan. Vituttaa kevyesti, olisi noillekkin rahoille ollut opiskelijalla muutakin käyttöä :curs:

Ei jumalauta menee hermo tohon työkaveriin kun "mikään ei kuulu hänelle", "asiasta on sanottu" ja kun ne hommat viddu jokatapauksessa tulee sitten meille, jos ei tänään niin huomenna ja sitten huomenna on muutenkin paljon enempi hommaa joten ne pakkautuu ja sitten viddu pitää hiihtää siellä täällä että varmasti jää kaikki seuraaville päiville - ja ohhoh sitten ollaan kipeenä seuraavana päivänä kun pikkuvarpaaseen sattuu ja sehän se on istumatyössä niin kaameeta ja yllättävää sitten kelle ne "turhaan" jääneet hommat jäis, en tee, buah.

Olipas sekava viesti, mutta ihan sama kun sai vähän purkauduttua tähän. Purkauduin kyllä vähän myös ko. työkaverillekin. Lähti karkuun.

Vituttaa suunnattomasti yks kaveri, joka ei voi itse uhrautua yhtään minkään takia, vaan aina kaikki sopii vain, jos se sopii sille täydellisesti. Vanhojentanssejen treenejen jälkeen se ei voi lähteä lenkille. Lenkille ei myöskään voi illalla lähtee, jos se on käyny keskustassa samana päivänä kävellen (4km).

Eilenkin sovittiin, että tänään käydään kans lenkillä, niin eikö tänään tuu sitten tekstari, että eihän se käykään, mennään joskus muullon. Pisarankin aivoja omistava henkilö olisi eilen osannut sen verran miettiä, että pääseekö sinne lenkille sitten. Nytkin on varmaan syynä joku sellanen, että täytyy kissalle vaihtaa hiekat, niin ei voi ottaa liikaa urheilua yhdelle päivälle. Sekin on vitun naurettavaa, että se ei voi lähtee lenkille enää kuuden jälkeen, koska niillä on kuudelta (sähkö-)sauna. Meillä on sähkösauna tuolla kylppärissä 24/7 valmiina muuta ku pistää lämpiämään. Ei mun tartte käydä samaan aikaan saunassa porukoiden kanssa.

Eikä toi vielä kerrasta tai kahdesta ala vituttamaan, mutta kun sitä tapahtuu vähän väliä. Tää on tätä "ikinä en oo käyny töissä ja äiti maksaa viulut"-sukupolvea. Mistään kun ei tartte vastuuta kantaa siellä pumpulissa.

On sit vissiin joku vitun postipoika tai meidän vanhan kämpän asukas saanu meidän Metallican keikkaliput itelleen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI VITTU ETTÄ NYT HAJOO PÄÄ, EI VITTU!!!!!!!

Mä en tiedä miten mä saan tän raivon purettua. Ei tää oo todellista, vittu 150euroa ja koko vitun keikka sivu suun, ei voi olla todellista!!!

Loppu hyvin, kaikki hyvin - liput palautuivat Lippupalveluun ja ne toimitetaan uuteen osoitteeseemme vielä tämän viikon aikana :dance::dance::dance:

Mutta ehtiihän sitä vitutusta kerätä muualtakin; helvetillinen flunssa ja sit äsken koirapuistossa vieras koira paiskautu riehuessaan sen verran lujaa päälleni sivusta päin, että polvi muljahti ja putosin maahan. Nyt sitte paitsi flunssa, myös nyrjähtänyt polvi pitää mut poissa treenistä - ei helvetin kuustoista :itku:

Sitten vielä valitan Elisasta... Tai Nokiasta, miten vaan. Oon kolmesti käyny ton kytkypuhelimen reistailun takia liikkeessä, ja kahdesti tuo puhelin on käynyt jo huollossa. Nyt se palautui, hieman hitaampana ja omituisin valikoin, muttei kaadu kuten ennen. No, mutta eipä vieläkään mee putkeen, kuitenkaan. Puhelinta ei voi itse puhelimena juurikaan käyttää, sillä mikrofoni on näköjään huollossa mennyt rikki. Sen verran surisee koko paska ja särisee puhelun ajan, ettei sitä kestä kyllä erkkikään. Mä e jaksa jumankauta.

Tänään oli hieman asenteellisempi mies salilla, kyseessä siis melko vahvasti alkoholisoitunut entinen harrastaja. Näky oli varsin koominen kun ensin marssitaan sisään ja heitetään takki ja tupakat salin nurkkaan, sitten tungetaan penkkaamaan kesken toisen treenejä. No tämä entinen hirmu laittaa tankoon rautaa peräti 70kg ja tekee 8 toistoa, kohta sama toistuu ja nyt meneekin vain 5 toistoa (huom, nahkaiset ulkoilukengät jalassa sotilaspenaa). Tämän varsin rankan ja koomisen näytöksen jälkeen mies menee peilin eteen ja riisuu paidan ja alkaa pullistelemaan, tässä vaiheessa ei oma pokka enää pitänyt vaan oli pakko lopettaa omat sarjat kesken. Mies poistui yhtä nopeasti kuin oli tullutkin.. mutta pian hän marssi takaisin hakemaan unohtuneita tupakoitaan. :)

3 vko ollut taukoa kamppailu- ja salitreenistä selkäkipujen vuoksi. Sitten kun selkä vähän hellitti----> Flunssa vajaat pari viikkoa. Nyt kun flunssa on ohi ja olin lähössä treeneihin niin huomasin, että kynnet pitää vielä leikata. Aloin leikata kynsiä kiireessä seuraamuksella, että sakset sujahti sentin verran jalkapohjan sisään. Vituttaa vähän.

Back
Ylös Bottom