Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kaveri. Helvetti vieköön sen kanssa. Ei se voi lähteä mihinkään, ja sittekun se lähtee ni kauhea hinku takaisin kotiin TIETOKONEELLE. Vittu että osaa ottaa päähän..
Jos soitan sille ja kysyn et lähdetkö johonkin, esim. kaupungille tai vaikka uimaan, hän sanoo ettei oikeen tiiä.. kysyn että kuis sillai, tää vastaa ettei tiiä. Kysäsen että oletkos kenties koneella, tää sammuttaa tietokoneesta musat ja vastaa ettei ole, vaikka ihan selvästi kuului näppäimistön näpyttelykin. Saatanan saatana.

Toivottavasti et lue pakkista :D tai no, iha sama - tajuaisit ehkä itekki..

e. ja samasta syystä kyseinen henkilö saapuu paikalle aina 10-15min myöhässä. Ei vaan saa sitä tietokonetta millään kiinni.
Huh.. avautuminen suoritettu
ahahha ei vittu mulla on kans kaiffari ( jopa treenikaverina) joka tulee AINA JÄRESTÄÄN MIHIN TAHANSA SOVITTUUN TAPAAMISEEN VÄHINTÄÄN 15MIN MYÖHÄSSÄ! sitten kun sen lärvin saa vihdoin irti siitä koneesta niin ei sillä nyt hinku takaisin ole mutta vittu eikö sitä voi koskaan ennakoida ettei tartte perkele toisen aina sitä ylimääräistä varttia VÄHINTÄÄN venailla?! " oli klaanin matsi kesken"..voi vitun countteri..

Vituttaa kun väsyttää ja ei saa unta.

voi vitun vittu. Arkipäivät töitä ja tänään on just vittu 28 astetta ja huomenna 31. Mitä vittua mä sillä teen ku oon töissä. Ja sitte viikonloppuna 19 ja sunnuntaina sataa:itku::itku: kiitti vitusti auringonotto ilmoista sillon ku on vapaana. Varautukaa vaan siihen että joka viikonloppu on jollainlailla paska keli koska mä oon sillon vapaalla:dance:

vituttaa juuri huomasin olin ottamassa cradle of filth midian levyä hyllystä, avasin kotelot ja huomasin missä vituss levy on. Perkele. Epäilen että voi olla jossain toisessa kotelossa mutta kun levyjä alkaa olla ainakin 600 niin hae siinä sitten. :curs:

vituttaa juuri huomasin olin ottamassa cradle of filth midian levyä hyllystä, avasin kotelot ja huomasin missä vituss levy on. Perkele. Epäilen että voi olla jossain toisessa kotelossa mutta kun levyjä alkaa olla ainakin 600 niin hae siinä sitten. :curs:

jipajii löytyi se vihdoinkin 400 levyä piti avata ennen kuin löytyi.

Hyttyset.. ei saaatana.. kuolisivat kaikki pois!

Takapakka hajos fillarista kesken reissun, 10 kilsaa joutu ajamaan kotio päin varovasti ja pienillä vaihteilla. Ens viikoks vasta saan huoltoon. Oishan tuota joutanu viikonloppuna johonki ajellakin. Perkele. :curs:

vittu noita nettiauton sivuja saatana ku ei saa laitettua ilmotusta ku noi sivut taas vittuilee perkele..................!

Ei vittu tuntuu mun aikasemmat täällä vinkumiset turhalta. Tuli semmonen tieto just et.. ei saatana. Vitutus on helvetin lievä sana. Vedettiin matto niin tyylikkäästi jalkojen alta, että kestää täält nousta.

Back
Ylös Bottom