Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuttavapiiristä lähtee taas yksi maapallon toiselle laidalle jättäen työt, opiskelut ja asunnon taakseen. Mikä ihmeen into nykyään on että jokaisen pitää tehdä joku maailmanympärysmatka tai olla pari vuotta vinkuintiassa etsimässä itseään. Olenko minä löytänyt itseni kun en halua jättää vakituista työpaikkaa ja hyvää asuntoa tuosta noin vaan? Vai enkö ole tajunnut alkaa edes etsimään. Olenko tylsä rasistijuntti kun en ole käynyt joka mantereella ja joka toisessa maailman valtiossa? Vai olenko vain tylsä kun en lähtenyt toteuttamaan Madventuresin sytyttämää matkailukuumetta? Mikä helvetin muoti-ilmiö tämä oikein on että kaikkien pitäisi jonnekin tosi kauas pitkäksi aikaa ja osoittaa olevansa riippumaton jostakin helvetin työelämän oravanpyörästä?

Ite oon ainakin niin perkeleen laiska että haluan jossakin vaiheessa lähteä "babylonia ja oravanpyörää" karkuun jonnekkin pois. Suomessa on paskat kelit ja kallista, sekä ennen pitkään joku alkaa marisemaan jos täällä vaan työkkäriä nostaa. Kertoo lähtevänsä ulkomaille niin kukaan ei narise samalla tavalla...

Madventures lähinnä toi tämän "travellauksen" mielestäni suuren yleisön tietouteen.

Oon ollu kohta 2viikkoa sairaana ja viikon oltuani flunssassa päätin mennä salille ku en jaksanu kunnolla oottaa. No sen ansiosta sitten feilasin elämäni ensimmäisen kerran kyykyssä :S en kyllä tosin noin isoilla painoilla ollut koskaan tehnytkää sarjaa :D Lähtis tämä **tun tauti nii pääsis kunnolla treenaa.

Oon ollu kohta 2viikkoa sairaana ja viikon oltuani flunssassa päätin mennä salille ku en jaksanu kunnolla oottaa. No sen ansiosta sitten feilasin elämäni ensimmäisen kerran kyykyssä :S en kyllä tosin noin isoilla painoilla ollut koskaan tehnytkää sarjaa :D Lähtis tämä **tun tauti nii pääsis kunnolla treenaa.
Hahaha :D. Loistoidea mennä kipeenä koittaan uusia sarja-enkkoja :hyvä:. Toivottavasti ei kuitenkaan käyny pahasti.

Voi vittuvittusaatana, ostin langattoman tukiaseman ja nimenomaan pyysin palikkamallia, niin vittu ei.Nyt 3 tunnin asennusyritysten jälkeen ei vieläkään pelitä vaan etsii jotain kateissa olevia windowsin sertifikaatteja ja koittaa varmentaa käyttäjää:curs: Tungen kyllä kohta ton paskan jonkun perseeseen kaapeleita myöten, konekin lensi jo kertaallen seinään:itku:VIIIITTTUUUUUU!!

Kunnon vitutuksen aiheuttaa seuraava häppeninki:

Ajoin aamulla liikenneympyrään, päästin kaksi autoa ohi ja lähdin liikkeelle näiden perään...
Mulla oli tarkoituksena poistua toisesta liittymästä.
Jälkimmäinen näistä kahdesta autosta päättää poistua ilman vilkkua (minulle) ensimmäisestä liittymästä ja lyö jarrut lukkoon keskellä liikenneympyrää kun jalankulkija menossa suojatielle.
Tuloksena tietty peräänajo ja omavastuu 500€...:dance2:

Menin autosta ulos selvittelemään tilannetta ja tää kuski oli sellainen n.30v rättipää, joka ei osannut suomea eikä englantia. Nimen ja puhelinnumeron sai selville kun näytti kännykkää ja osoitti sormella ja kertoi oman nimen jonka jälkeen osoitti sormella sitä tyyppiä.
Sillä oli kauhea kiire pois paikalta, eli olikohan edes ajokorttia..?

Ei vittu, että on ihana aamu...:hyper:

Nyt kyrsii.

Muutin Helsinkiin opiskelemaan maanantaina. Olin saanut hoasilta kämpän ja kävin hakemassa avaimet sinne. Kämppään päästyäni odotti pieni ylläri.

Lattia oli saastainen ja siellä täällä oli tahroja valkoista töhnää, joka ei lähtenyt harjapesemällä pois, mutta joka tarttui kengänpohiin aika tehokkaasti. Kaapeissa oli vielä edellisen asukkaan märkiä, ja osittain homehtuneita likapyykkejä. Ikkunanpielet kuhisivat pieniä kuoriasen tyyppisiä ötököitä.

Sokerina pohjalla kämppiksinä oli pari reilu kolmikymppistä mustaa miestä, joista kumpikaan ei puhunut Suomea tai Englantia kunnolla.

Vastoin kaikkia todennäköisyyksiä en jäänyt kämppään. Ja en ole löytänyt kämppää täältä, joten joudun tekemään paluumuuton takaisin Rovaniemelle.

haha;)

Jumalan kiitos omat kämppikset on ihan tavallisia Valkoihoisia suomalaisia nuoria. Tosin miinuksena ne on AMK:ssa

Vituttaa ihan vaan hiukan kun unohdin koululla muistitikun atk-luokkaan ja muistin vasta tunnin päästä asian... eiköhä joku urpo ollu jo ehtiny senkin pölliä.. tikullahan ei rahallista arvoa ole mitään mutta sen sisältö on useimmiten omistajalleen arvokasta ja niin kuin toisesta tredistä huomaa niin ilmeisesti muistitikut ovat toisille kultaakin kalliimpaa:curs:

edit: jos nyt joku on tällä viikolla TTY:n konetalon atk luokasta tikun "löytäny" niin voin sponssata "löytäjälle" uuden tikun kunhan palauttaa sen edellisen

edit2: niin ja tossa toisessa tredissä oli syvästi pettyneitä ihmisiä kun ei saanutkaan 512Mb tikkua eurolla ja meikäläisen kadonnu tikku oli sentään 4gigan. voin vaan kuvitella kuinka kuumaa kamaa se on ollut

perkele vituttaa jännittää toi englannin yo-kuuntelu ja kirjalline siitä reilun viikon päästä! Pitäs saada I vähintää et saisin lakin kompensaatiopisteiden turvin. Tosin huonoimmat pisteet mitä oon saanu ku koulus ollaa tehty nii A on niillä tullu, mutta silti joteki pelottaa....

Maantietoo pitäs korottaa C:stä M:ään niin riittäs I-....

Back
Ylös Bottom