Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hah hah parhautta. Tänään sai lapioida aamu kaheksasta päivä kahteen ja silti tuli soittoja että lunta on tiellä :curs: Vitutti kiittämättömyys, ja taas aamulla uudestaan..:dance: perkele.

Me taas lapioitiin aamu neljästä sinne kahteen. Ja tänään kolmeen töihin jatkamaan.

Perkele! :curs: Peruuttelin sitten autosta takakulman paskaksi autohallissa, onneksi vastassa oli tiiliseinä, eikä toinen auto.... silti vituttaa maksaa se 150 e ja bonuksiakin menee.... plah! :jahas: Oli kyllä niin turha juttu että voi moro! Ja just nyt, kun on tuo raha hieman vähissä.... :itku:

Ei nyt niin vituta, mutta kyllä eilen perse hikosi kun puotteli kitkoilla 4-tien peilijäälllä. 50-60km/h ajelin ja pari kertaa auto lähti suoralla käsistä, eikä jarruilla ollut mitään vaikutusta. Toivottavasti tänään ei ole samassa kunnossa, silloin vituttaa ja pelottaa. Niin ja oishan se tuo lumityövuoro, se sitten vituttaa kun mummot kyttää ollaanko sitä lapioimassa.

Siis voi jumaleissön. Tammikuun lopulla näkyi jo prätkiä motarilla ku oli niin hieno ilma ja kevät tulossa. Nyt ku kevään pitäis tulla ni tulee tällaset perkeleelliset lumikinokset. Ei näin.

Lumi +

tiputtelu, joka ei toimi. Palttiarallaa 15% rasvoista pitäisi kiristellä reilusti, mutta 2150 kcal aiheuttaa vain ruokaongelmia (tulee täyteen liian nopeasti :p) ja voimien vakavaa katoamista. Paino pysyy samassa. Samalla saa lukea t-nationilta normaalivartaloisesta, mun kanssa samanpainoisesta naisesta, jonka "extreme fat loss" toteutetaan 2900 kcalilla/päivä.

Vittu että vituttaa.

Tämä on niin totta. Kun on vituttanut tarpeeksi pitkään, niin itsessään vitutus ruokkii lisää vitutusta...

Taitaa aika monella olla vieroitusoireita siitä, että kaikki rasismiketjut on suljettu. Jotain asian hyväksi pitäisi keksiä.
Juu, ei ole Alan B'stardistakaan kuulunut täällä mitään sen jälkeen. Olisiko VIP puolelle mahdollisuutta saada jotain vastaavaa keskustelua, trollaus voisi vähetä.

Lyötiin muutaman kaverin kanssa vetoa enkun sanakokeesta, tietenkin minä sitte hävisin. Muistin yhden sanan yhden kirjaimen väärin.:curs:

Sää vituttaa, vai pitäiskö sanoa että jäiset tiet.

Uskovaisten kanssa väittely vituttaa. Pakkiksen keskusteluja pystyn lukemaan juuri ja juuri, mutta kasvotusten väittely on mulle liikaa.
Ei vittu mitä selityksiä ja väitöksiä niiltä kuulee.

Näin, nyt ei toivottavasti tarvi kirjotella tänne pariin kuukauteen.

Kaverit kukin missäkin, yksi Liettuassa, toinen Irlannissa, kolmas on käynyt Australiassa ja kiertänyt muutenkin joka paikassa.
Miksi lähteminen on toisille niin helppoa ja itse vaan jumittaa?
Onko jääminen tänne takatalven keskelle merkki kyvystä sitoutua työhön vai siitä ettei hallitse omaa elämäänsä.
Pitääkö/Kannattaako olla kateellinen niille joille kotimaa ei ole koti vaan koko maailma on se koti?
Onko syytä vaan vajota itsesääliin ja syyttää omaa saamattomuutta siihen että paskapalkalla töissä ollut kaveri kiertää maapallon ympäri ja itse kohtuullisesta palkasta huolimatta en saa itseäni edes Tallinnaan tai Tukholmaan.

Edit: Flunssakin painaa päälle eikä pääse vieläkään aloittamaan treeniä uudestaan. Eikä tapetointikaan edisty, pelkään että koko touhu lähtee menemään perseelleen heti alusta asti. Enkä saa ketään edes auttamaankaan.

Olenkohan oikeasti hankala ihminen kun ensin koulukaverit käänsivät yksi toisensa jälkeen selkänsä eivätkä pidä yhteyttä? Nyt huhut kertovat etten ole työkavereidenkaan suosiossa. Enkä ole ollut tuossa työpaikassa kuin 9kk.

Salikomediaa tai -vitutusta aiheuttaa meidän salilla yksi ihan treenanneen näköinen kaveri. ... niin tuo painojen pudottelu on turhaa.
Näihin kolistelijoihin joskus törmää. Pahin oli tapaus maaseutusalilla, kun paikallinen bensalenkkari vinopenkkisarjansa jälkeen _heitti_ käsipainot pois käsistään. Siis oikein viskasi. Ihmettelin että miksikähän vitussa tarttee ehdointahdoin rikkoa pelit ja vehkeet. No toisaalta, nykyään sillä ei ole väliä, kun siellä salilla ei saa enää ulkopaikkakuntalaiset treenata (kyseessä on siis avopuolison kotikunnalla oleva kunnallinen sali joka oli ennen ilmainen).

Viimeksi eilen salilla olin ihmeissäni, kun katsoin erään tytön alataljasuoritusta. Plikka laittoi painopakkaan n. 40-50 kiloa ja hirveellä heijjaamisella rynkytti menemään. Mietin piiitkään, pitäisikö neuvoa sitä hiukan puhtaampaan tekniikkaan, mutta totesin, että kuka minä olen muita neuvomaan kun itsekin ähellän ja räpellän välillä hyvinkin säälittävästi.

Minkäs sille mahtaa, kun videoilla ISOT kaverit kolistelee 10kg käsipainojaki, niinkuin olis 100 kiloa kyseessä. Tottahan toimintaa apinoidaan ja näistä opeista saa itsestään selvän käsityksen, että on HC ja COOL, kun kolistelee ja karjuu kuin esikuvansa. :D

No näinhän se menee. Kovempi ääni = suurempi lihas.:hyvä:

Kerran salilla yksi sankari rynkytti jopa Pec-dekkiä silleesti, että hitaasti vei kädet yhteen ja rymäytti ihan täpöillä alas. Ei jumalauta! Tuommosta meininkiä ei kyllä kauaa rintalihakset revähtämättä kestä:)

Opettajan liian hidas toiminta voi aiheuttaa valmistumisen lykkääntymisen 1,5kk eteenpäin.. hieman alkaa vituttamaan tälläinen toiminta. Ei oo todellista.. prkl.

Vitun ruokatorven tulehdus ja närästys. Pian taitaa tulla 3 viikkoa siitä kun aloitin kunnon lääkityksen (nexium) ja jos ei nyt orjallisesti jaksa/muista syödä tarpeeksi tiheään tai syö pari palaa jotain kahvikakkua, niin heti maha rankaisee. Siinä sitte valvotaan yöt ja keskittyminen riittää nippa nappa netin selailuun. Koeta siinä hakea kesätöitä ja tehdä kouluhommia.

Back
Ylös Bottom