elä viitiKyllä voi sen perusteella mitä olen tuosta tulevasta salista esittelyn perusteella kuullut. Henkilökohtainen kortti laitteeseen ja sen perusteella ennalta määritelty vastus ja toistomäärät jnejne.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
elä viitiKyllä voi sen perusteella mitä olen tuosta tulevasta salista esittelyn perusteella kuullut. Henkilökohtainen kortti laitteeseen ja sen perusteella ennalta määritelty vastus ja toistomäärät jnejne.

Samaa on valtion leivissä vähän täälläkin. Vitutus on mennyt jo sille asteelle, ettei enää jaksa etes vituttaa...Rakas työpaikkani valtio vetää hermoja niin tiukalle että orastavasta vitutuksesta on tullut ylikasvanutta. Tämä riittää.
elä viiti![]()
ÄLÄ KOSKE KAVEREIDEN HOITOIHIN (entisiin tai nykyisiin), TAI HOITOJEN KAVEREIHIN !!!!Kaveri. Olin häne eksän kans jutellu ja tanssinu baaris pari viikonloppuu sitte ja nyt oon muutaman kerra ollu sen eksän kans baarissa ja kaveri veti herneet nenää ja pisti varmaa kaveruuden poikki. Vituttaa ku pistetää ~10vuoden kaveruus tollasest poikki :jahas::curs:. Ja sit kaverikaa ei ees vastaa puhelimee et vois sopii ton jutun. Ei voi muuta sanoo ku pelle
miks se ei sais jorailla jonku exän kanssa? Tietenkin jos niil on viime viikolla menny poikki ja vieläki on maassa siitä ni sitten. Jumalauta kai sillä mammallakin on joku tahto et saa tehä mitä haluu.
ÄLÄ KOSKE KAVEREIDEN HOITOIHIN (entisiin tai nykyisiin), TAI HOITOJEN KAVEREIHIN !!!!
Meri on kaloja täynnä. Tosi ystäviä, ei vain joka paikasta löydy...:arvi:
Hyvä mesta. Oon tilannut tuolta kymmeniä kertoja. Onkohan kerran kestänyt jopa kolme päivää paketin saaminen. Nopeaa ja halpaa.Ja tänään vituttaa...
Discshop.
Yli kahden kuukauden odottelun ja säätämisen jälkeen lähettivät mulle sitten täysin väärän dvd:n.
Paska lafka. :down:
En tilaa enää koskaan mitään.
Alko iha vituttaa ku muistelen viime kesäistä episodia. Kaverit kehu että yhestä paikasta saisi tosi hyvää jäätelöä. Ostin sitten yhdenpallon tätä jäätelöä, joka maksoi 2e. Maistoin sitä ja kuten arvata saattaa, paskaahan se oli. Vituttaa näin jälkeenpäin ajateltuna kun menin hassaamaan 2e sellaseen paskaan.
:lol2::lol2::lol2: Ei saatana että mä repesinOnhan noita muitakin esim tyttöystävä lähtee sunnuntaina takas Sveitsiin vuodeksi, mut toi jäätelö juttu vaan tuli ekana mieleen.
:hyvä:Hyvä mesta. Oon tilannut tuolta kymmeniä kertoja. Onkohan kerran kestänyt jopa kolme päivää paketin saaminen. Nopeaa ja halpaa.
Tämä on kyllä toisenkäden tietoa, mutta Jumbossa olivat tuota mainostaneet viime viikon lopulla. Tyttöystävä oli saanut pummattua meille vaparit kokeilua varten ennenkuin tekee mitään sopimuspäätöksiä ja siellä oli kuulemma mainostettu tyyliin '"kaikille tehdään ohjelma jossa määritellään mitkä on vastukset ja toistomäärät milloinkin jne..." ja nämä sitten automaagisesti tulevat koneelle kun laittaa oman henkilökohtaisen kortin koneeseen. Eli kunnon amerikanmeininkiä, puuttuu vielä se personal-trainer joka treenaa sun puolesta. Luultavasti sali tulee olemaan täynnä lehtitelineellisiä steppereitä, siististä kunnon punttisalista ei varmaan tarvitse haaveilla.
muuten ihan mukiin menevä paikka.Vittuu just tuli suihkust ja iho kutiaa ihan prkleesti, pari kertaa jo käynyt näin. Pakko olla ton uuden adidas saippuan takia, lensi kyllä koko purkki jo roskiin.
Tässä yksi päivä kun hierasin sellaista sinistä Adidaksen saippuaa teroon vähän reippaammin niin voi elämä sitä tunnetta.
Tuntui kun olis käyttänyt moloa jääastiassa ja takassa vuoron perään.Jos on taipumusta kuivaan ihoon, mihin tommonen kutina vähän viittaa, niin noita adidaksen/axen tms saippuoita kannattaa välttää kuin ruttoa. Ostaa vaikka suosiolla semmosta akkojen saippuaa, jotain dovea tms, se ei kuivata ihoa yhtään niin paljon.
Edit: tai sitten kyseessä on joku allerginen reaktio. Joka tapauksessa adidas on se syypää.