Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa tää oma saamattomuus. on pitänyt jo monta viikkoa mennä salille aamulla aikasin heräilemään, mutta ei. Herään kyllä ajoissa mutta sitten on niin väsynyt olo että ei vaan jaksa kävellä sinne. Saatana turhaan menee nekin rahat. No kaupassa sain sentään käytyä:D

Vituttaa olla kipeenä.

Pää ei käänny ja kaaduin työmatkalla. Eivät liity toisiinsa ja kumpikin olisi yksinään pienehkö harmi, mutta kahteen paikkaan sattuminen vituttaa kyllä lievästi.

Vituttaa tää oma saamattomuus. on pitänyt jo monta viikkoa mennä salille aamulla aikasin heräilemään, mutta ei. Herään kyllä ajoissa mutta sitten on niin väsynyt olo että ei vaan jaksa kävellä sinne. Saatana turhaan menee nekin rahat. No kaupassa sain sentään käytyä:D

Itellä ei tuu kans mitään aamutreeneistä...jos on töitä esim. 13-21, niin menen suosiolla vasta ysin jälkeen illalla salille. Kulkeekin paljon paremmin. Sitten saa nukkua pitempään, ja siinähän se koko päivä meneekin:D

Itellä ei tuu kans mitään aamutreeneistä...jos on töitä esim. 13-21, niin menen suosiolla vasta ysin jälkeen illalla salille. Kulkeekin paljon paremmin. Sitten saa nukkua pitempään, ja siinähän se koko päivä meneekin:D
Mulla on kans ihan sama juttu. Kävin melkeen vuoden ajan sunnuntaina aamulla joskus 10-11 aikaan salilla ja aika vääntämistä se oli kyllä. Aamulla mulla ei ainakaan oo vielä verissa niin vahvaa ravintoa, että yleensä alkaa ekan puolituntisen jälkeen voimat hiipumaan ja sitten on ärsyttävää vetää treeni loppuun. Nykyään yritän mennä vasta iltapäivällä tai illalla salille, niin on täydet voima käytettävissä.

Viimeinen koulujakso onkin harvinaisen perseestä sikäli, että viikossa on 30h+opo 1h ja läksyjä tulee noista aineista rajattomasti. Samalla pitäis tehdä viittätoista eri asiaa, lukee kirjoituksiin ja ties mitä. Koulukirjojakin tilasin netistä, mutta epähuomiossa jäi yks tilaamatta ja nyt se pitää ostaa kalliilla kirjakaupasta. Pystyisköhän jotenkin rakentamaan laskurin, kuinka monta kertaa kirjoitain tähän topiciin ennen kuin lukuloma alkaa? Iloiset asiat -topicin viesteistä voisi vähentää aina yhden vitutuksen statseista.

vituttaa niin VITUSTI kun kaikki kokeet menneet AIVAN PÄIN PERSEETÄ EI VITTU. ja koeviikkoakin vielä VITTU jäljellä EI SAATANA, matikkaa tässä lueskelen, atm kahvitauolla, JA EI VITTU KUN JÄIN 2 KAPPALEESEEN JUMITTAMAAN, ELI VITUN HYVIN OSAAN! vituttaa myös ajatus siitä mihin VITTUUN muka pääsen lukion jälkeen kun kaikki muut aineet paitsi englanti menevät päin vittua, EI SAATANA HAJOO PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ:curs:

Kihlasormus katosi. Yep yep. On mahdollista että se päätyi ystävien omistaman innokkaasti sormia nuolevan borderterrierin masuun. On myös mahdollista että olen sijoittanut sen huomaamattani johonkin erikoiseen piiloon, mutta ku en vittu löydä sitä piiloa.

Piti tänään tulla paketti postista, mutta postin toimintanopeuden tuntien sitä saa ootella pari päivää vielä.

miten v*tussa hommat aina kasaantuvat? Niitä ei koskaan tule tehtyä silloin kun ne ilmestyvät, ne tehdään silloin kun ne räjähtävät kurssin vetäjä lähettää sähköpostia että "you're out"
Okei, isot miehet kyllä pystyvät kirjoittamaan deadlinet ylös ja huolehtimaan niistä, mutta kun niitä perkeleitä on kymmeniä, isoja, pieniä, tärkeitä, vähemmän tärkeitä ja kaikkea saatana siltä väliltä. Mä en tee kyllä kohta enää mitään, v*ttu muutan luolaan ja syön käpyjä tana!

vituttaa niin VITUSTI kun kaikki kokeet menneet AIVAN PÄIN PERSEETÄ EI VITTU. ja koeviikkoakin vielä VITTU jäljellä EI SAATANA, matikkaa tässä lueskelen, atm kahvitauolla, JA EI VITTU KUN JÄIN 2 KAPPALEESEEN JUMITTAMAAN, ELI VITUN HYVIN OSAAN! vituttaa myös ajatus siitä mihin VITTUUN muka pääsen lukion jälkeen kun kaikki muut aineet paitsi englanti menevät päin vittua, EI SAATANA HAJOO PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ:curs:
komppaan.

Joo, mulla meni itseasiassa syksyn kirjotukset ihan hyvin, mutta kursseista mulla on paskat arvosanat. En sitten tiiä että kumpaa ne kattoo enemmän, tuskin kuitenkaan hirveesti saan todistuksesta lisäpisteitä.

Joo, mulla meni itseasiassa syksyn kirjotukset ihan hyvin, mutta kursseista mulla on paskat arvosanat. En sitten tiiä että kumpaa ne kattoo enemmän, tuskin kuitenkaan hirveesti saan todistuksesta lisäpisteitä.

Jos haet AMK niin sulta katsotaan myös se keskiarvo. Yliopisto kattoo pelkät yo-kirjotusten tulokset. Mä pääsin yliopistoon sisään pelkän pääsykokeen perusteella. Eli oisin päässyt vaikka kirjotukset ois menny miten perseelleen.

Back
Ylös Bottom