Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
että pysyisköhän nyt vaihteeks lumet, niin tämä tulee apinoimaan ja kertomaan, että ei ne pysy, vaan sulaa viimeistään keväällä pois.
Hieno mies. Täytyypä tämä muistaa.Posted by Janpa:
tänään yhytin yhden äijän lerssi kädestä kusella
Moahahaha :D :DOriginally Posted by pezku^
että pysyisköhän nyt vaihteeks lumet, niin tämä tulee apinoimaan ja kertomaan, että ei ne pysy, vaan sulaa viimeistään keväällä pois.
Itse ottaisin asian kyllä täysin huumorilla, löytyyhän ihmisiä joka lähtöön mutta en jaksa uskoa että kukaan joka oikeesti asian ottaisi kilpailuna ilmottaisi asiaa sinulle. Tietääkseen asian pitäisi kyllä olla paikalla ja nähdä tilanne tai nauroko se mies itse lainkaan?Tapasinpa tänään yhden todellisen voittajan..
Kyseinen tapaus ei kylläkään sattunut salilla, vaan salin jälkeen, mutta ajattelin tämän olevan silti sopiva paikka tarinan kertomiselle.
Käyn aina välillä yhden uimahallin salilla ja salin jälkeen menin tuttuun tapaan saunaan ja uimaan. Menin siinä sitten saunaan joka olikin aivan tyhjä ja istuin löylynheittäjän paikalle kiulun viereen. Ehdin siinä jonkun aikaa saunoa ja muutamat hyvät löylyt ottaa, kun sisään astui keski-ikäinen mies kahden noin 5-vuotiaan poikansa kanssa. No eipä siinä mitään, heitin varovasti löylyä ja silti lapset olivat tietenkin, että "kuumaa ja äkkiä alalauteille". No aikamme siinä pikkuhiljaa saunottiin, kun lapset saivat tarpeekseen ja halusivat jo suihkun puolelle. Minä jäin saunomaan ja perheenisä myöskin pää painuksissa joka löylyn heiton jälkeen(Kysyin kaverilta, tohtiiko löylyä heittää, johon kaveri vastasi, että "pääsehän sitä sitten ovesta ulos" johon totesin, että "näinhän se on"). Lapset alkoivat käydä suihkun puolella kärsimättömiksi ja huutelivat saunan oven takana, että "tule jo iskä" ja "mennään jo". Muutamat löylyt siinä sitten vielä kuitenkin heitettiin, kun ajattelin että voisin pikkuhiljaa lähteä uimaan. Olin kohtelias ja kysyin tältä perheenisältä ottaako hän kiulun ja lähdin ojentamaan kiulua hänelle, kun hän tokaisi jotain. En saanut selvää, joten kysyin "anteeksi mitä", jolloin perheenisä selkeällä äänellä ja naama pokkana totesi "tiesin, että voittaisin". Olin niin äimän käkenä tuosta heitosta, että en saanut sanotuksi siihen mitään, rupesin vain hieman nauramaan ja lähdin ovesta ulos.
Siis itse olen aika aktiivinen saunoja ja tiedän myös, että joillain on tapana "kisata" löylynotossa, mutta en kyllä osannut yhtään aavistaa että tämä perheenisä oli sen tähden siellä saunassa, että saisi voitettua minut löylynheitossa. :D
Outoa oli myös se, että kaveri oli muuten täysin normaalin oloinen ja näköinen keski-ikäinen perheenisä, eikä mikään outo huru-ukko. Ehkä hänellä oli sitten vain tavallista kovempi kilpailuvietti, tai sitten menestys joissain muissa asioissa on jäänyt hieman laihaksi, kun tarvitsee saunassa "kisata" ja vieläpä kovaan ääneen julistaa itsensä "voittajaksi"![]()
En ottais niin vakavasti, meinaa multa tulee välillä just tällasta paskaa läppää tuntemattomille ihmisille :DTapasinpa tänään yhden todellisen voittajan..
Tapasinpa tänään yhden todellisen voittajan..
En saanut selvää, joten kysyin "anteeksi mitä", jolloin perheenisä selkeällä äänellä ja naama pokkana totesi "tiesin, että voittaisin".
Yritysjuridiikka.
Illalla nukkumaan mennessä tulee nälkä kun tyyny haisee pihville
Sori, mutta repesin :D :haart:
Mua vituttaa ku ei pysty nukkumaan, kun on niin tukossa, ettei voi makuuasennossa hengittää. Mitkään vicky-voiteet eikä nenäsumutteet auta yhtään! Sitte särkee päähän, kun on väsyny eikä jaksa lukea tenttiin eikä kirjottaa esseitä.