Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitenhän voisin kuvitella että joillakin on suurempiakin vitutuksen aiheita kuin auton reistaava pakki ja pokerinpeluu...

Sarkasmia, sarkasmia. :piis:

Arvasin, että joku takertuu tuohon viimeisimpään..

Ymmärrän toki, että on suurempiakin asioita kuin auton reissaava pakki (johon uppoaa helposti 7k€, jos menee kokonaan uusiksi.) Alkaa tosissaa vituttaa tollaset kommentit, joita herra laukoo täällä. Vertasin tätä omaa tapausta pieniin vitutuksiin, joita täällä onkin esillä esim. Kännissä sähläily, flunssa etc.

Sarkasmia, sarkasmia.:piis:

En missää vaiheessa totaalisesti asiaani vienyt sairauksiin, joka ei todellakaan ollut tarkoituksei.

Pahoittelen kumminkin jos viestini oli liian kriittinen (???)

:piis:

En jaksa oikeasta elämästä tänne itkeä. Mutta se vituttaa kun kerran vuodessa kysyt täällä jotain ihan oikeaa asiaa, niin ketään kiinnosta vastata.

Ymmärrän toki, että on suurempiakin asioita kuin auton reissaava pakki (johon uppoaa helposti 7k€, jos menee kokonaan uusiksi.) Alkaa tosissaa vituttaa tollaset kommentit, joita herra laukoo täällä. Vertasin tätä omaa tapausta pieniin vitutuksiin, joita täällä onkin esillä esim. Kännissä sähläily, flunssa etc.
Siis mitä helvettiä. Jos auto on tuliterä = uusi ja pakki ei toimi niin mitä ihmettä tuossa vittuuntumaan. Autoliike maksaa viulut.

Pirkka-niksi: Vittuilet kaikille ankarasti ensi vuoden, ja samalla huutelet:"Mä tapan kaikki!" -> EI suklaata ensi jouluna:hyvä:

Vittu kun ois jotain suhteita punaseen ristiin tms. niin lahjottaisin ne suklaat afrikan lapsille, 5 kilolla suklaata ruokkis kokonaisen kylän mustia luuviuluja joksikin aikaa. :rolleyes:

Kaikki on nyt taas vaihteeks päällekäin ja muutenkin suurin osa asioista menee päin vittua.

Kaiken paskan voi lyhentää kolmeen kirjaimeen: YTL. Tän kevään elämä taitaa olla myyty muutamalla hassulla kirjaimella tuolle instanssille.

Kuulin että maksalaatikko voi olla vaarallista A-vitamiinin takia. Mä olen syönyt melkein joka päivä yhden Saarioisten maksalaatikon jossa on A-vitamiinia 3604 mikrogrammaa / 100g finelin mukaan. Laatikossa on 400g eli olen saanut monen vuoden ajan päivittäin 14400 mikrogrammaa A-vitamiinia kun suositus vuorokaudessa on 900 mikrogrammaa.

Tosi kiva kun pitää lopettaa lempiruoan syöminen lähes kokonaan.. Voisi vähän enemmän varoitella noista jos kerran yksi kaupasta ostettava annos sisältää kuusitoistakertaisen yliannostuksen A-vitamiinia. :david:

Kuulin että maksalaatikko voi olla vaarallista A-vitamiinin takia. Mä olen syönyt melkein joka päivä yhden Saarioisten maksalaatikon jossa on A-vitamiinia 3604 mikrogrammaa / 100g finelin mukaan. Laatikossa on 400g eli olen saanut monen vuoden ajan päivittäin 14400 mikrogrammaa A-vitamiinia kun suositus vuorokaudessa on 900 mikrogrammaa.

Tosi kiva kun pitää lopettaa lempiruoan syöminen lähes kokonaan.. Voisi vähän enemmän varoitella noista jos kerran yksi kaupasta ostettava annos sisältää kuusitoistakertaisen yliannostuksen A-vitamiinia. :david:

"Pitkäaikainen, useista viikoista vuoteen kestävä A-vitamiinin yliannostus, yli 15 mg/vrk aikuisilla ja 6 mg/vrk lapsilla, (alle 10 kertaa RDA) johtaa krooniseen A-vitamiinimyrkytykseen, jossa päänsäryn ja pahoinvoinnin lisäksi esiintyy mm. iho-oireita, lihaskipuja, niveltulehdusta ja maksavaurioita. Alkoholin jatkuva käyttö, vähäinen proteiinien saanti, virushepatiitti ja muut maksan ja munuaisten taudit sekä mahdollisesti tetrasykliinien käyttö edesauttavat A-vitamiinimyrkytystä." - http://www.avoin.helsinki.fi/materiaalit/ravitsemustiede/04_vita_avita.shtml

Eihän nuo nyt niin pahoja ole :) Taitaa onneksi vielä maksan sisältämä A vitamiini olla enimmäkseen karotenoideja. (Saa viisaammat korjata jos olen väärässä)

ei väsytä yhtää. Pitäis herää kahdeltatoista ja unta ei vaan saa. Erittäin rasittavaa. Sitten, kun nukahtaa niin sängystä taas ei enää pääse ylös.

^ Sama vika. Tosin pitäis jo kohta puoliin olla skarppina duunissa. Mielestäni en ole nukkunut viime yönä yhtään. Muistan vaan ne kymmenet kerrat kun tuskissani yritin laskea lampaita :curs:
Mikä vittu muakin mahtaa stressata kun ei pysty nukkumaan ja tukka tippuu päästä. Ois kiva pitkästä aikaa nukkua. Koko yö ja yhteen putkeen!

Hail the allmighty sleep! :curs:

Saikku loppu jo lauantaina, uusi duunipäivä eessä. Pää ei käänny vieläkään kummallekaan sivulle, ylös ja alas -liikkeistä puhumattakaan. Reipas annos mahaystävällisiä zappeja, kun muuten saa ottaa puoli pakettia pepcid duoja. Huulet nipistelee vähän väliä ja vituttaa. Nukunu en oo vissiin nyt kunnolla sitten to-pe yön, joten ehkä näillä sit mennään. Ainiin, puhumattakaan tosta murtuneesta kantapäästä. No, mut ei se onneks oo kun kärpäsen paska kipuojassa, sitä edes huomaa kun niskat on näin paskana. Miksei sitä saatanan saikkua voi antaa silleen, et ehtii oikeesti parantua? Mullakin kun on duuni vähän sellasta, että tarttis fysiikalla enemmän kun järjellä toimia, ni vähän on vittu vaikeeta taas olla nöyrä duunari ja hymyssäsuin vetää päivä pulkkaan.
Eikä edes tällä kertaa vituta duunit itse, siellä on ihan lepposta ja mukavaa, mutkun ei saatana järjissään pysy. Autolla ajaminenkin tuntuu rikokselta, ku häden tuskin pystyy autoon taittumaan, saati että kattelis ympärilleen muita tiellä liikkujia. :(
*järjetöntä vollotusta*

Kiva räkätauti vieläkin. En saanu nukuttua viime yönä. Töissä pitäs olla ma, ti, ke ja pe. Valehtelematta kiinnostaa kun kilo paskaa!:jahas:

Mullaki o kurkku paskana ja lämpöä. Koko eilisen päivän nukkuin ja nyt olen aamun koettanu parannella brandyä hörppimällä.

Hail the allmighty sleep! :curs:

Saikku loppu jo lauantaina, uusi duunipäivä eessä. Pää ei käänny vieläkään kummallekaan sivulle, ylös ja alas -liikkeistä puhumattakaan. Reipas annos mahaystävällisiä zappeja, kun muuten saa ottaa puoli pakettia pepcid duoja. Huulet nipistelee vähän väliä ja vituttaa. Nukunu en oo vissiin nyt kunnolla sitten to-pe yön, joten ehkä näillä sit mennään. Ainiin, puhumattakaan tosta murtuneesta kantapäästä. No, mut ei se onneks oo kun kärpäsen paska kipuojassa, sitä edes huomaa kun niskat on näin paskana. Miksei sitä saatanan saikkua voi antaa silleen, et ehtii oikeesti parantua? Mullakin kun on duuni vähän sellasta, että tarttis fysiikalla enemmän kun järjellä toimia, ni vähän on vittu vaikeeta taas olla nöyrä duunari ja hymyssäsuin vetää päivä pulkkaan.
Eikä edes tällä kertaa vituta duunit itse, siellä on ihan lepposta ja mukavaa, mutkun ei saatana järjissään pysy. Autolla ajaminenkin tuntuu rikokselta, ku häden tuskin pystyy autoon taittumaan, saati että kattelis ympärilleen muita tiellä liikkujia. :(
*järjetöntä vollotusta*

Eiköhän tolla kunnolla irtoa lisää saikkua? Jos itket tuon saman lääkärille, niin eiköhän se määrää sulle panacodeja ja relaksantteja ja saikkua kunnolla, omaa hulluutta jos tuossa kunnossa lähdet töihin. Panacodeissa on parasetamolia joten niiden ei pitäis ärsyttää vatsaa sen enempää kuin zapitkaan.

Back
Ylös Bottom