Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vituttaa että tänne foorumille ei oikeesti uskalla enää kirjottaa mitään ilman bannin tai vittuilun pelkoa tietyiltä tahoilta..
Minua ei ole viiden vuoden aikana koskaan uhattu bannilla, joten vähän pistää epäilyttämätään. Vittuilunkin määrä voidaan laskea yhden käden sormilla, mikä ei todellakaan ole paljon tämän kokoisella forumilla.

Minua ei ole viiden vuoden aikana koskaan uhattu bannilla, joten vähän pistää epäilyttämätään. Vittuilunkin määrä voidaan laskea yhden käden sormilla, mikä ei todellakaan ole paljon tämän kokoisella forumilla.
En oo itsekään koskaan joutunut banni-uhan alle vaikka joskus on tullu provottua oikein urakalla. Hapella taitaa olla vaan kuukautiset menossa ;) (vittuilu kuuluu asiaan)

Veroprosentin nousun jälkeen palkankorotuksista jää sama käteen kun ennenkin. Elintarvikkeiden ja polttoaineen hintojennousu tarkoittaa sitä, että turpaan tässä tulee taas valtiolta.

Muuten vituttaa aika. Ja se, että sitä ei ole...

edit: niin vielä. Mun mielestä tän palstan sensuuri on just hyvä. Joidenkin keijojen posteja vois laittaa vielä enemmän salkkareihin :)

Veroprosentin nousun jälkeen palkankorotuksista jää sama käteen kun ennenkin. Elintarvikkeiden ja polttoaineen hintojennousu tarkoittaa sitä, että turpaan tässä tulee taas valtiolta.

Muuten vituttaa aika. Ja se, että sitä ei ole...

edit: niin vielä. Mun mielestä tän palstan sensuuri on just hyvä. Joidenkin keijojen posteja vois laittaa vielä enemmän salkkareihin :)
Kunnon kommunisti meininki on aina ah, niin ihanaa! Vitty nääs. Vuosittaiset korotukset on nyt n.3% ja inflaatio n.4%.. pitäisikö tässä nyt sitten vittu juhlia, hä?!?!?!?!?!?!

Minua ei ole viiden vuoden aikana koskaan uhattu bannilla
no okei ehkä muotoilin sanani hieman yliampuvaksi..ei ole muakaan suoraan banneilla uhkailtu näiden vuosien aikana(varsinkaan alussa) mutta banninpelossa tässä on saanut viimeisen pari vuotta naputella. jos tuot oman eriävän mielipiteen esille tai isokenkäisten homovitsit eivät naurata niin sut leimataan joko trolliks, mussuttajaks tai pojutellaan..perään vittuilut ja jos itse heität nasevaa takaisin jolloin tämä aikuinen kypsä iso mies jäätyy totaalisesti eikä alhaisen henkisen kypsyyden ansiosta onnistu vastaamaan "pojulle" niin hups heijaa editti laulaa ja sun viestit muokataan tai poistetaan kokonaan. ja siis en todellakaan auo päätäni kenellekkään täällä..mut joo vois alkaa pitämään matalaa profiilia täällä ja antaa kunkkujen kukkoilla keskenään ja nauttia vallasta

ketuttaa ku on nii tylsää.. ei viittis mennä kaljottelemaankaan kavereiden kanssa, ku on dieetti päällä ja muutenki on tenttiviikko. Kaippa sitä vaan täytyy mennä nukkumaan ajoissa, jotta jaksaa taas lukea heti aamusta.

Siis häh! Vieläkö joku etsii levyjä kivijalkakaupoista :eek:.
Eihän niistä nyt muuta löydä kuin Top-10 tavaraa.

Kuten Levykauppa Äx ja Keltainen Jäänsärkijä. Pelkkää eurohumppaa pullollaan.
Play.com on myös hyvä mesta tilata levyjä.

No onhan noita kourallinen vähän laajemmalla valikoimalla olevia levykauppoja, mutta niitä nyt ei jokaisessa kylässä ole. Ja varmaan ymmärssit mitä tuolla tarkoitin ;).
Mutta löytyyhän ne levyt joka tapauksessa paljon helpommin verkkokaupoista. Ja Levykauppa Äx:stä tilatessa levyt postilaatikossa jo seuraavana arkipäivänä.

Vink vink, Playssa on joku ale meneillään, siellä on ihan helvetisti levyjä 4,49€, melko paljon hyvää metallia myös. Muutama tuli tilattua.

Vituttaa kaikki kovaääniset mopot/skootterit. Jumalauta sitä äänen ja hitauden yhdistelmää...

Eikös skootterit ole täysin vakiona ihan hiljaisia? Poistaako pennut jotain pakarista vai mitä häh?

Vituttaa kaikki kovaääniset mopot/skootterit. Jumalauta sitä äänen ja hitauden yhdistelmää...

Eikös skootterit ole täysin vakiona ihan hiljaisia? Poistaako pennut jotain pakarista vai mitä häh?

Skootterit on nelitahtisia, ja HYVIN hiljaisia verrattuna 2T mopoihin, helvetin kovaäänisiä, vielä kun kulkiskin jonnekin...

Äläsh, eilenkin istuin paikallisen huoltikan pihalla puhelimessa niin, sitte siintä vetää joku mopo jengi ohi eikä kuullu omia ajatuksiaankaan.
Skootterit on nelitahtisia
Ei minun skootterini.

Vituttaa, koko eilinen päivä. Tikit jalassa, eikä pysty mitään tekemään.

Back
Ylös Bottom