Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun VITTU! Tuntuu nykyään että kaverit ei oo enää samalla aaltopituudella. Salikaverikin lopetti punttailun, eikä siellä itekseen ole enää niin kiva käydä. Ja muitakin kiinnostaa pelkästään nykyään vaan "kuningas"-alkoholi. Ei sillä, että olisin absolutisti tai mitään muuta semmosta, mutta pitääkö sitä joka perjantai ja lauantai juoda övereitä? Ei minun mielestä ainakaan. Hillitty on kaunista. Elämä on raakaa.

Vitun VITTU! Tuntuu nykyään että kaverit ei oo enää samalla aaltopituudella. Salikaverikin lopetti punttailun, eikä siellä itekseen ole enää niin kiva käydä. Ja muitakin kiinnostaa pelkästään nykyään vaan "kuningas"-alkoholi. Ei sillä, että olisin absolutisti tai mitään muuta semmosta, mutta pitääkö sitä joka perjantai ja lauantai juoda övereitä? Ei minun mielestä ainakaan. Hillitty on kaunista. Elämä on raakaa.

On se ny jumalauta, jos melkein aikuinen mies ei kestä käydä yksin salilla ja olla siellä tuntia tai paria! Sen verran ny pitäs osata yksin olla, ja sujuu reenikin tehokkaammin kun ei mene aikaa paskanjauhamiseen. ;) Ei sillä, on se reenikaveri kyllä välillä kova sana, pääsee purkamaan sydäntään. :D

Toi kuningasalkoholi on kyllä vaikia asia, itse olen opetellut tässä kovan dokailun jälkeen käymään kapakassa ihan selvinpäin. Kaveritkin ottaa sen ihan hyvin ja jopa kehuu asiaa. Silti mukava välillä ihan nollatakkin tilanne sen viinan kanssa. :thumbs: Koita vaikka ite mennä mukana ja juoda pari jos keventää oloa, ei sitä todellakaan tarvitse kauheita pannuja vetää vaikka muut vetäs. Voi sitte lähtee vaikka aikasemmin menee jos vitutus kasvaa.

Jos ne sun kaverit on samanikäisiä kuin sinä, niin se on varmaan toi alkuhuuma, kun on niin hienoa, että saa ite kaupasta juomat. Eiköhän se siitä tasotu.

Nythän sulla on hyvä syy mennä kavereille kuskiksi, jos kuitenkin haluat baarissa käydä. Luulisi, että kavereillekin kelpaa. :)

Jos ne sun kaverit on samanikäisiä kuin sinä, niin se on varmaan toi alkuhuuma, kun on niin hienoa, että saa ite kaupasta juomat. Eiköhän se siitä tasotu.

Tasottuu joo... Sitten kun löytävät emännän. Siis semmosen jonka kanssa ollaan tosissaan. Sitten juodaan kaljaa aina sillon kun on siihen "lupa" niin paljon kun pystyy, ja muuten sitä juodaan salassa.

Vituttaa nii helvetisti.... olin eilen dokaamas ja tuntuu siltä että koko elämä kaatuu niskalle... juttu ei ehkä kuulosta vakavalta ja jotkut sanovat että menee vielä hyvin ku on töissä jnejne.. mutta mitäs vittua hävitin eilen uuden kameran siis ku olin kännissä.. kamera makso 300e ja nyt pitää hankkia uutta.. kameran lisäks mun ice tooli hävis.. oon nii vitun tunari kännissä.. en juo enää koskaa sitä saatanan virolaista viinaa.. tänää meni kavereiden lakkiaisbileet ohi ku on masentanu nii vitusti.. menee hermot töissäki.. en jaksa vittu olla varastossa.. mut pitää sitä duunii tehä et voi elää jotenki.. muuten menee iha hyvin mut masentaa ku hävitin sen kameran ja siinä meni samalla hienot kuvat vittu.. väsyttää nii helvetisti.. oon kyllästyny kaikkee paskaa saatana.. naisetki ei lämpee niiku ennen vaikka oon kovemmassa kunnossa ku ikinä.. mikä vittu on pielessä saatana..

vielä et ois voinu käydä 100 kertaa paskemminki.. kassi löyty onneks eikä sieltä oltu viety mitää.. nostan hattuu rehellisille kansalaisille ja hyville ihmisille. ite oon nii vitun paska mies kännissä mut muuten hyvä ihminen kai..

Ei saatana vittu!
Uus auto lunariin ja kortti vissiin hyllylle!:jahas:
Mitähän positiivista keksis?
Noh, kukaan ei kuollu/loukkaantunu...

Ps. No tuleepahan hyötyliikuntaa...:whip:

Vituttaa aina rikki oleva keho. Sen takia jotkin intohimot ja muut vähemmän tähteelliset kiinnostavat asiat jää, jos ei kokematta tai kesken, niin vajaiksi tavalla tai toisella.

Ottaa myös aivoon anonymiteetin puute foorumilla, se laiva lähti satamasta vähän turhan kauan sitten.

Indicalta voitaisiin bannata sana "ihana", synonyymit myös. Ei maailma sen parempi paikka olisi, mutta pysyisipähän ateriat paremmin sisällä.

Kyllä sitä muutakin, mutta ei jaksa huomiohuorata...

Vituttaa "työkaverit", jotka luimuilee käytävien toista laitaa ja tuijotetaan varpaita aina, kun kävellään vastakkain. Nää samat keijot vittu ei uskalla puhua edes kahvitunnilla sanaakaan vaikka ollaan oltu 40h viikossa parisen vuotta samassa mestassa. Jotkut nuoremmat ujot tapaukset saatan viel käsittää, mut tollaset yli 50-vuotiaat akat, jotka näyttää siltä, että ne pelkää mun liiipasevan turpaan millä sekunnilla tahansa...saatanan insinööri-hiiret...

What the hell happened?
Vedin terävänä jätkänä tasa-arvosessa risteyksessä taksin eteen, joka tuli oikeelta. Aurinko häikäs just sopivasti ja selvitin kaverille jotain siinä samalla. Kerkesin vähän himmata ja taksi pamahti kohtuu reippaalla kyydillä kylkeen. Ei kuulemma ees viittiny jarruttaa. Eli siihen päätty uutukaisen Golffin tarina. Omaa tyhmyyttä ja huolimattomuuttahan toi oli, mutta silti harmittaa.

Ja kun on parit sakot jo pohjalla niin lähtee varmaan kortti, ei oo varmaa vielä.

No mitäs tuli opittua?
Ei yhtään mitään...:jahas:

Vituttaa "työkaverit", jotka luimuilee käytävien toista laitaa ja tuijotetaan varpaita aina, kun kävellään vastakkain. Nää samat keijot vittu ei uskalla puhua edes kahvitunnilla sanaakaan vaikka ollaan oltu 40h viikossa parisen vuotta samassa mestassa. Jotkut nuoremmat ujot tapaukset saatan viel käsittää, mut tollaset yli 50-vuotiaat akat, jotka näyttää siltä, että ne pelkää mun liiipasevan turpaan millä sekunnilla tahansa...saatanan insinööri-hiiret...
Älä oo niin pelottavan näkönen. :lol2: Kasvata vaikka säbäletti ja laita hikinauha päähän :rolleyes:

Älä oo niin pelottavan näkönen. :lol2: Kasvata vaikka säbäletti ja laita hikinauha päähän :rolleyes:
Guido-look ja pakkiksen säbä-paita päälle niin kyl ne varmaan sit uskaltaa aamulla jo tervehtiäkin. :D

Ei perse. Oikean jalan isovarpaassa ilmeisesti rasitusmurtuma. Särkee, ei kestä painoa ja jokainen normaali askel sattuu. Pitää kävellä ulkosyrjällä ja siitä johtuen oikean jalan penikka aivan tukossa. Mut onneks mun duunissa ei tarvii tehdä mitää muuta ku seistä ja kävellä paikasta toiseen! :curs:

Back
Ylös Bottom