Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kaikki kovaääniset mopot/skootterit. Jumalauta sitä äänen ja hitauden yhdistelmää...

Eikös skootterit ole täysin vakiona ihan hiljaisia? Poistaako pennut jotain pakarista vai mitä häh?

Kaikki laittaa tietenki himo viriviri putken ja änkkäristä on palanu villat kauan sitte eikä niitä osata vaihtaa :D Mua kans vituttaa noi superkovat äänet mopoissa, mut ei siittä jaksa niin välittää kun vähän aika sitte itekki posotti tuol TÄYZIIii!11 jollain tehari mopolla :rolleyes::D

Vituttaa että olin saikulla ma-pe, ja työvuorolistaa tekevältä henkilöltä on JO maanantaina tullut meili että pikaisesti täytyy ilmoittaa ne ketkä haluaa olla jussina töissä. Jumalauta! Jos en saa jussiksi iltavuoroja joka perkeleen päivälle niin räjähdän. Aivan ultimaalinen vitutus on kehissä jo nyt. Saatanan hyvät rahat menisi hukkaan ja saisi istua kaikki päivät palkatta himassa yksin. Jee jee. Toivottavasti niitä vapaaehtoisia ei kovin montaa ole, haluan ne vuorot! Toivottavasti muistaa vaikka etukäteen että mä ne haluan tehdä, sen takia en suostuntu kesälomaakaan ottamaan kesäkuulle jottei vaan ole jussina vapaata... :curs:

Siitepöly ja muu paska pitää kyllä edelleen röörit tukossa. Astmakin oireilee aina ton takia näin keväisin, avaavaa lääkettä saa kiskoa vähän väliä.

Joku kuuntelee jotain saatanan jumputusteknoa jossain naapuritaloista. Jos se jatkuu vielä useamman päivän mä kakkaan sen postilaatikkoon.
Ei vaan kehtaa kovin helpolla käydä musiikista valittamassa, sillä tää meidän kämppä on välillä sellainen känniläisten meteli-mekka että meitä vihaa varmaan puoli postinumeroa.

Hah.. Naapurin lapsetkin pelkää meidän takapihaa kuin hampaiden pesua. Kerran kaks nappulaa riiteli meidän pihan vieressä, ja toinen heitti toisen sählymailan meidän takapihalle, lapsi parka ei uskaltanu tulla hakemaan sitä :lol2: Maila oli sitte joskus yön pimeinä tunteina hävinnyt pihalta..

Ei nyt mitään elämää suurempaa vitutusta aiheuta, mutta tulee piemminkin sääli erästä katkeraa ihmistä kohtaan, jonka elämä ja jokapäivänen huvi on seurata elämääni netin kautta päivittäin. Eipä taida olla elämässä oikein sisältöä...

Ei nyt mitään elämää suurempaa vitutusta aiheuta, mutta tulee piemminkin sääli erästä katkeraa ihmistä kohtaan, jonka elämä ja jokapäivänen huvi on seurata elämääni netin kautta päivittäin. Eipä taida olla elämässä oikein sisältöä...

Anteeksi tyhmyyteni, kun en todellakaan tajua näistä tietokoneista mitään...:D
mutta kuinka joku voi seurata elämääsi netin kautta päivittäin??!!

Mikä niissä naisissa on niin vaikeeta!? Vai onko se ne naiset? Onko mulla ruuvit löysällä vai muutenvaan ressaaan niin prkleesti! Ei tarvii sontsan alla värjötellä!

E. Viimeinen lause ei kuulu asiaan mitenkään.

Anteeksi tyhmyyteni, kun en todellakaan tajua näistä tietokoneista mitään...:D
mutta kuinka joku voi seurata elämääsi netin kautta päivittäin??!!
Ymmärtäisin että esim. tietää Pakkis tunnuksen ja käy kyttäämässä mitä hän tänne kirjoittelee.

On se saatana kun pitää juoksuttaa naapurissa vajaaälyistä pentua sisällä, joskus jopa lähemmäs puoleen yöhön asti. Ikinä sitä ei pihalle leikkimään viedä. Sama juttu yläkerrassa, jossa tilanne tosin rauhoittui varoitusten jälkeen. Ja mikä parasta, molemmissa talouksissa asuu isovanhemmat, joille muksut lykätään viikonlopuiksi. Kakarat eivät siis asu edes täällä.

:david: hakkasin rystyseni auki näppikseen kun ei päästy firefoxin kanssa yksimielisyyteen siitä että avautuuko nettisivut sekunnissa vai tunnissa, myöskään toistuvat tappiot eräässä urheilupelissä vaikuttivat hermojen menetykseen

Vitun Vista saatana! Perkele lähetän Gatesille henkilökohtaisena postina paskalla päällystetyn Vista Ultimaten terveisillä varustettuna!
Ei saatana, kun suolihuuhtelukin tuntuu nyt hyvältä vaihtoehdolta...

Vitun Vista saatana! Perkele lähetän Gatesille henkilökohtaisena postina paskalla päällystetyn Vista Ultimaten terveisillä varustettuna!
Ei saatana, kun suolihuuhtelukin tuntuu nyt hyvältä vaihtoehdolta...

Joo Vista on kyllä niin VITUN paska. Mkään ohjelma ei toimi kunnolla, ja aina tulee "Oletko varma että haluat käynnistää tämän ohjelman" ainakin 5 kertaa, NO OLEN VITUN VARMA SAATANA. Windowsin oma palomuurikin on virusten kerääjä, eikä tuhoaja:curs:

Joo Vista on kyllä niin VITUN paska. Mkään ohjelma ei toimi kunnolla, ja aina tulee "Oletko varma että haluat käynnistää tämän ohjelman" ainakin 5 kertaa, NO OLEN VITUN VARMA SAATANA. Windowsin oma palomuurikin on virusten kerääjä, eikä tuhoaja:curs:

Palomuurihan ei olekaan tarkoitus olla virusten "tuhoaja"

Back
Ylös Bottom