Jahas. Oltiin kaverin kanssa sovittu, että perjantaina mennään salille. Edellisen kerran käytiin tekemässä tiistaina "keskiviikon treeni", jotta kyseinen kaveri pääsee ajoissa keskiviikkona dokaamaan. Noh, soittelinpa kaverille ja varmistelin, että tänään mennään, jolloin kaveri tuumasi vielä krapulaa olevan päällä ja ajatteli meidän menevän huomenna treenaamaan. Ilmoitin, että itse menen tänään kun niin oli suunniteltu aiemmin ja että huomenna aamupäivällä ei onnistu, kun duunissa olen. Hieman kaverille kritisoin, että kuinka kiukkuset kännit sitä pitää sitten vetää, että kaksi päivää on krapulassa ja vielä sen päälle odottaa, että toinen (minä) siirtelee omat treenaamisensa toisen kännäämisen tahdissa (lyhyellä varoajalla). Tästähän kaveri kimpaantui ja hetken huutoa kuunneltuani laitoin luuria. :curs:
Jo niin monesti on tullut siirrettyä noita treenaamisia kaverin kännäilyn takia, jotta alkaa oikeasti kohta vituttaa. Vielä kun itse on vuorotyössä ja muutenkin saa sovitella noita treenejä, ei hirveästi huvita joustaa toisen dokaamisten suhteen. Menkööt yksinään sitten huomenna, toinen salikaveri sentään tulee tänään.
Jo niin monesti on tullut siirrettyä noita treenaamisia kaverin kännäilyn takia, jotta alkaa oikeasti kohta vituttaa. Vielä kun itse on vuorotyössä ja muutenkin saa sovitella noita treenejä, ei hirveästi huvita joustaa toisen dokaamisten suhteen. Menkööt yksinään sitten huomenna, toinen salikaveri sentään tulee tänään.