Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kanssa pilalle hemmotellut isin pikku prinsessat, mutta kyllä vituttaa yhtä paljon ihmiset jotka jaksaa aina tuoda esille sen kuinka ei ikinä ite mitään oo saanu porukoilta ja töitä on joutunut painamaan kuin pieni eläin.
Ja tämä nyt ei ollu tarkotettu SpeedyG:lle, vaan ihan yleisesti kun on tästäkin ollu monta kertaa juttua pakkiksellakin.
Hmm. Totta, onhan tuokin aika ahterista. RL en koskaan ota omia kokemuksiani puheeksi, vaan yleensa tyydyn hymähtelemään yksikseni. Näin asiaan liittyen päätin vain kertoa oman taustan, ettei immeiset vain saa vääriä käsityksiä asioista täällä netin syövereissä. Ju nou? ;)
Ja oma työhän on itse hankittu ja omalla osaamisella saatu melkoisia etuisuuksiakin. Rahaa en tässä elämäntilanteessa tarvitse, mutta nautin työnteosta ja siksi sitä teen.

Ja asiaan:
Vähän kaivertaa kun noita polkupyöriä on neljä ja yks pitäis saada myytyä. Muutamia ostajia on, mutta kukaan ei oikein tajua mitä on tarjolla ja vaan raapivat skalppejaan. Uudenkarhea huippupyörä alle kolmanneksella uuden hinnasta, rrkele...

Selevä :)

Edit. Omat vitutukset:

Ilmoitin naaraalle, ettei nähdä tänään kun Saksa pelaa. Ja nyt ne saatanat on sitten tappiolla.

Hyvin mä vedän... :curs:
Eikä pelkästään tappiolla...

Oma vitutuksen aihe on ettei millään riitä motivaatio lukea viimeisiä päiviä ennen kokeita vaikka ne käytännössä ratkaisee kaiken :rolleyes:

Vituttaa oma laiskuus. Aina on hurjat suunnitelmat miten teen huomenna sitä ja tätä, mut sitte herään "aamulla" puol yheltä enkä saa mitään aikaseksi. Nyt litkin lonkeroa ja roikun netissä, kohta nukkumaan taas 12 tuntia "rankan" päivän päätteeksi :david: Mistähän sitä elämäniloa sais revittyä kohta on juhannuskin muttei vaan kiinnosta.

Vähä sellasta tuntua että ois tulos kipeeks.. voi ny perkele!

Vituttaa oma laiskuus. Aina on hurjat suunnitelmat miten teen huomenna sitä ja tätä, mut sitte herään "aamulla" puol yheltä enkä saa mitään aikaseksi. Nyt litkin lonkeroa ja roikun netissä, kohta nukkumaan taas 12 tuntia "rankan" päivän päätteeksi :david: Mistähän sitä elämäniloa sais revittyä kohta on juhannuskin muttei vaan kiinnosta.
Sitä elämäniloa saat vaikkapa salilta tai lenkiltä, ja sitten sen voimin teet noi hommat, mitä oot suunnitellut. Siitä saat lisää tarmoa, ja pikkuhiljaa homma rullaa eteenpäin kuin itsestään. Helppoa, eikö vain? :thumbs:

Uusi tietokone ja siitä kosahti ilmeisesti näytönohjain, nice. Ensin meni uus puhelin sitten meni heti perään uus kone. Takuuseenhan tosin molemmat meni, mutta kyllä se nyt vaan vituttaa.

Kyllä nyt taas pientä ihmistä koetellaan. :curs:

Koska en jaksa kirjoittaa pitkää romaania, sanonpahan vaan että Windows vista on PASKIn käyttöjärjestelmä IKINÄ. Hätäsammutin koneeni eilen, tänään kaikki tiedostot ovat hävinneet, GO VISTA!
428902725_1137696834_7243300fa1843faad631b11e3be360659df08f09.jpg

e. En kai ole perjantai 13. uhri? Koska eilenhän koneeni sammutin...

Nyt olisi täydellinen sää istua terassilla mutta treenit olivat niin kovat, että tässä vapistaan himassa ja kaljatölkkikään ei meinaa pysyä kädessä.

Kaunis kesäilta paistaa ulkona ja minä täällä mätänen kotona.
Kaveritkin kadonneet jonnekin.
Vituttaaa :down:

Isäukko makaa neljättä päivää sairaalassa kovien rintakipujen takia, veriarvot ja vastustuskyky todella matalat... Oon kuullu mainittavan jopa sanan "leukemia".
Vituttaa ja masentaa tämmöset.

joku runkku kolauttanut oveaan jossain parkkiksella oman auton etuoveen antaumuksella, näyttäis jurmu ylettyvän pohjamaaliin asti.

vittu johan on autokin jo bout kuukauden vanha...

lueskelin tylsyyteeni legendaarisen Huhtamon tekstejä wtf-tredistä..feikkejä tai ei mut alko itteeni himottamaan huoleton elämä :D ei tosin samassa mittakaavassa kuin näissä tarinoissa mut enemmän silleen madventures tyyliin..vittu ressaa tää ainainen säntillisyys ja tiettyjen arvojen mukaan eläminen. jos sen verran saisi reviteltyä että ostaisi vaikka sen tunnepohjaisen sportimman auton..kävis kuitenkin amk:n loppuun mut ennen mitään vakkariduunipaikkaa kävis reissaamassa mualimalla :) vituttaa ku ei oo vaa munaa toteuttaa kaikkee mitä päähän tulee..

Menee hermot nykynuorisoon. Miten noi penskat oikein kasvatetaan nykyään? Kolme semmosta helvetin kovaa nappulaa (ehkä 10v, kaikilla joku jackass-huppari päällä, lökärihousut ja lippa vinossa) alko vittuilee mulle, ku menin koirani kanssa niistä ohi ja kielsin koiraani menemästä heidän luokseen (innostuu kovasti tommosista pikkukakaroista, eikä hihnassa tervehditä muita). Murahdin koiralle "ei" ja menin ohi. Kun olin vähän matkan päässä, niin ne alko kiekuu "ei! ei!". Sisällä kiehahti ja teki mieli tunkea tommoset pikkuterroristit lihamyllyyn. Kyllä ne vähän hiljeni, kun pysähdyin ja käännyin ja kävelin uhkaavasti ihan niiden viereen ja kysyin että oliko jotain asiaakin. "Me sanottii vaa ei" joku niistä vastas hieman ääni vapisten. Käännyin taas menosuuntaani ja kun olin taas vähän matkan päässä, niin alkoi taas kiekuminen "ei! ei!". Käänsin katseeni heidän suuntaan ja näin, että he juoksivat jo karkuun ja huusivat samalla jotain "vitun homo!".

On se nyt saatana. Vaikka siitä ei ole kuin 10v kun olin itse tuommoinen rääpäle niin ovat kyllä ajat muuttuneet. Jos olisin itse ton ikäsenä huutanut jollekin 20v äijälle noin, niin olisin löytänyt hampaani kurkustani tai itseni jostain ojan pohjalta suu täynnä paskaa. Ja se olisi ollut täysin normaalia. Omapahan olisi ollut vikani :) Mutta noihin kun olisi edes hipaissut niin istuisin ehdonalaisessa ja kävisin jonkun kukkahattutädin anger management -kurssilla.

Että semmoista.

Back
Ylös Bottom