Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kriisiä pukkaa ja vittu kun tekis mieli rikkoa jotain mut en kehtaa ku oon töissä. Menen kohta vessaan viivottimen kanssa ja hakkaan sillä johonkin kopin reunaan niin että se menee tuhannen pillun päreiksi. Täytyy vaan toivoa ettei kukaan muu tuu samaan aikaan naistenhuoneeseen. Käsipaperin silppuaminen raivoilme kasvoilla on ehkä hieman vähemmän äänekäs ja sivullisia pelottava toiminto.

Harkitsen sitä vakavasti.

Mitä on tapahtunut?

Kesä alkanut liian railakkaasti, joka vkl aina keitolla. Mitään todellista en saa aikaseksi ja aina on tekosyy miksi taas pitäisi ottaa. Nytkin tulee juhannus ja tietenkin festarille on mentävä. Juhannuksen jälkeen pidänkin sitten parin viikon selvän putken.

Taas tämä saatanan vittumainen maanantai, kaikki menee niiiiiiiin vituilleen kun vaan pystyy, antakaa se magnumi jo käteeen saatana.

Mitä on tapahtunut?

No varmaan ongelma on just siinä et mitää ei oo tapahtunut. Vitun itsekuriton paska saatana. Elämä valuu ohi ja kohta oon niin vanha rupu ettei ole tosikaan.

Ei perkele kun ei työ lopu tekemälläkään. Viikonloppu meni vääntäessä, tänään aamusta asti puurtanut koneella ja päivän urakka ei ole edes puoliksi valmis. Vittu mitä paskaa!

Vituttaa taas tän soneran laajakaista kans, pätkii vittu minuutin välein ja MAKSULLISESSA asiakaspalvelussa ei osata sanoa muuta kuin, että koita toisia puhelinpistorasioita ja boootata boksi. Vittu en varmaan oo testannu. Ei oo soneraa kauaa enää täs huushollis.

Hyi helvetti mulla on kaks UFS Soy pussia ja ei niitä vaan pysty syömään.. kolme kertaa oon yrittäny mutta maistuu niin vehkeelle että voi huhhuh.. äsken tuli suoraan ylös kun yritin.

E: Mulla oli yks avattu pussi kotona joka on jääny kun maistoin muutaman kerran.. noh menin sitten ajatuksissani ostamaan uuden semmosen Wheyn sijasta.. voi perse.

Futis pelit alkaa juuri sillon kun pitää mennä töihin!!!

Jaaha, ihan mukava viikonloppu. Lauantaina baarissa meni keleen kovaa. aamulla tasin muistaa siihen puoleeyöhön asti, jonka jälkee filmi katkes. Eipä siinä, mut kuhan meinasin kelloo kattoo ni missä onkaan kännykkä. Sitä ollaa tässä nyt metsästetty sunnuntaista lähtien paskalla tuloksella...
Luojan kiitos se oli vaa 9 vuotta vanha 3310 ja muutenkii rikki, mutta voi sun ku kaikki numerot meni sen sileän tien. Eipä siinä, kait se on pakko vaa uusia liittymä ja ostaa uus kapula...

Edit: Hölmöä ja vastuutonta, tiedän. Turha on enää pyllistä kun paska on jo housussa...

Futis pelit alkaa juuri sillon kun pitää mennä töihin!!!

Sama. :(

Onneks on vain kolme yövuoroa ni näkee loppuviikolla pelit.

Vituttaa määrittelemättömät ja selvittämättömät asiat. Sitten myös se että oon näin vitun vanha. Se että mulla ei oo pokkaa ja itsekuria tehdä kaikkee mitä elämässä haluan.

Pitäis olla vähemmän tunteikas ja miettivä ja repii menemään vaan ihan saatanan itsekkäästi.
.

SAMA! Aivan sanasta sanaan. Kiitos että avasit mulle jotain mitä en ole itse tajunnut näin selkeästi tuoda itselleni esiin.

Vitun rakennusmiehet saatana!! Tulin aamulla kasilta töistä 12 tunnin työyön jälkeen nukkumaan, niin 9.55 alkoi niin saatanallinen poraus. Nyt se tais loppua eli sellasen puolisen tuntia yhtämittaista seinän jyystämistä takana. Ei mua olis vittu yhtään väsyttänytkään.. Työntäkää se iskupora perseeseenne ja syöksykää sementtiin..Homot!!:curs::curs:

Se on muuten jännä, että se poraaminen pitää aina tehdä aamulla. Tuossa pari vuotta sitten kerrostalossa, jossa asuin, tehtiin jotain isompaa remonttia. Muistaakseni ainakin TV-antennipiuhoja uusittiin ja varmaan myös sähköjohtoja. Jaka tapauksessa homma kesti ainakin kuukauden. Kirjoitin tuolloin gradua kotona, joten olin suurimman osan päivistä kotona koko päivän. En muista, että siellä olisi koskaan porattu muuna aikana, kuin klo 7.00 ja 9.00 välissä. Joka ikinen aamu siis poraaminen alkoi tasan seitsemältä, ja loppui jossain vaiheessa ennen ysiä. No, eipähän tarvinnut käyttää herätyskelloa :D.

Back
Ylös Bottom