Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen oli selässä vähän outoja tuntemuksia kyykätessä ja yön aikana olikin kehkeytynyt joku jumalaton lukko tuonne lapojen alapuolelle. VITTU ETTÄ ON SELEKÄ KIPPEE:curs: Koko aamupäivän oon yrittäny rusikoida jumia auki, kun yleensä olen siinä onnistunut, mutta en näköjään tällä kertaa. Kai se pitää lähtee saikkua vonkaamaan![]()
Aika naprapaatille/osteopaatille ja vauhilla.
Älä huoli. Työkaveri puhui lomalta palattuaan, että sen neljän viikon aikana vain yhtenä päivänä satoi vähän. Muina päivinä satoi paljon :hyvä:Kesälomaa takana 1½ viikkoa, joka perkeleen päivä on vettä satanu. Tietysti sit elokuussa paistaa ku loma on ohi, että vituttaa entistä enemmän.
Kesälomaa takana 1½ viikkoa, joka perkeleen päivä on vettä satanu. Tietysti sit elokuussa paistaa ku loma on ohi, että vituttaa entistä enemmän.

Haah! Pääsin osallistumaan tähänkin sarjaan ihan oma-alotteisesti! :D
Tein eilen ensimmäistä kertaa pohkeita istuen tässä kyseisessä koneessa ja nostelin sarjat ja ihmettelin, että on perkele tehty pitkäjalkaiselle kun ei tahdo meinaa yltää hyvä kun nostamaan sitä painopakkaa enempää kuin 5-10cm. Joku jamppa siinä katteli ja ihmetteli kaverinsa kanssa, mutta vetelin sarjat loppuun iloisesti musiikkia kuunnellen.
Tänään kun menin ja näin jonkun toisen siinä treenaavan, niin siinä oli joku helvetin vipu sivussa mistä sen tukiraudan saa alta pois ja kas, liikerata on AAVISTUKSEN suurempi![]()
Puulämmitys.
Täydellinen vaihtoehto työnarkomaaneille ja vapaa-aikaansa arvostamattomille.

Ei kai tuota kesällä tartte stressata :D
Kesällä pilkkoo puut ja talvella vaan pistää pökköä pesään, ei sen ihmeempää hommaa.![]()
Olin saanu tutoriaaleja 4½ dvd:tä megasella kituutettua koneelle kun winukka sanoo itsensä irti. Voin kertoo, että hiukan otsasuonet tykytti siinä vaiheessa. Onneks winukan uudelleenasennuksen jälkeen sain huokasta että datat tallella, mutta ei tosiaan nappaa ruveta asentaamaan uusiksi koneelle niitä kaikkia kahtasataa ohjelmaa mitkä siellä oli. Kiitos taas tästä M$. :curs:Oli leffa tullut koneelle 99,4 prosenttisesti kun loppu lähettäjät. jesh!!!