Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On niitä kaikissa lukioissa.blääh 2. lukiossa olis kuulopuheiden mukaan vieläpä hyvännäköisiä muijia ^
Perjantaina tuli tieto että mut oli hyväksytty mun kakkosvaihtoehto lukioon, jonka olin valinnut. Se on jees, kun menee frendeikin samaan lukioon. NO tietenkin vittu tänään tulee viestiä, että olis varasija siihen mun ykkösvaihtoehtoon, joka oli ykkösvaihtoehtona vaan siksi koska sielä on korkeempi keskiarvo sisäänpääsemiselle, ja mun ei tarttis vaihtaa dösää matkalla, kuten joutuisin kakkosvaihtoehtolukioon mentäessä. VITTU. On liian vaikeaa kun molemmat on ihan jees vaihtoehtoja...
blääh 2. lukiossa olis kuulopuheiden mukaan vieläpä hyvännäköisiä muijia ^
e. vittu kun vituttaa, olin lähös salille ja alko heti sataa vettä, ja oli pakko siirtää lähtöö ja tulin tänne kirjottaa vitun vitun vittutgl,dgmaasik
e. vittu kun vituttaa, olin lähös salille ja alko heti sataa vettä, ja oli pakko siirtää lähtöö ja tulin tänne kirjottaa vitun vitun vittutgl,dgmaasik

Milläs alalla juhannuksena nyt on edes töitä? Varasto? muita? Perkele mäki haluan!:curs:
Milläs alalla juhannuksena nyt on edes töitä? Varasto? muita? Perkele mäki haluan!:curs: