Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuli tehtyä matikan kokeessa mitä todennäköisimmin paljon typeriä virheitä.

Koulu menny ihan perseelleen. Yks tyyppi siellä tekee pienestä jutusta kauheen ison ja huomenna vissii näkee sit mitä käy. Mut vituttaa kun koskee muakin aikalailla ja muutenkin tuntuu ettei mikään onnistu.

Vituttaa ku taas tul annettua vitutukselle ja kateudelle valta, ei siitä että räkä poskella ois pannu toista joka myös ol iha naamat, ois mitää hyvää seurannu kuitenkaa. Eikä se oo oikeestikaa isoin intressi, isoin intressi ku on tavata joku kiva, eikä panna tuntemattomia.

Turhaa oon tänki päivän angstannu, ollu ku perseesee ammuttu karhu ja muutenki huonolla tuulella, ja halveksinu itseäni. Enhän mä ees ollu siel paikas enää tapaamassa noita ensinkää.. Vituttaa se ettei osaa ottaa rennosti oikein mitään.

No ei nyt niinkään vituta naurattaa jo enempi. Pari tuntia sit torilta lähössä reeneihin, niin joku monkey poika tulee vasemmalta ilman valoa ja minä en tietenkään nähny ja päin. Äijä lensi varmaan 6m. Lisävalo väänty. Onneks sai väännettyä takasin. Meinasin jopa suuttua, mutta se ilmalento oli niin hullunkurinen, että huh. :lol2:

Vitun teinit täällä Kannelmäessä sotkemassa tägejään joka vitun paikkaan meidän talossa. Voi saatana, kun saisin teosta kiinni! Taitavat vaan olla niin munattomia tyyppejä, että ajoittavat keikkansa öihin tai aamupäiviin, kun ihmiset eivät ole paikalla. Laitan jonku saatanan lapun tohon ovelle, että tulkaa hakemaan mut seuraks seuraavaa keikkaa varten ja katsotaan huvittaako sitten maalailla.

Krapula vituttaa. 8 viikkoa taas olin selvinpäin nii melkein ehti jo unohtaa miten vittumainen olotila on kun krapula kestää jo toista päivää.

Eilen salilla illalla, vasta tulin lenkiltä. Oikea jalka ihan solmussa ja akillesjänne kipeänä. Stana.

Väsyttää, vituttaa, väsyttää, vituttaa....

Vetäsin isäukon auton ojaan, oikea eturengas meni sisään ja muoviosat lenteli.
"Talvi yllätti" -Vaikka 35-vuotta asunut Suomessa ja talvi tulee aina aikanaan.

No isäukko ei ollut suutuspäissään, oli vaan onnellinen etten satuttanut itseäni.

Kipeenä olen. Ei oo saanu toviin nukuttua kunnolla. Joka paikka särkee

Olin yhtä autoa ostamassa, kävin jo koittamassa, hinta tingattu ja sovittu kohdilleen, ja kävin tyhjentämässä tilin autoa varten. No mitä myyjä tekee juuri kun piti soitella että koskas tulen auton hakemaan, hän laittaa viestiä ettei myykkään autoa vaan pitää itsellään. Päivän sisällä muuttui mieli.

Jatketaan nettiauton selailua...

niin joka kerta sen kengät lentää kaaressa kun se vetää semmosta vauhtia et pienempiä hirvittää. olen todistanut ainakin kerran kun kenkä lensi hienossa kaaressa yhtä 40v. mammaa takaraivoon, ei kuulemma ollut ensimmäinen kerta kun osuu johonkin.

:hyvä: Pitkästä aikaa oikeasti hauska juttu, mä ainakin tipahdin, sieluni silmin pystyn näkemään tämän tilanteen :lol2:

Vituttaa niin paljon ku matikankoe menee uusintaan, joka on ens keskiviikkona, huomenna myös kahdet kokeet ammatillisista aineista, sekä prätkäkortin teoriakoe. pitää kaikki tehdä aina muutaman päivän sisällä.. Aika pieniä juttuja kuitenki verrattuna muiden ongelmiin :/

Duunin pikkujoulut takana nyt saa miettiä, että kehtaako sitä mennä enää ikinä duuniin. Mikä ihme siinä on, kun on niin kännissä, että järki ei enää toimi niin silloin sitä pitää tanssia joka helvetin kantturan kanssa. Puhumattakaan niin noh voitte arvata...

Heräsin ihan turhaan viideltä ja vaelsin lumimyräkän läpi, kun ei Hot Gymin lukijalaite edes toiminut. On se saatana kumma, jos sali on auki 24/7 vuodenaikaan katsomatta, niin sitä laitetta ei voi mitenkään suojata jäätymiseltä yms paskalta.

Onneksi ei yhtään vituta iltavuoro tossa paskasäässä.

Back
Ylös Bottom