Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun joutuu maanantaina matkustaa 8tuntia junalla lappiin ja vielä 4h autokyydillä...matka seurakaan ei ole ihan parhaasta päästä, sillä se on koira...siis ihana koira tietenkin, mutta eihän se jaksa matkustaa kiltisti koko matkaa :(. tämä stressaa ja vituttaa ihan homona :curs: vielä hirveät kasat laukkuja mukaan ja jos junakin on täynnä niin :hyvä:

DNA:n sysipaska 1-meganen nettiyhteys pätkii ajoittain ja pahasti. Kolmeen päivään ei oo taas pelittäny kunnolla, sivujen latautuminen kestää about minuutin aina. :wall: Soitan kyllä maanantaina asiakaspalveluun ja uhkaan niitä vähintään operaattorin vaihdolla ja pommiattentaatilla entiseen. :evil:

Onko mahdollista saada paria annosta buventolia?
Tiedän että on vittumaista yrittää nukkua kun ei henki kulje.

Hmm. Enpä usko, että on mahdollista. Tai en tässä vaiheessa muutenkaan enää kehtais lääkäriin raahaantua, kun tauti on tosiaan jo ohi menossa. Duactia lääkäri määräs mulle viimeks, kun olin saman ongelman kanssa. Se on siis allergialääke. Tuntuu vaan, ettei sekään kovin ihmeellisesti auta.

Duactia lääkäri määräs mulle viimeks, kun olin saman ongelman kanssa. Se on siis allergialääke. Tuntuu vaan, ettei sekään kovin ihmeellisesti auta.

Duact ei tehoa mullekaan, viimeksi sain sellasta kuin Cirrus. Allergialääke sekin, tehosi huomattavasti paremmin kuin Duact.

Vituttaa kun joutuu maanantaina matkustaa 8tuntia junalla lappiin ja vielä 4h autokyydillä...matka seurakaan ei ole ihan parhaasta päästä, sillä se on koira...siis ihana koira tietenkin, mutta eihän se jaksa matkustaa kiltisti koko matkaa :(. tämä stressaa ja vituttaa ihan homona :curs: vielä hirveät kasat laukkuja mukaan ja jos junakin on täynnä niin :hyvä:
Ihan näin sivussa, minne päin lappia olet menossa? :D

Tylsä lauantai-ilta himassa. Piti lähteä viihteelle mutta rahat lopussa. Punttitreenit menny ihan päin helvettiä jatkuvan flunssan takia, onneks ens viikolla pääsee vihdoinkin jatkamaan. Vituttaa että menin joskus tyhmänä nuorena poikana aloittamaan tupakoinnin.

Vittu tätä yleistä väsymystä ja lamaantumista kun ei vaan jaksais tehdä yhtikäs mitään muuta kuin lykätä asioita eteenpäin. Tekis mieli vaipua talviunille. Vituttaa erittäin paljon.

Miks vitus en voinu kattastaa autoa aiemmin..?
Pakoputki tippu äsken tielle ja keskiviikkona on vika päivä hakee leima!
Rahat on kuun vikaan päivään asti lähes loppu, eli saas nähä joutuuko ajeleen pari vko pelko persees. :hyvä:
Millasen sanktion tost mahtaa saada jos posliini pysäyttää? Lähteeks kilvet välittömästi?

Miks vitus en voinu kattastaa autoa aiemmin..?
Pakoputki tippu äsken tielle ja keskiviikkona on vika päivä hakee leima!
Rahat on kuun vikaan päivään asti lähes loppu, eli saas nähä joutuuko ajeleen pari vko pelko persees. :hyvä:
Millasen sanktion tost mahtaa saada jos posliini pysäyttää? Lähteeks kilvet välittömästi?

Lainattu Muroilta (käyttäjä topsi):

"Juu, eihän se katsastamattomalla autolla ajo niin kova rike ole, JOS auto on kunnossa.

Jos jäät kiinni => kilvet ruuvataan irti, ja n. 35e sakko. Kilvet saa takaisin konttorilta läpäistyn katsastuksen päätteeksi.
Jos ajat kolarin => Vakuutusyhtiö korvaa normaalisti, mutta se selvitetään johtuiko onnettomuus autossa olevasta viasta jonka takia auto olisi hylätty katsastuksessa => Jos näin kävi, joudut maksumieheksi. (tai saat alennetun korvauksen)"

Väittelin eilen yhen vitun idiootin jätkän kanssa siitä, että mihin kohtaan kuuluu patukalla/tkp:lla lyödä. Tää väitti kiven kovaa, että kuuluu lyödä päähän tai kaulaan.

Olisin niin halunnut havainnollistaa kaverille ja vetästä tätä tkp:llä keskelle päälakea tai vaihtoehtoisesti keskelle otsaa :david:

Ihan näin sivussa, minne päin lappia olet menossa? :D
:offtopic: en nyt ihan kuusirajalle, mut melkein :D. kemiin asti junalla.

Vituttaa, että systeri meni kihloihin ennen mua vaikka on seurustellu puolet vähemmän aikaa sen ukkonsa kanssa ja vituttaa muutenkin olla kaikessa aina sitä huonompi, kun se saa aina kaiken mitä haluu :curs:

Lainattu Muroilta (käyttäjä topsi):

"Juu, eihän se katsastamattomalla autolla ajo niin kova rike ole, JOS auto on kunnossa.

Jos jäät kiinni => kilvet ruuvataan irti, ja n. 35e sakko. Kilvet saa takaisin konttorilta läpäistyn katsastuksen päätteeksi.
Jos ajat kolarin => Vakuutusyhtiö korvaa normaalisti, mutta se selvitetään johtuiko onnettomuus autossa olevasta viasta jonka takia auto olisi hylätty katsastuksessa => Jos näin kävi, joudut maksumieheksi. (tai saat alennetun korvauksen)"

Itse tietämättäni ajoin katsastamattomalla autolla heinäkuussa [äijä oli unohtanut katsastaa], kytät pysäytti, kilvet lähti ja tuli sakkoa kyllä useampi sata euroa. Syy oli joku ajoluvattomalla ajoneuvolla ajaminen tms. No, mies sen maksaa mutta aika kiva homma. Jos ois ollu jonku vieraan auto niin mistä hemmetistä kuski tajuaa pyytää katsoa kaikki katsastus-, ajoneuvovero ym laput koska näköjään auton kuski siitä sen maksun saa eikä omistaja. Perkele.

^Kunnon syyllistämistä. Tottahan toki se nyt kuskin vastuulla viime kädessä on millaisella romulla sinne tien päälle lähdetään riskeeraamaan oma ja muiden henki. Ja kyllä ne katsastus- ym laput aika nopeasti sieltä hanskalokerosta tarkistaa jos vähääkään epäilyttää.

Itse en olisi sun miehenä sakkoja maksanut :D

^Kunnon syyllistämistä. Tottahan toki se nyt kuskin vastuulla viime kädessä on millaisella romulla sinne tien päälle lähdetään riskeeraamaan oma ja muiden henki. Ja kyllä ne katsastus- ym laput aika nopeasti sieltä hanskalokerosta tarkistaa jos vähääkään epäilyttää.

Itse en olisi sun miehenä sakkoja maksanut :D

Ööö... mitä syyllistämistä? NOT... Aika reilu mies oisit jos muijas ajais sun autolla jonka sinä olet unohtanut määräpäivään mennessä katsastaa jne, ja saisi usean sadan euron sakot sun tyhmyyden/hajamielisyyden takia niin sitten se sais maksaa sun mokas? :D Kunnon meininki.

Mistä edes kaikki voi tietää milloin pitää kenenkin auto tarkastaa, kutsut menee postitse ja jotenkin rekkarin mukaan. Ajoneuvoveron voi kyllä katsoa hanskalokeron lapuista [ja ehkä ton katsastusajankin mutta siitä en tiedä]. Mutta ollaanpa realistisia tässä asiassa:

Kuinka moni lainatessaan ystävältään/vanhemmiltaan/puolisoltaan autoa, tai toimiessaan kuskina jonkun toisen henkilön autolla, muuttoapuna tms, selaa ihan aikuisten oikeasti läpi kaikki paperit ja tarkistaa onko auto muistettu käyttää ajallaan katsastuksessa ja onko ajoneuvovero maksettu? Itse en ainakaan tiedä yhtäkään eikä pieneen mieleenikään ole tullut että minun täytyisi kytätä muiden maksuja ja huoltoja. Poliisitkin kyllä sanoi että loogisinta olisi että se kenen kuuluu katsastus ja verot hoitaa olisi se kuka myös sakot maksaa jos niitä tulee, ja sanoisivat että pistä äijäs maksamaan. Ja tosiaan, miksi hemmetissä MINÄ maksaisin sakot jos itse on unohtanut auton ajallaan katsastaa ym? Hänen mokansa se on vaikka sakot mun nimille tulikin kun satuin sitä silloin ajamaan kun käry kävi.

Meneehän väärin parkkeeratusta tai yliajalla olleesta autostakin parkkisakko omistajalle [ok, silloin ei voida tietää kuka sitä autoa on ajanut] joten yleensä "syyllinen" maksaa = se kuka sillä autolla ajeli vaikka sakko osoitetaankin auton omistajalle. Samoin tässä tapauksessa kun minä ajan autoa jonka huolto/katsastus ym ei mulle kuulu, niin se kuka on mokannut ja jättänyt maksut hoitamatta on se kuka sakot maksaa.

Reilu peli.

Miehensä auto maybe?

Aivan näin.

Back
Ylös Bottom