Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Äläs muuta sano, tänään ajan kulumiseksi tuli sitten selailtua koneen syövereitä ja luettua kaikkia vanhoja msn-keskusteluita. Kyllä kaduttaa että on tullut oltua niin vitun idiootti nuorempana eikä tajunnut mitään merkkejä. Päästäny maybe parhaimman näköisen muijan_ikinä_ kynsistäni tosta noin vaan vaikka se ois halunnut. Nyt taitaapi olla jo myöhäistä. Hohhoijaa vois vaikka vetää jojon kaulaan.

Rupes jotenkin vituttaa yhtäkkiä kun joutu intin jättää kesken koulun takia. Aamuja ois nyt 26, mutta pitäis mennä takasin vielä hoitaa jäljellä olevat 5vko jahka kerkee.
Eikä kiinnosta kyllä yhtään, tähän mennessä intti oli p-kautta lukuunottamatta erittäin negatiivinen kokemus, ja asenteet koko touhua kohtaan on muuttunu kyllä aika radikaalisti. Ja nyt ei tiiä mitähän sitä tonkin kanssa tekis, saatana. Vituttaa kun ei tienny palvelukseen astuttaessa tosta koulupaikasta, ois päässy puolella vuodella melko varmasti ja sekin pellekoulu ois jo ohi.

Vituttaa edelleen baarissa töniminen ja juomien läikyttäminen päälle. Juntit! Seuraavalla kerralla otan hanskat mukaan ja mottaan kaikkia nekkuun.

Rupes jotenkin vituttaa yhtäkkiä kun joutu intin jättää kesken koulun takia. Aamuja ois nyt 26, mutta pitäis mennä takasin vielä hoitaa jäljellä olevat 5vko jahka kerkee.
Eikä kiinnosta kyllä yhtään, tähän mennessä intti oli p-kautta lukuunottamatta erittäin negatiivinen kokemus, ja asenteet koko touhua kohtaan on muuttunu kyllä aika radikaalisti. Ja nyt ei tiiä mitähän sitä tonkin kanssa tekis, saatana. Vituttaa kun ei tienny palvelukseen astuttaessa tosta koulupaikasta, ois päässy puolella vuodella melko varmasti ja sekin pellekoulu ois jo ohi.
miten mä oon käsittänyt että erikoismiehet ja johtajat voivat lähteä hyvästä syystä intistä pois myös puolen vuoden jälkeen mutta ovat sitten perus puolenvuoden miehiä sotilaspassin perusteella? mun osastossa yks jätkä (9kk mies) loukkaantu pari kk ennen intin päättymistä ja sille ehdotettiin jos lähtis himaan normi rivijääkärinä..kuitenkin oli se "pakollinen" puol vuotta jo velvollisuutta täytetty

Jumalan kiitos omat kämppikset on ihan tavallisia Valkoihoisia suomalaisia nuoria. Tosin miinuksena ne on AMK:ssa

:hyvä: :hyper:

Tuo pisti naurattaan kyllä niin pahasti. 3. vuosi lähdössä käyntiin yliopistossa, enkä kyllä pidä itseäni sen korkeammassa arvossa kuin ammattikorkeassa opiskelevia.
Alkanu vituttaa ko. henkilö aivan saatanasti. Tyypillä on realiteetit ihan päin helvettiä eikä mitään käsitystä, miten tollon kuvan antaa itsestään. Sivukaupalla pätemistä, miten KTM:nä ollaan sitten suoraan salkunhoitajia ja tradenomit lakasee lattioita. "2 sukulaista jo varakkaimpien listalla, itsekin haluan." "Hain motivaatiota koeistumalla X6:n." Selvän peli! :lol2: Vähän niitä suodatuksia päälle ja pää pois perseestä. :curs: Jos puhuttais sitten, kun on se lofti ja kärry alla.

Eräs hyypiö kauppaa huuto.netissä piraatipaitoja aitojen hintaan:thumbs:
Kyseessä siis Afflictionin t-paidat ja aivan helvetin törkeitä kopioita. Sain kyllä itse rahani takaisin kun asiasta sanoin mutta kauppaaminen senkun jatkuu...
Selityksenä oli että myy kaverin puolesta ja ei tiedä paidoista näin ollen mitään.:jahas:

miten mä oon käsittänyt että erikoismiehet ja johtajat voivat lähteä hyvästä syystä intistä pois myös puolen vuoden jälkeen mutta ovat sitten perus puolenvuoden miehiä sotilaspassin perusteella? mun osastossa yks jätkä (9kk mies) loukkaantu pari kk ennen intin päättymistä ja sille ehdotettiin jos lähtis himaan normi rivijääkärinä..kuitenkin oli se "pakollinen" puol vuotta jo velvollisuutta täytetty
Ei pääse. Silloin kun se vuoden nakki kerran annetaan, niin se on sitten tehtävä loppuun. Tiedän muutaman tapauksen, jossa tyyppi on mennyt parin-kolmen vuoden tauon jälkeen käymään viimesen kuukauden tai pari johtajakautta, joka on aikanaan jäänyt kesken loukkaantumisen takia.
Eräs hyypiö kauppaa huuto.netissä piraatipaitoja aitojen hintaan:thumbs:
Kyseessä siis Afflictionin t-paidat ja aivan helvetin törkeitä kopioita. Sain kyllä itse rahani takaisin kun asiasta sanoin mutta kauppaaminen senkun jatkuu...
Selityksenä oli että myy kaverin puolesta ja ei tiedä paidoista näin ollen mitään.:jahas:
Eikös tuollaisesta kannattaisi ilmoittaa poliisille. Tuohan on tekijänoikeusrikos.

No miten se nyt on miinus, että on AMK:ssa? Ai niin, kaikki AMK:n opiskelijat on ihan vitun tyhmiä juntteja:jahas:.

Totanoin, en tota nyt ihan tosissani tarkottanut. Jokanenhan nyt tekee ihan omat valintansa. JA nää kämppikset on oikeasti tosi hyviä tyyppejä ja mehän biletetäänkin porukalla.

Mä nyt pistin ton vähän vitsinä.

Jo toista yötä peräkkäin joku saatana nauraa noita-akkanaurulla kello 2.30 ja ukko säestää sitä ämmää taustalla. On saatana viihdyttävän ukon löytäny, kun joka yö naurattaa niin vitusti. Melkein on tiedossa kuka siellä käkättää. Ensi yönä jos jatkuu, täytyy käydä toivottamssa hyvät huomenet. Vittu saatana!

toinen korva kipeä. Ja mikäänhän ei ole niin kipeä kuin kipeä korva..:(

Sängyssä pyörimistä ja vajaa 3 tuntia unta, koko päivä pitäis näillä unilla jaksaa:zzzz:

Sama homma täällä. Plus siihen päälle vielä kamala viiltävä päänsärky ja kloriten haju.:(

En taaskaan oppinut, että työhaastatteluihin ei kannata mennä tunnin varoitusajalla.

Vituttaa naapurin HUORA jonka ansiosta heräsin aamulla neljältä. Hirvee paskamusiikki soi täysillä ja känniset jätkät örvelsi minkä kerkes.. Oli näemmä jatkot. Soitin poliisisedät. Tulivat nopeasti ja heittivät paskasakin pihalle ja puhuttelivat huoran. Poliisin ripeä ja tehokas toiminta kylläkin ilahdutti, mutta olin ihan vainaa tänään töissä... Huoralle:curs::urjo:, kilteille ja asiallisille poliisisedille:haart:.

Hävitin aamuyöllä takin mukana lompakon, avaimet ja kännykän. :(

Vitullinen läjä tietoa ja elämää katosi kerrallaan. Vituttaa ihan homona, tekis mieli ottaa taskulämmintä kyrpää kakkoseen kuivana samalla kun kääpiömiehet takois paistinpannuilla takaraivoon.

Sama kun Dinho10:lla, unirytmit nii katollaan ettei tosikaan. Ja aamulla neljältä ylös, ehtiihän tässä vielä pari tuntia pyöriä sängyssä...

Vitun teinit jotka avautuu dösässä puhelimeen niin että kaikki kuulee asiat. Mua ei vaan kiinnosta saatana. Esim. eilen Jyväskylästä Jämsän suuntaan joku perkeleen vosu tilittää luuri kuumana kuinka SEN kundin kanssa oli ollut ihanaa ja toivottavasti Jani ei saa tietää.

Eli Janille tiedoksi, SUN MUIJAS PETTÄÄÄ SUA!!!!!!! Saatana.

Back
Ylös Bottom