Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hmm... minusta kissaa ei tarvitse opettaa juuri sisäsiistiksi. Kun kotona oli kissanpentuja, oppivat hienosti käymään heti kissanhiekalle tekemässä tarpeensa, ja ulos heti kun ne sinne uskalsi päästää. Jos haluaa kissan tekevän tarpeensa sinne hiekalle, niin sittenhän se kannattaa pitää loota paikallaan. Että ei todellakaan ole mahdotonta.

Jotkut pitävät kissaa koko ajan sisällä siksi, että naapurit eivät tykkää, että kissa pyörii heidän pihoillaan ulkona. Tämäkin sopii toisille kissoille paremmin kuin toisille. Joillekin sisälläolo koko ajan ei sovi ollenkaan.

Kissoille kissanhiekka on vissii kai siksi tärkeetä, että ne saa kaivettua jätöksille kuopan piiloo, koirathan ei ulkona hautaa paskaa, kissat hautaa. Sensijaa se kyllä on iha totta, että kissaa ei tunnu kiinnostavan nii vittuakaa mikää muu ku se itse;) siksi mä niistä tykkäänki, on ollu, ja joskus ku vakiintuu paikalleen, tulee uus. Nykysessä elämäntilanteessa ei kyllä mahu kissa kuvioihin, mutta kyllä sellanen vielä joskus multa löytyy. Hienoja eläimiä;) JA pihallehan sen voi laittaa vaikka juoksunaruun, eipähän jää nii helposti auton alle.

Onko keinoja saada tuollainen äiti järkiinsä? Vai onko menetetty tapaus?

Kun itse kerroin ensimmäisen kerran tilanneeni Pakkikselta jauhoja, niin äiti sai aivan uskomattoman raivokohtauksen, ja huusi lähes tulkoon naama punaisena, että "sinähän et niitä hormooneja rupea syömään!", ja että kuinka tulen raivohulluksi niistä. Enää äiti ei vedä pultteja niistä, vaan suhtautuu ihan neutraalisti asiaan ja joskus kyselee, että mitä jauhoja sinä oikein syöt. Tämä yleensä sen jälkeen, kun uutisissa ollut juttuja purkeista, jotka ovatkin sisältäneet "vähän yhtä sun toista". Välillä olen muistanut kuittailla äidille, että "huomaatkos kuinka raivohullu minustakin on tullut näiden jauhojen syöntien jälkeen?" :D

Eilen meni kaikki hemmetin konesydeemit maahan. Digiboksi ei ole vähään aikaan löytänyt kanavan kanavaa, tämän lisäksi erään tärkeän lähteen webbisivut olivat maassa, ja kotimeiliosoitteen sivut maassa. Jouduin lähettämään työmeiliä, jossa oli vajaavaa tietoa, osoitteesta isostara @ jotain.com . Ennenkin olen saanut nauruja siitä, että on meiliosoite nimellä isostara. Koskahan avaan jonkun muun meiliosoitteen roskapostia ja hätätapauksia varten? Isostara, jestas.

Tosta tulikin mieleen jannu joka jäi jalka-prässiin jumiin painot alhaalla. Oli aika paniikissa ja huus apua. Minä ja joku toinen jamppa meni jeesaa (painoa oli suht paljon prässissä, ehkä 200+ kg plus kelkka), molemmat ottaa kelkasta kiinni ja nostaa kelkan ylös. Noh, jannu kömpii siitä ja jää ihmettelemään viereen. Huusin sitten että viittisitkö laittaa lukot kiinni kun ei viitti siinä koko päivän seistä, oli meinaan suht raskasta pitää kelkkaa ylhäällä. Tää sankari kysyi multa melkein ärtyneenä "mitkä lukot?!?". Sanoin sit en ne jotka otit pois kun rupesit prässää, tajusi sitten. :hyvä:

Jannu lähti salilta menee enkä sitä ikinä nähnyt enää.

Rupee tää vitutus kääntymään kohta masennuksen puolelle kun ei oo 2 viikkoon päässyt salille kun meni välilevy paskaksi.:curs:Eikä varmaan ihan vähään aikaan tartte suunnitella salille menoa.Turhauttavaa!!

Upon pyykinpesukone. Ei sitä saatanan paskaa saa millään tukevasti tohon nurkkaan. Olkoot siinä vaikka maailman tappiin asti, enää en siihen koske.

Vituttaa suunnattomasti netti ja sen paska toimivuus... sai taas eilen tapella ja riehua et olis toiminu mutta ei!:wall::curs: noh onneks siihe autto pelkkä modeemin vaihto...

...äiti sai aivan uskomattoman raivokohtauksen, ja huusi lähes tulkoon naama punaisena, että "sinähän et niitä hormooneja rupea syömään!", ja että kuinka tulen raivohulluksi niistä.D
Äitis varmaan puhui kokemuksesta;) tai sit siihen ei tarvii edes mitään jauhoja.

On alkanut jotenkin salijumppailu kyllästyttämään. Liikuntana kyllä kivaa mutta motivaatio ruvennut heikkenemään tuloksien ja fiiliksen jämähtäessä paikalleen. Usein tuonne kuitenkin tulee silti mentyä vaikka välillä väsyttäisi kun ei ole muutakaan tekemistä. Sitten vituttaa kun reeni ei kulekaan. Tuon takia ruokavalioonkaan ei ole jaksanut enää panostaa. Syö nälän mukaan.

On alkanut jotenkin salijumppailu kyllästyttämään. Liikuntana kyllä kivaa mutta motivaatio ruvennut heikkenemään tuloksien ja fiiliksen jämähtäessä paikalleen. Usein tuonne kuitenkin tulee silti mentyä vaikka välillä väsyttäisi kun ei ole muutakaan tekemistä. Sitten vituttaa kun reeni ei kulekaan. Tuon takia ruokavalioonkaan ei ole jaksanut enää panostaa. Syö nälän mukaan.

Mulla kans joku tuommonen kausi...
Eikä asiaa auta yhtään se, etten ees karppamaalla saa painoa pudotettua. Kilpparin liikatoiminnasta tuli niin kamalat oireet ettei kyenny salille pariin viikkoon (sydämentykytys, huimaus ja pyörtymisen tunne oli pahimmat)... ja se että koko ajan tuntuu jotain pientä flunssaoiretta, melkeen kaikilla perheessä ollu flunssa jo ja sitkeä sellainen...mutta mulla vaan jotain kurkku/korvakipuilua, ei kuumetta, ei nuhaa, ei yskää... että periaatteessa iha salikuntonen, mutta treenistä tulee vaan flunssasempi olo MUTTEI kuitenkaan kunnon flunssaa...argh!

Leipoo toi alaselkä oikein huolella. Ei ole kolmeen viikkoon päässyt tekemään kyykkyä eikä maastavetoa ja hinku on ihan hirmuinen. Joka päivä tekis mieli vetää joku uus mavemaksimi mutta eheei ei kykene, tehään vaan yhen jalan kyykkyjä ja muuta tylsää. :pläh:

Mulla kans joku tuommonen kausi...
Eikä asiaa auta yhtään se, etten ees karppamaalla saa painoa pudotettua. Kilpparin liikatoiminnasta tuli niin kamalat oireet ettei kyenny salille pariin viikkoon (sydämentykytys, huimaus ja pyörtymisen tunne oli pahimmat)... ja se että koko ajan tuntuu jotain pientä flunssaoiretta, melkeen kaikilla perheessä ollu flunssa jo ja sitkeä sellainen...mutta mulla vaan jotain kurkku/korvakipuilua, ei kuumetta, ei nuhaa, ei yskää... että periaatteessa iha salikuntonen, mutta treenistä tulee vaan flunssasempi olo MUTTEI kuitenkaan kunnon flunssaa...argh!

Jep, ite vähän mietin et jos vaikka vähentäis salia ja koittais kehitellä enemmän muutakin liikuntaa. Eipä mulla ole enää mitään kummosempia haluja näyttää bodarilta tai voimannostajalta. Sellainen normivartalo o ihan jees.
Tosin tietää kyllä mitä tuossakin käy kun huomaa voimien vähenevän. Vituttaa vielä enemmän ja toteaa et prkl massakaus käyntiin. :D

Vituttaa Mazdan perkele jota saa korjata jatkuvasti.

On se kumma, kun 18 vuotta vanha ja 335 tkm rullattu auto jaksaa vieläkin venkuroida vastaan. Mahtaakohan helpottaa parin vuoden päästä, kun matun teini-ikä ja muutama lisäkilometri on takana päin.

Vituttaa Mazdan perkele jota saa korjata jatkuvasti.

On se kumma, kun 18 vuotta vanha ja 335 tkm rullattu auto jaksaa vieläkin venkuroida vastaan. Mahtaakohan helpottaa parin vuoden päästä, kun matun teini-ikä ja muutama lisäkilometri on takana päin.

Mikä masta?

Kyllä se siitä rauhottuu kun ajelet rauhassa sisään, kohtahan sillä on tosiaan murrosikä ohi.

Back
Ylös Bottom