Seinäjoella salilla käy vanhempi mieshenkilö (+40) joka melkein aina onnistuu olemaan yhtäaikaa samalla salilla ( samalla salilla kaksi eri paikkaa käytössä) ja onnistuu tekeen joka vitun kerta samoja liikkeitä. Se on sinänsä saavutus kun teen 3-vuorotyötä, niin en voi kuin ihmetellä että millä ihmeellä se siinä onnistuu.
Kaiken lisäksi se paviaani änkeää aina samoille laitteille mitä oon tekemässä, ilman kysymättä että voiko tehdä välissä. Sitten se soosaa pari vemputus sarjaa ja esittää kuinka isoilla painoilla hän tekee ja uutta liikettä kehiin ja häiritteen muiden treenausta.
Kerran piti avautua kun tein pystypunnerrusta kp:llä penkillä, niin tauon välissä äijä vaan tunkee penkille ja alkaa tekeen heijarihauiksia. Pari tehtyään kysyy että haittaako kun teen, niin totesin että "Tee nyt sitten kun kerran perkele alotit!" Näkyi kun raksutti vaan tyhjää ja jätin sen siihen oman onnen nojaan vemputtaan, otti niin lujaa päähän että vaihdoin suosiolla liikettä. Ei oo tullu sekään uuno sen jälkeen viisasteleen ja sekaamaan.
Äijällä on kyllä yläkropassa selvästi tavaraa, ilmeisesti joku elämäntapatreenari, mutta jalat on sitten toinen asia, aivan ku lihapullalle olis laitettu hammastikut jaloiksi. Sen äijän sais ampua perse edellä kuuhun.
Sitten noi wanna-be rockstarbat, joita tuolla käy. Suurin osa ajasta menee IPodin säätämiseen ja siihen "onx tugga hyvin". Se on ihan hyvä ja suotavaa että pitää kunnostaan huolta mutta kerranki yhdellä Lovex kloonilla (painoa 50+) meni siihen soittimen räppäämiseen ja kaverin kanssa illan juomingeista keskusteluun niin perkeleesti aikaa että se ei siiyä olkapäälaitteesta niitä 2,5kg:n lisäpainoja saanu nousemaan. Meni naama muikeaksi kun siinä hetken odoteltuani totesin että teetkö vielä monta vai ajatuksen voimallako treenaat. Vastaus " Joo, mulla on pari vielä kesken". Hohhoijaa... anna mun kaikki kestää