Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yskä ja kurkkukipu. Vitun vittu, puhumaankaan en pysty kunnolla! Sitte ku vielä autoin viime yönä yhen kaverin kotiin -> ylimääräistä polkemista kylmyydessä.. Se ei ainakaan auttanut tän parantumiseen.

No joo no eipähä tullu puukosta eikä kukaa kuollu. Ite en ottanu pahasti turpaa mitä ny parit haavat kaulassa ja leuassa. mutta kaveri kerto "no sanotaanko et siinä ja siinä nenä todennäköisesti murtunut ihan vitun turvoksissa pientä ruhjetta kaikkialla naamas leuka paskana en pysty kunnolla pureskella"

Niin ja tosiaan juteltii kaverin kanssa nii ne kävi siihen kii porukalla. Menin auttaa ja olin sitte seuraava kohde. Ja sitte tuli serkkuni auttaa ja sille sama kohtelu jne... päästii kuiteki lähtee pois sieltä.

Kun oon niiiiin köyhä! :curs:
Kaikki vaatteet ovat treenin tehostamisen takia isontuneet eli vaatekokoni on pienentynyt yhen koon verran. SE mikä tässä eniten vituttaa että ei ole varaa hankkia uusia vaatteita kun ne vaatteet maksaa nykyään miljoonia (ainaki melkein :rolleyes: ) ja halpa-hallissa ei oikein ole minun makuuni vaatteet.

No joo no eipähä tullu puukosta eikä kukaa kuollu. Ite en ottanu pahasti turpaa mitä ny parit haavat kaulassa ja leuassa. mutta kaveri kerto "no sanotaanko et siinä ja siinä nenä todennäköisesti murtunut ihan vitun turvoksissa pientä ruhjetta kaikkialla naamas leuka paskana en pysty kunnolla pureskella"

Niin ja tosiaan juteltii kaverin kanssa nii ne kävi siihen kii porukalla. Menin auttaa ja olin sitte seuraava kohde. Ja sitte tuli serkkuni auttaa ja sille sama kohtelu jne... päästii kuiteki lähtee pois sieltä.

päästittekö ne karkuun?:(

Kylläpä on vitutus katossaan, vai onko? En tiedä, paska fiilis ainakin on. Se on varma.

Mitäs helvettiä wtf-tredille on tehty?! Ja MIKSI?!

Kiitoksia BadHair tiedosta. Vittu... wtf-tredi oli mitä parasta päivänvietettä.
Nyt muuten vituttaa.

HUI SAAKELI TATA ELAMAA, wtf-thread loppu :(
Mun elaman itu.. kiittii ihan vitusti sahaaja ja weak, Btw, miks taalla sitten voi olla jotain jatka sanaa/yhdyssanaa, kun ei wtf threadii?

Nykyaikaiset alushousut ja niiden materiaalit :curs:
Muutaman kunnon töräytyksen jälkeen tulee jo reikä, kohta joutuu käyttämään vanhoja paksuja puuvilla pitkiksiä kesät ja talvet.
tv. nimim. kohta Peräsmies

Opinnäytetyö. Aihe on jo, mutta en pääse millään alkuun! En yhtään tiedä miten tätä lähtis rakentamaan. En oo ikinä tykännyt kirjoittaa yhtään mitään ja nyt sitten pitäs joku v*tun 100 sivuinen liirumlaarum rustata. Ärsyttävää.

WTF. minne se meni. juuri kun olisin kirjoittanut vähän asiaa sinne.

Oon jo pidemmän aikaa miettinyt, että mitä noi Mimi ja Kuku on nauttineet.

Opinnäytetyö. Aihe on jo, mutta en pääse millään alkuun! En yhtään tiedä miten tätä lähtis rakentamaan. En oo ikinä tykännyt kirjoittaa yhtään mitään ja nyt sitten pitäs joku v*tun 100 sivuinen liirumlaarum rustata. Ärsyttävää.

Itseasiassa taistelin joskus itse saman ongelman kans ja paasin kuin paasinkin alkuun..
Alat vaan miettimaan aluksi milta sisallysluettelo voisi nayttaa, kaikkia oleellisia asioita ja siita se sitten lahtee teorian "lainauksella", ja sitten ite tyon osuuteen vaan paljon runoilua ja mahdollisimman "pitkia" jaaritteluja..

Eika kaikista aiheista ole mahdollistakaan jaaritella sita 100-sivua!!

Back
Ylös Bottom