Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kaikki "äijät", jotka luulee et on tyttömäistä osata ommella. Mä oon sen verran ÄIJÄ ja muista riippumaton, että osaan käyttää neulaa ja lankaa, ompelukonetta ja saumuriakin.
Iso nautinto kun kukaan ei usko että oon ommellu itse esim. verhot. Vaikka verhoissa ei mitään vaikeeta olekaan.
Äijät on yksiä runkkarihomppeleita jotka itkee kuin pikkutytöt. Eli siis jos vielä 35 vnä paskot vaippoihin ja itket tyhmistä asioista mutta tahot olla kuul niin silloin haluat olla äijä.

Totesin vaan että itse kun en osaa ommella koneella sellaista saumaa että ommeltuja housuja kehtaisi pitää jalassa niin olen onnekas kun lähipiirissä useampia hommaa oikeesti harrastaneita henkilöitä(äiti, pikkusiskot, tyttöystävä...)

Jos mulla olisi luppoaikaa niin paljon että kerkeäisi tylsistyä kerran kaksi viikossa, varmasti opettelisin ompelemaan. Napin saan manuaalisesti kyllä paikalleen jne. Ja tietenkin vastavuoroisesti autan äippää ja siskoja tietokonehommissa ja muutenkin kykyjeni mukaan...

Äijät on yksiä runkkarihomppeleita jotka itkee kuin pikkutytöt. Eli siis jos vielä 35 vnä paskot vaippoihin ja itket tyhmistä asioista mutta tahot olla kuul niin silloin haluat olla äijä.

Totesin vaan että itse kun en osaa ommella koneella sellaista saumaa että ommeltuja housuja kehtaisi pitää jalassa niin olen onnekas kun lähipiirissä useampia hommaa oikeesti harrastaneita henkilöitä(äiti, pikkusiskot, tyttöystävä...)

Jos mulla olisi luppoaikaa niin paljon että kerkeäisi tylsistyä kerran kaksi viikossa, varmasti opettelisin ompelemaan. Napin saan manuaalisesti kyllä paikalleen jne. Ja tietenkin vastavuoroisesti autan äippää ja siskoja tietokonehommissa ja muutenkin kykyjeni mukaan...

Juu, sun postista vaan tuli mieleen toi äijä-asenne, mihin on törmännyt joskus. Ikäänkuin kipinänä, ei toi sun viesti sinänsä tota äijäilyy sisältäny. Eikä toi edes vituta ku huvittaa enemmänkin. Eli sori offtopic. :lol2:

Mä yritän nyt täyttää päiviäni täyteen kaikella oheistoiminnalla salin ja työn sekä jatko-opiskelun lisäksi, katselin kursseja. Löysin miehille tarkoitetun ompelukurssin, joka oli ihan täynnä! Ihan hyvä osata ommella jonkun verran, itsekin haluaisin oppia. En löytänyt naisille tarkoitettua aloittelijoiden kurssia. Itse olenkin sitten menossa posliininmaalauskurssille :-D

Mistäs katsoit? PK-seudulla ainakin noita ompelukursseja on tajuton läjä tarjolla ja, sekä vähän tai ei ollenkaan ommelleille että vähän edistyneimmille. Ne missä ei lue mitään ovat tietenkin kaikille, mutta ehkä ajatellaan että niihin menee vain naisia ja miehet eivät siksi kehtaa mennä, joten tarvitaan oma ryhmä. Vrt. naisten omat salit/salivuorot.

Itse ompelen sekä verhoja että vaatteita, eikä siinä nyt mitään kovin ämmämäistä ole. Hyvää fysiikkaa vaaditaan tosin jos ei ole kunnon pöytää kankaiden leikkaamiseen. Samahan tässä on kuin kaikessa muussakin "ämmämäisessä", maailman huiput ovat miehiä.

edit. niin, jos joku piti vähän vituttaakin niin lomallahan on aina kiva olla flunssassa. Kiitos vain työkaverille, joka oli kipeänä töissä.

Mua vituttaa ihan saatanasti ilmapaine! Aina ku se vaihtuu ni jumittaa eikä saa mitää aikaseks! Niinku nytkin, eilen oli kiva päivä, nyt ilmapaine muuttui ja oon ihan paskana sisäisesti! Vittu! VITUN ILMAPAINE! Nukuttaa, masentaa ja vituttaa.:dance:

Saapikohan tänne jupista pikkuvitutuksesta? No, tupistaan ny kuiten... Alkaa jo hitusen kismittää maata mahallaan jo alkavaa kolmatta viikkoa, pääsemättä töihin. No onneksi kuiten kahdet laskut juoksee ja kela muista 14.20e pvä, toki omavastuut pois tuosta, eli ruhtinaalinen yrittäjän sairaslomanpalkka. Onneksi kuiten jo sairaalamaksut tekevät enempi mitä tuolta on tulemassa, ettei kuiten rikastumaan pääse.

Pokeritilinkin hakkasin tyhjäksi kun kyllästy jatkuvaan bäädpiittiin, joten eipi onneksi tarvi sitäkään pelata, aikahan siinäkin vain kuluis. Ja jotta selän kolotus jatkuvasta mahallaan makaamisesta, rahattomuus ja toimettomuus tuntuisi vielä siedettävältä, muisti verottajakin onneksi jälkiverolla. Kiitos kirjanpitäjä.

Mutta onhan se toki kiva että kaikki menee putkeen, putki nyt vaan sattuu kulkemaan väärään suuntaan. No, vaimokekin tulee onneksi jo viikonpäästä kotio työmatkaltaan, eipi sentäs tarvi ihan kahta viikkoa yssikseen maata mahallaan kotosalla.

Onneksi ei kuitenkaa vituta vielä ankarasti, sepä se vasta miestä söis.

edit. lisätään ny vielä että onneksi tuli heitettyä sikarointi pois reilu kuukausi sitten, ei tarvi kuitenkaa hermosauhuile mennä...

Tää viikko aikaa maksaa laskut mm. autovero 800e, rahat ei riitä....oon tilannut myös kaverille osia jenkeistä, ja nyt eräänty luottokorttilasku, joku 600e se on mulle pystyssä...

Voi saatana että osaa vituttaa, jonkinlaisen paskataudin lykkäs eile ku menin salille.. tunti istuu vaa pöntöllä ja siihe meniki sit kaikki mehut ni ei jaksanu mitää.. 4 sarjaa ja himaan..perkele.. koko viikonlopun oottanu maanantaita et pääsis pumppailee ni tietessii vituiks.

Olis ihan maailman eniten paras työpaikka takataskussa, jos en lähtis Thaimaahan kolmeksi viikkoa jouluna.
Ehdoton pakko olisi töissä olla tuolloin, ja yritä tässä nyt valita sitten noiden väliltä :(

Komennushommat tällä hetkellä. Homma junnaa kun ei softa suostu pelaamaan niinkuin pitäisi. Meikähän jumittaa täällä sitten...Kotiinkin olisi voinut illaksi ajella. Näyttää vahvasti siltä, että hotelli here I come. No saapahan aamulla herätä hyvälle aamupalalle.

Tuttavapiiristä lähtee taas yksi maapallon toiselle laidalle jättäen työt, opiskelut ja asunnon taakseen. Mikä ihmeen into nykyään on että jokaisen pitää tehdä joku maailmanympärysmatka tai olla pari vuotta vinkuintiassa etsimässä itseään. Olenko minä löytänyt itseni kun en halua jättää vakituista työpaikkaa ja hyvää asuntoa tuosta noin vaan? Vai enkö ole tajunnut alkaa edes etsimään. Olenko tylsä rasistijuntti kun en ole käynyt joka mantereella ja joka toisessa maailman valtiossa? Vai olenko vain tylsä kun en lähtenyt toteuttamaan Madventuresin sytyttämää matkailukuumetta? Mikä helvetin muoti-ilmiö tämä oikein on että kaikkien pitäisi jonnekin tosi kauas pitkäksi aikaa ja osoittaa olevansa riippumaton jostakin helvetin työelämän oravanpyörästä?

Tuttavapiiristä lähtee taas yksi maapallon toiselle laidalle jättäen työt, opiskelut ja asunnon taakseen. Mikä ihmeen into nykyään on että jokaisen pitää tehdä joku maailmanympärysmatka tai olla pari vuotta vinkuintiassa etsimässä itseään. Olenko minä löytänyt itseni kun en halua jättää vakituista työpaikkaa ja hyvää asuntoa tuosta noin vaan? Vai enkö ole tajunnut alkaa edes etsimään. Olenko tylsä rasistijuntti kun en ole käynyt joka mantereella ja joka toisessa maailman valtiossa? Vai olenko vain tylsä kun en lähtenyt toteuttamaan Madventuresin sytyttämää matkailukuumetta? Mikä helvetin muoti-ilmiö tämä oikein on että kaikkien pitäisi jonnekin tosi kauas pitkäksi aikaa ja osoittaa olevansa riippumaton jostakin helvetin työelämän oravanpyörästä?

Se on vaan niin vitun paljon siistimpää.

Suomi on niin tylsä, kylmä, pimeä....paska maa, että ei kukaan täällä halua koko elämäänsä viettää.

joku saatanan ääliö tuli eilen baari-illan jälkeen heilumaan naulatun lankun kanssa nakkikiskan eteen lyömään randomisti kaikkia jotka siinä oli. mulla itellä on vitunmoiset naarmut selässä ja käsi auki. jotain varten soitettiin ambulanssi ja poliisitkin tuli paikalle monen miehin voimin.

ei siin mitään, kukaan ei kuollut ja sitä vammasta ei saatu kiinni, mut mä oon nähny sen ennenkin liikkuvan täällä, niin mä vannon Jumalan kautta, että se jätkä saa saatanan kovaa turpiin seuraavan kerran kun sen nään.:curs:

Se on vaan niin vitun paljon siistimpää.

Suomi on niin tylsä, kylmä, pimeä....paska maa, että ei kukaan täällä halua koko elämäänsä viettää.
Niin tämähän oli toivottavasti sarkasmia? Mun mielestä ainakin tuollainen ajattelu on aivan äärimmäisen idioottia.

Mikä helvetin muoti-ilmiö tämä oikein on että kaikkien pitäisi jonnekin tosi kauas pitkäksi aikaa ja osoittaa olevansa riippumaton jostakin helvetin työelämän oravanpyörästä?

Mä lähden ulkomaille hakemaan sitä oravanpyörää :jahas: siihen liittyen vituttaa kaikki UCASiin liittyvät hakemusjutut ja se että joudun opiskelemaan ihan hulluna saadakseni ne huippupisteet - vaan sen takia että saisin opiskella vielä kovempaa. Vaikka toisaalta se on kyllä ihan kaiken vaivan arvoista.

Vituttaa etten pysty lenkkeilemään enkä pyöräilemään. Tänään iski taas hirveä hinku juoksemaan ja fillaroimaan, mutta kun ei pysty niin ei pysty. Ehkä ens vuoden puolella tätä menoa :jahas:

Kavereita vituttaa kun en ikinä vastaa puhelimeen, mua puolestaan ärsyttää
1) se että puhelin soi aina kun olen just menossa nukkumaan/muuten vaan tosi väsynyt/huonolla tuulella :curs:
ja
2) se etteivät kaverit voi vaan suosiolla laittaa viestiä jos asia on tyyliin "tuutko huomenna kouluun?" tms.
Viesteihin vastaan aina ~5h sisällä, puheluissa harvemmin soitan takaisin kun en tiedä onko asia tärkeä... Yhdenkin kaverin puhelut kun ovat yleensä luokkaa "oon tässä tupakalla, ei mulla mitään asiaa ollut mut BLAA BLAA" ja kuitenkin nähdään joka päivä...

Back
Ylös Bottom