Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

eilen kun olin salilla, pena sarjan keskellä huomaan sivu silmällä jonkun istuvan viereiseen penkkiin. ei siinä mitään mutta kun käännän päätäni ensimmäinnen mikä osuu silmään on tissi siis paljas tissi. joku saatanan akka tuli siihen viereen imettämään toukkaansa. juu on ihan luonnollinen juttu mut ei sitä nyt saatana siellä tarvi tehdä. oli pikkasen vaikea vetää sarja loppuun kun tissi vilkkui silmissä koko ajan, jotenkin keskittyminen hävisi. olisi varmaan pitänyt kysyä että saiskos sitä maistaa pikkasen kanssa , kun on kauhia jano.

eilen kun olin salilla, pena sarjan keskellä huomaan sivu silmällä jonkun istuvan viereiseen penkkiin. ei siinä mitään mutta kun käännän päätäni ensimmäinnen mikä osuu silmään on tissi siis paljas tissi. joku saatanan akka tuli siihen viereen imettämään toukkaansa. juu on ihan luonnollinen juttu mut ei sitä nyt saatana siellä tarvi tehdä. oli pikkasen vaikea vetää sarja loppuun kun tissi vilkkui silmissä koko ajan, jotenkin keskittyminen hävisi. olisi varmaan pitänyt kysyä että saiskos sitä maistaa pikkasen kanssa , kun on kauhia jano.

Salilla pitäisi olla sama käytäntö, ku mulla oli ala-asteella: Jos joku söi namia tunnilla piti jakaa kaikille paikallaolijoille.:rock:

kyllä oli muijalla pokkaa:wtf::D

Yleensä tuolla yliopiston salilla käy ihan fiksua porukkaa mutta tänään oli kyllä semmosia apinoita veivaamassa.. En jaksa selostaa mutta melkosia rintahaukkamonstereita.

Onko se joku luonnonlaki, että kaikki meno osuu _aina_ samalle päivälle jonkin muun tärkeen kanssa?

Ekaks varaan B-kortin inssin ja se menee heti alkuun kahden viikon päähän. Tuokin aika oli mukamas joku hyvä väli, että olis muutoin voinu mennä kauemmaskin. Luulin ton kortin _vähän_ nopeemmin tulevan. Sitten kun varaan inssin, niin kuulen, että samaisena päivänä pitäis lähtee jollekin yliopistovierailulle ja mä en sit pääsekään sinne vaan mitä ilmeisimminkin joudun sit koulun penkille loppupäiväks. Kaiken lisäks olisin ihan oikeasti tarvinnut tota ajokorttia aikaisemmin ja nyt tulee mukavia liikkumishaasteita sen venymisen takia.

Tänään vielä kaiken lisäks sataa vettä eikä viitti lähtee mihinkään baariinkaan tällä kelillä, koska kaikki kaverit jää kotiin jumittamaan.

Vitun rahoituskriisi!:curs: Työpaikalla alkaa lomautukset ja saattaa kestää yli 3kk. Noh liiton kassasta ruinaan rahaa. :jahas: Ainakin voi keskittyä reenaukseen kunnolla...

Siis mikä kumma saa nuoren tytön riisumaan itsensä kameran edessä? Tosi surullista katsoa esim. tuota Laatua pojille-ketjua, jossa on alastonkuvia 16-20-vuotiaista tytöistä, joilla selvästi jotain vikaa päässään. Tätä mielenvikaisuutta sitten käytetään häikäilemättä hyväkseen. Anteeks vaan jos oon ilonpilaaja.

Siis mikä kumma saa nuoren tytön riisumaan itsensä kameran edessä? Tosi surullista katsoa esim. tuota Laatua pojille-ketjua, jossa on alastonkuvia 16-20-vuotiaista tytöistä, joilla selvästi jotain vikaa päässään. Tätä mielenvikaisuutta sitten käytetään häikäilemättä hyväkseen. Anteeks vaan jos oon ilonpilaaja.
Älä välitä emmäkään sitä ymmärrä, mutta emmä siitä valita:D päinvastoin:kuola:

Vitutuksella ei ole rajoja, hermot kireällä ja koko viikonloppu ois vielä yö vuoroo perkele!

Joo, kunnon miinoja. Ei parane pysähtyä. Tunkevat saastettaan myös postilaatikkoon vaikka lukee helvetin selvällä, että ei mainoksia. Saako vaaleissa antaa miinusääniä?
rooftops.jpg

vituttaa ihmiset jotka osaa käyttää ainoastaan seuraavia ilmaisua joko muista ihmisistä tai asioista:

-vittu toi on ruma
-vittu toi on vanha
-vittu toi on perseestä
-vittu toi on paska

no mitä vittua sitten vaikka kaikki ois vitun rumaa paskaa vanhaa ja perseestä!? vitun urpot.
listaa voisi jatkaa mut lienee selvää mitä haen takaa...

-vittu toi on paska
Ton allekirjoitan kyllä täysin. Monesti joku esim. sanoo: "Mun tietokone meni paskaks." tai "Mun auto meni paskaks." Mulle ei oo ainakaan yhtään mitään uutisarvoo tulla selittämään jostain autosta, kuinka se meni "paskaks", koska toi sana ei ensinnäkään sisällä yhtään mitään uutisarvoakaan. Ennemmin vaikka sanois, että ajoi kolarin/öljyt tuli ulos/tukivarsi katkes. En kuitenkaan usko, että se kottero miksikään ulostekasaksi muuttui kuskin kovasta uhosta huolimatta. Ottaa välillä niin kupoliin toi sana "paska".

Gradu ei etene mihinkään. Kirjoittaminen on ihan helvetin vastenmielistä, kun aihe on kuolettavan tylsä ja lisäksi vaikea. Sitä paitsi multa puuttuu osa tuloksista, koska yliopistolla ei yleensä pidetä kiirettä teknisten ongelmien korjaamisen kanssa. Joku saattaisi viisaasti todeta, että mitäs läksit, oma moka. Niinpä. Vituttais huomattavasti vähemmän, jos tästä toivottoman duunin vastaanottamisesta voisi edes syyttää jotakuta ulkopuolista.

haha nyt on jotku vitutuspäivät päällä... vituttaa kun kaverit loisti taas eilen. yhenkaa sovittii et se syö nopee ja tulee meille tossa 17.30 aikoihin. noh oottelin ja oottelin ja menin kaheksan jälkee koneelle nii siellähä se mesessä on. noh soittelin toiselle kaverille ja se sano et tosa tunnin päästä voidaa mennä kahville.... noo soitan tunnin päästä ja ei voidakaa mennä. sitte yhen muijan kaa tekstailin että missäs se on. noh eka se vastailee iha kunnol ja ku kysyin et mitä se on tekemäs ni sit jättiki vastaamatta.

siis vittu pitääkö tässä ruveta uusia tuttavia oikeasti hakemaan :D

haha nyt on jotku vitutuspäivät päällä... vituttaa kun kaverit loisti taas eilen. yhenkaa sovittii et se syö nopee ja tulee meille tossa 17.30 aikoihin. noh oottelin ja oottelin ja menin kaheksan jälkee koneelle nii siellähä se mesessä on. noh soittelin toiselle kaverille ja se sano et tosa tunnin päästä voidaa mennä kahville.... noo soitan tunnin päästä ja ei voidakaa mennä. sitte yhen muijan kaa tekstailin että missäs se on. noh eka se vastailee iha kunnol ja ku kysyin et mitä se on tekemäs ni sit jättiki vastaamatta.

siis vittu pitääkö tässä ruveta uusia tuttavia oikeasti hakemaan :D

Mä ainakin laittaisin kaverit vaihtoon.

Tänään vituttaa edessä oleva 80km bussimatka. En jaksais istua siellä. Ja illalla pitäis lähteä johonkin kokoomuksen hippoihin, en yhtään jaksais sinnekään. Miks lupaan aina mennä kaikkiin vitun pippaloihin vaikka tiedän ettei oikeasti olis aikaa/kiinnostusta?

Back
Ylös Bottom