Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Muutaman yön kun nukkuu huonosti eli 3-4h/yö niin ei ole kivaa. Muutenkin tempperamenttinen kun olen niin nyt se vaan korostuu kun ärsyttää kaikki pikku asiatkin taivaan ja maan väliltä...:jahas:

Saatanan ampparit.. Mulla on parvekkeella tekokukkasia ja ne älypäät käy silti siinä nuuskimassa. Ihan kun niistä muovisista kukkasista sais jotain irti.. Sisälle eksy äskön joku hemmetin mutantti amppari. Ihan sairaan kokonen. Mulla olis ollut mahdollisuus teilata se kun se lensi melkein syliin. Mä panikoin ja olin vahingossa heittää kannettavan sen päälle. Nyt se lentää niin ylhäällä, että mulla ei oo mitään mahkuja teilata sitä. Kai sitä on kohta lähettävä evakkoon ja ootettava, että joku urho tulee ja tappaa sen :itku:

Mokasin työhaastattelun.

moka 1:Jännitin aivan järjettömän kovaa tulevaa haastattelua ja yöunet jäivät kolmituntisiksi.
moka 2: "Korjasin" unenpuutteen nauttimalla kourallisen kofeiininappeja ja tuplaespresson. ->Ulkomuoto oli kuin päällä olisi ei-niin-kevyt psykoosilääkitys. Kylmä hiki ja vapina, sekä helvetin säikky olo...
moka 3: Työkokemusta kysyttäessä selostin vain suullisesti asian ja enkä tajunnut esitellä työtodistuksia.

bash.gif

Kipeenä.. Kuuumetta ja ihan tukossa :(

Autossa jääny parkkivalot päälle ---> akku täysin tyhjä. Noh, työntelin auton perä edellä tielle nokka alamäkeen ja lähdin työntämään. Kun auto oli mielestäni saavuttanu mukavan vauhdin, hyppäsin rattiin ja kokeilin mäkistarttia.

*rynkyn* *rynkyn* ei lähde, ja mäki loppuu. :jahas:

Ja niinpä seuraavat vähintään ~45 minuuttia ähkin 2L 4-veto 405:sta perä edellä ylämäkeen. Viimein sain auton takaisin paikalleen. Eli saldona auto toisin päin ruudussa. Käväisin hakemassa laturin ja ~1h latauksen jälkeen auto hyrähti käyntiin.

Vähän vitutti sillä jos olis samantien laittanu laturiin, olis aikaa sitten päässy jo lähtemään. :curs:

saatanallinen flunssa, työpaikkalääkäri löi kaksi buranaa kouraan ja käski pihalle vastaanotolta kun "seuraava on jo tulossa". No, ei se mitään. Osaltani olin kyllä sitten töissä mutta luin autopokkaria, iltalehteä, täyttelin parit sudokut ja otin iisisti.
Voisin tämän yön nukkua ikkuna auki ja katsoa josko aamulla olisi enempi kuumetta ja pääsisi sanomaan noitatohtorille että nyt kävi näin.

Yhtäkkiä alkanut satamaan roskapostia sähköpostiin. Ala-asteelta asti ollu kyseinen osoite käytössä, ja nyt vasta parin viikon ajan alkanut tulla joka päivä vähintään 10kpl paskaa. Ristus.

Yhtäkkiä alkanut satamaan roskapostia sähköpostiin. Ala-asteelta asti ollu kyseinen osoite käytössä, ja nyt vasta parin viikon ajan alkanut tulla joka päivä vähintään 10kpl paskaa. Ristus.

sama homma mulla, no melkein. osote ollut jonku 4 vuotta käytössä
kaikki näitä "muijien lähettämiä" pharmacy viestejä

vituttaa mennä amikseen tekemään jotain turhan päivästä paskaa kun yhtä hyvin vois vaan olla tekemässä Työtä. onneks tätä turhuutta jäljellä 36päivää.

Tää on niin tätä... Kerrankin kun tarvitsee hyvään tarkoitukseen rahaa niin kukaan ei jeesaa.

Back
Ylös Bottom