Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt vituttaa.. En saanut työtä mitä halusin ja sen takia olin pitänyt pari työtarjousta jäissä ku melkein luvattiin paikka tossa haastattelus.. saa nähä ottaako ne mua noihin hommiin mitä pidin odottelemas enään..

Vituttaa ajatella että kesä meni jo. Lehdetkin jo tippuu puista... Missä vaiheessa se kesä oli? Tulisi edes kunnon talvi eikä samanlaista vesisade talvea niin kuin viime talvi.

Mua vituttaa, kun postista tipahti ilmoitus, että joudun viisaudenhampaita poistattamaan:jahas: Ei kyllä nappaa yhtään...
Ettei naapuri vaan vittuilis?

Missä mestassa ilmoitetaan postilla, että viisurit tarttis ny ottaa pois?

Ettei naapuri vaan vittuilis?

Missä mestassa ilmoitetaan postilla, että viisurit tarttis ny ottaa pois?

Ei siis kävin viime viikolla hammaslääkäris korjauttamassa reiän ja samalla sanottiin, että voisin käydä röntgenissä kuvauttamassa suuni ja siellä sitten katotaan pitääkö niille tehdä jotain. Nyt sitten keskussairaalaan suu-leukakirurgiselta tuli ilmoitus, että oon leikkausjonossa:(

joudun viisaudenhampaita poistattamaan:jahas: Ei kyllä nappaa yhtään...

Sama, mulla on vielä yks jäljellä. Ja poistoajankohta on näppärästi perjantai klo 15:30. Eli hyvästi viikonloppu. :itku:

Ja jonnin verran kylmää ne muistot mitä viime poistojen yhteydessä sai... jos muisto naisiin liittymättömästä asiasta voi aiheuttaa kipua niin tämä on aika lähellä.

Puolet eilisestä meni koneelta matoja poistellessa, kun yllättäen Bitcometin aukaistessa Windows Defender ja F-Secure alkoivat kuorossa huutaa. Oli yksi vielä joku uusi (Agobot W32/AJC tms.), joten vasta illalla oli netissä poisto-ohjeita.
Eli varoitus: jos koneelle ilmestyy yllätteän joku sfdhost.exe, joka yrittää ottaa yhteyttä nettiinpäin, on kyseessä mato.

Keuhkoputkentulehdus :(

Teen edelleen näitä saatanan maanrakennushommia, vaikka olen niitä ikäni vihannut. Kesätöissä ja nyt ei se saatanan opiskelupaikka auennut. Joka ikinen päivä vituttaa ja viikonlopusta viikonloppuun eletään. Jengi puhuu jostain saatanan kaivoista ja stabilointikoneista ja on ihan vitun siistiä. Lönnrotinkatu on ollu tukossa pari päivää, auto hajos aamulla valoihin ja tili on odotettua pienempi, työmaa on 20 metriä maan alla ja makaronit ei kiehu, tiskit tiskaamatta, Venäjä on paska maa ja nettiyhteys on liian hidas, pyyhe haisee paskalle ja pitäis saada kaljaa ja pillua Mette Manniselta sekä Anna Abreulta. Kekustassa on ruuhkaa enemmän ku ennen.

VOI VITTU!

Kuumetta, paska lentää, kurkku kipeä ja keuhkoputket on tulessa.... VITTU ETTÄ VITUTTAA! SAATANAN HELEVETIN VITTU! :curs: nyt helpotti vähän... :jahas: ja eikun vessaan... :hyper:

Perseestä tää abivuosi.
Aamulla kahdeksalta kouluun ja siitä seuraavat seitsemän tuntia ihanaa opiskelua yleissivistävistä aineista. Kolmelta kotiin ja ruokaa vähän naamaan. Pikkasen kerkiää läksyjä aloittamaan ja ei muuta kuin neljältä säntäämään kolmeksi tunniksi autokouluun. Seittemältä taas rantaudutaan kotiin ja siinä kiireessä läksyt valmiiksi, ruotsin kirjoituksiin lukemista ja äidinkielen romaanin lukemista. Lopuks vielä saunaan. Tätä samaa skeidaa joka viikko, onneks autokoulua vain 2krt/vk.
Vittu että osaa olla perseestä:curs:

Perseestä tää abivuosi.
Aamulla kahdeksalta kouluun ja siitä seuraavat seitsemän tuntia ihanaa opiskelua yleissivistävistä aineista. Kolmelta kotiin ja ruokaa vähän naamaan. Pikkasen kerkiää läksyjä aloittamaan ja ei muuta kuin neljältä säntäämään kolmeksi tunniksi autokouluun. Seittemältä taas rantaudutaan kotiin ja siinä kiireessä läksyt valmiiksi, ruotsin kirjoituksiin lukemista ja äidinkielen romaanin lukemista. Lopuks vielä saunaan. Tätä samaa skeidaa joka viikko, onneks autokoulua vain 2krt/vk.

Mis ihmees sä oot oikeen koulus? Abivuosihan ny oli lukion rennointa aikaa. Viikko ennen kirjotuksia oli vähä kiirettä, muttei muuten:D Joo ja kyllä mä ihan hyvät arvosanat kirjotin...

Perseestä tää abivuosi.

Voi kuule.. Viiden vuoden päästä muistelet abivuottasi "kultaisena ja huolettomana aikana". ;)

^ Olen kuullut monelta maikalta että lukio vaikein koulu jonka he ovat käyneet. Ja jotkut ovat siis ihan kovissakin kouluissa olleet. En sitten tiedä.

olisikin vielä abivuosi. Harvoina päivinä joku hassu tunti koulua, lukeakin olisi pitänyt mutta se jäi siihen että luin aku ankkoja vessassa. Nyt on vaan saatanallinen kiire ja deadlinejä deadlinejen perään. Lukiossa pahoje deadlinejä ei oikeastaan ole kuin kirjoitukset, ja lukiossa on sitäpaitsi paljon naisia ja hyvännäköisiä. Mulla ei ole töissä yhtään. Deadlinejen ja hyvien naisten määrä on kääntynyt nykyään päälaelleen ja sekös vituttaa.

Back
Ylös Bottom