Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

40 kuumetta taas, 1000mg panacodin voimin sain itseni nettiin ja huomasin että palkkis on pistänyt minut isyyslomalle vaikka ilmoitin että olen sairaana. Eipä tullut sitten liksaa edes jouluksi. Vittu että vituttaa.
Isyyslomatkin paloi nyt sitten tähän vaikka olen sairaana, leikattu vaimo hoitaa minua ja kahta lasta ja on itsekin sairaana. Voi vittujen kevät :curs:

Jos tämä vitun soppa tästä vielä selviää niin vittu on viimeinen joulu mitä vietän.

No nyt ei kuullosta ollenkaan hyvältä...?

no sain sen kuullostamaan vissii pahemmalta kuin onkaan..mut vituttaa silti :D

edit: on se kyllä perkele näitä rottia jotka tietentahtoen varattua naista yrittäävät pokaa epätoivosesti..

Ei nyt varsinaisesti vituta mutta lähinnä ärsyttää. Huomaa aika hyvin eron esim Espoon ja Helsingin välillä. Espoossa ihmiset pukeutuvat oman mielensä mukaan(useimmat), ovat iloisempia ja rennompia. Sitten menet Helsinkiin esim Kamppiin niin porukka on niin vitun ylimielisen näköistä, kävelee nokka pystyssä nyrpeä ilme naamalla, kaikki näyttää toistensa kopioilta ja lähikauppaankin mennään vaatteissa jotka kelpaisivat linnan juhliin.

Ei siinä mitään enkä tiedä edes ärsyttääkö mutta onneksi en asu Helsingissä. Jotenkin niin teennäinen maku jää aina käteen kun siellä käy. Yritetään olla jotain muuta kuin oikeasti ollaan.

Jos nyt jotain vitutusta pitäisi keksiä..unohdin lotota ja nyt jurpittaa jos ois tullutkin voitto :p

Vituttaa: meikän vitosjahti koulussa. Taas jäin 2p. siitä etten saanu vitosta tentistä.

Mua toi femman saanti kiertää kaukaa, mut nyt on 36op. ja ka. tasan 4:D

Erosin sitten muijasta kun yksinkertaisesti neito on sairaalloisen mustasukkainen...
Ja pitihän sen päätöksen jälkeen vetää perseet olalle ja tietysti harrastaa sitten seksiä ilman kondomia uuden tuttavuuden kanssa.

Ei vittu oikeesti voi plla aikuinen ihminen näin saatanan tyhmä!

On se hienoa kun osaa nukkua. Useita tunteja taas nukuttu. Saatana.:curs:

Kävinpä turhaan töissä mutkan ja sain vielä menomatkalla sakot ylinopeudesta perkele!
Kuudeksi menin ootteleen terminaalille kuormaa ja puolentunnin päästä tulee ajonjärjestelijä sanomaan että mun reissu on peruttu tältä päivältä kun tavaraa ei tahdo riittää edes omaan autoon!
Ja palkkaki on myöhässä....

Menin viimekesänä yhdelle suhteellisen pro-salille ekaa kertaa, kun oma sali oli kesän kiinni. Oli lämmin päivä ja olin sellasessa normi T-paidassa menossa kassalle kyselemään tutustumiskäyntiä, hintoja ym... Siinä keskustelun lomassa myyjä kysäsee ohimenne, "oletko sä koskaan ennen käynyt salilla?"

meinasin lähteä ovet paukkuen paikalta ja lopettaa koko harrastuksen...jos se viiden vuoden kova reeni ei senenempää näy..

Nuorimmaisella todettiin liimakorva, eli kortisonia kehiin ja jos se ei auta, niin edessä on putkitus. Kylläpä kenkuttaa toisen puolesta.

Thaimaan-matkaa varten kuulemma pitää hakea kunnon kipulääkkeet niin ei mene lennot pipariksi...

rbngss, mulla on käyny aivan tasan samanlainen tilanne :D, meinaan tässä syksymmällä, kun alkoi tulla kylmä ja lunta, niin oli pakko siirtyä toiselle salille ja kyselin myös tutustumiskäyntejä ja hintoja ja omistaja paukautti ihan samanlaisen kysymyksen :D.

lauantaina loma alko ja saman päivän tuli jo kuumetta, ei helvetti, hyvi alko täki loma =) .

Väsyttäny koko päivän niin paljon ettei mitään rajaa. Kaiken kruunaa se, että menin tyhmyyksissäni syömään suklaata ja nyt naama ihanassa kunnossa. Vituttaa kun normaalisti aina hyvässä kunnossa iho ja nyt kun pitäisi olla normaalia edustavempi pyhinä niin eikös pukkaa niin maan perkeleesti kaikkean mukavaa.

V'ttuum joulu ylihuomenna ja tänään ainakin saikulla flunssan takia. Mistä tota räkää riittää saa**na, alkaa hermo menee, 4:s päivä kunnon flunssaa menossa.

Eräällä uimahallilla tuli samaan aikaan treenaamaan joku maratoonari tai siltä se näytti. Hoikka, erittäin vähärasvainen kaveri, jolla oli erikoisen isot hauikset ja ojentajat. Veikkailin siinä sitten mielessäni, että mikäköhän on kaverin päälaji mutta ehkä sitä ei sitten ollutkaan, kun koko se tunti minkä olin salilla niin tämä kaveri teki hauiskääntöä ja ojentajapunnerrusta. Selvisi ainakin se syy käsivarsien lihaksikkuuteen mutta miten se jaksaa tehdä vaan 2 liikettä. :wtf:

Back
Ylös Bottom