Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yleensähän tuo on positiivinen juttu jos joku meinaa kylkeen tulla, ainakin jos tarttee jo muutenkin huoltaa autoonsa.

Kun taas kesä rupeaa lähenemään, salille ajautuu kaikki viimehetken bodarit.
Ei erikoista komediaa ollut mutta ihmeen kovaa ärtymystä tapahtui päässäni kun muutama alle kolmekymppinen läskimaha saapui salille karhun lippalakkineen ja se oli
PAKKO laittaa joka laitteeseen niin pirusti painoa että saadaan muutama kauhea epäpuhdas suoritus ja sit mylvitään porukalla miten voimakkaita ollaan:curs:
Ja se painopakka on aina pudotettava niin korkealta että aiheutetaan mahd. paljon huomiota:david:
Tietenkin yritetään varata mahdollisimman paljon laitteita jolla taataan maksimaalinen lihaskasvu.
Ja sarjojen välissä on käytävä aina puntarilla katsomassa joko olis pari kiloa ihraa hävinnyt
WTF:evil: Yx apinoista mylvi kaverilleen että paluu matkalla mentäisiin mäkin driven kautta hakemassa ateriat!!!
Sit ihmetellään ku rekkamies pakki ei häviä kun syödään sitä majonneesi paskaa :urjo:

Huh.. Helpotti:rock:

Äh perkele. Menin kaverin synttäreitä juhlimaan, laitoin oikein hameen ja alle stay-upit. No oikean jalan stay-up sukkis ei oikein pysynyt ylhäällä, vaan valui koko aika pohkeen päälle. Eihän siitä mitään tullut. Hame korviin, ja kaveri laittamaan maalarinteipillä reiden ympärille kierroksia niin, että sukka varmana pysyy ylhäällä. Liikkuessa se teippi kyllä rupesi pikkuhiljaa tuntumaan inhottavalta, ja nyt kotona revin juuri teippikerroksia vesikellojen päältä pois. Olipa taas nättiä.

karmapoliisi: Toivottavasti... Kiitos kannustuksesta. :)

Ei mua muuten ois haitannu ollenkaan se kylkeen tuleminen, mutta a)auto ei ollu minun ja b)se kusipää pilas mun kokeen.

Ai niin ja nyt vituttaa se, että koira oksensi just matolle.
Paras päivä ikinä.
Not.

Emppuli! Mullekkin tuli tähän hienon viikon jatkoksi myös se, että lemmikkini oksenti matolle. Ei se kieltämättä ole ikinä sen ohikaan osunut, kun niin tarkaksi on kasvatettu. Mutta kyseessähän on kuitenkin kissa. Sillä jotain erittäin pahoja ongelmia, mutta ei pidä valittaa. Eiköhän tää tästä paremmaks muutu.

PS. Ei kannata ainakaan ruveta sanomaan ettei tää voi enää pahentua.

Emppuli! Mullekkin tuli tähän hienon viikon jatkoksi myös se, että lemmikkini oksenti matolle. Ei se kieltämättä ole ikinä sen ohikaan osunut, kun niin tarkaksi on kasvatettu. Mutta kyseessähän on kuitenkin kissa. Sillä jotain erittäin pahoja ongelmia, mutta ei pidä valittaa. Eiköhän tää tästä paremmaks muutu.

PS. Ei kannata ainakaan ruveta sanomaan ettei tää voi enää pahentua.

Kohtalotoveri. :lol2:

Äh perkele. Menin kaverin synttäreitä juhlimaan, laitoin oikein hameen ja alle stay-upit. No oikean jalan stay-up sukkis ei oikein pysynyt ylhäällä, vaan valui koko aika pohkeen päälle. Eihän siitä mitään tullut. Hame korviin, ja kaveri laittamaan maalarinteipillä reiden ympärille kierroksia niin, että sukka varmana pysyy ylhäällä. Liikkuessa se teippi kyllä rupesi pikkuhiljaa tuntumaan inhottavalta, ja nyt kotona revin juuri teippikerroksia vesikellojen päältä pois. Olipa taas nättiä.

uuh.. se on sitten seksikästä kun naikkonen lyhyen hameen kanssa nostelee steiappeja:haart::haart::haart:

Pistämpä pahemmaks! Kissa päätti että kahden käyntikerran jälkeen sen hiekkalaatikko on likainen(juuri vaihdettu hiekat ja pesty) ja ilmoitti sen osottamalla mieltää -> kusemalla sänkyyn, ja vittu vielä silloin kun mä viel nukuin siinä!!

Mä vannon että mä teen siitä tumput jos se vielä sen tekee..

Pistämpä pahemmaks! Kissa päätti että kahden käyntikerran jälkeen sen hiekkalaatikko on likainen(juuri vaihdettu hiekat ja pesty) ja ilmoitti sen osottamalla mieltää -> kusemalla sänkyyn, ja vittu vielä silloin kun mä viel nukuin siinä!!

Lemmikit :haart:

:lol2::lol2::lol2:

Parhaat naurut pitkään aikaan :D.

Joo paska homma :)

Itse olen kanssa vannonut tekeväni kissasta lapaset ja antavani ne jollekkin lapselle joka niitä oikeasti tarvitsee. Jaksa aina olla tuota ruokaa ostamassa ja sille antamassa. Tuommonen pallo jaksa ees liikkua, hyvä että kierähtää! :jahas:

Kannattaa muuten vähän tarkkailla sitä kissaa, on näet monasti merkki virtsatietulehduksta, jos kissa alkaa kuseksimaan vaatekasoihin ja sänkyyn yms. olettaen tietty ettei se tee sitä normaalistikin. Inhottava sairaus varsinkin leikatuilla kolleilla, saattaa viedä kissan hautaan varsin kivuliaasti, jollei hoideta

Tämä nyt ei ole komediaa vaan lähinnä pientä ärsytystä aiheutti. Olin tekemässä vatsoja ja sitten kuului painopakan kolinaa. No ei siinä vielä mitään, mutta tämä sitten jatkui *klingklongklingklong*. Katsoin sitten, mistä tuo ääni tulee ja siellähän oli joku vanhempi naisihminen tekemässä alataljaa, piti kahvan toisesta puolesta molemmilla käsillä kiinni, painoa ehkä 20kg. Ei tuohon muuten olisi mitään huomiota kiinnittänyt, mutta se kolina alkaa hieman risoa, kun sitä kestää 10-15 toistoa (onneksi teki vain yhden sarjan).

Eihän se mitään haittaa. Jos oli viä noin lyhyen aikaa. Mä taas tykkään, että kolisee ja kilisee, niin tulee kunnon fiilis siihen tekemiseen.
Sarjan aikana tosin en kuule yhtään mitään kun keskittyminen blokkaa kaikki aistit.

Noh, kai se on pakko kertoo jotain tilanteita, ettei oo aina vaan OT:a

Olin saanu treenit loppuun ja menin pukkariin. Siellä oli jotain nuorempia pyörimässä ja meuhkaamassa. Mulla oli sillon sheikkeri toisessa kassissa ja jauhot valmiina toisen kassin puhdistetussa raejuustopurkissa.

Just kun tulin pukkariin joku niistä tönäs mun kassia ja valkoset protskujauhot pöllähti toisesta kassista ilmaan. Katoin niitä hiljaa menin hakeen salin puolelta viä puhelinta. Samassa ne jätkät juoksi ulos ja tulin kattoon kassia niin eihän niistä nyt paljoo ollut menny hukkaan.

Kyllä vitutti silti. Ne varmaan luuli, et mun enkelipölyt lähti siinä ja aion vetää niitä pleksiin...

puhelinta meni hakeen, koska en keksinyt mitään vittumaista sanottavaa ja ne oli niin peloissaan olevan näkösiä.

Heh heh...tänään nolasin itseni sitten :D

Heräsin, söin ja raahauduin salille. Alkulämmittelyjen jälkeen aattelin, että treenaillaas tänään jalkoja. Ok, kyykypaikalle sitten ja malmia tankoon pikkuhiljaa. Kun tangossa oli 130kg aattelin tehdä kutosen sillä...No vähän happea ja menoksi. Teen yleensä aikas syviä kyykkyjä ja kolmannen toiston kohdalla pohjalla kuuluukin kova RAKS-ääni. Pelästyin hieman ja luulin että nyt varmaan hajos joku paikka.

No ei sentään, verkkareista kangas repesi ahterista...Ja alla tietenkin vihreät bokserit mallia SA-INT :D No kelasin että mähän en hyvää sarjaa jätä kesken ja jatkoin. Joka toistolla kuului lisää rutinaa ja ei paljoa jäänyt verkkareista jäljelle. Takana tietenkin lämmittelytilat joista näköyhteys kyykkypaikalle. Joitain naisia siellä oli tietenkin...

Jäi vähän treeni puolitiehen, kyykyn jälkeen näppäilin pari muuta liikettä ja evakuoiduin vähin äänin :) Pitää kai mennä ostaan uudet pöksyt, eikö mihinkään voi enää luottaa...

Ite olin jokunen kuukausi sitten duunin salilla treenaamassa. Normaalisti treenaan kotona kun on vehkeet siellä, mutta nyt yks duunikaveri pyysi sinne mukaan. Se oli itte aloittanut treenaamisen jotain neljä-viisi viikkoa sitten, ja halus jonkun vähän kokeneemman sinne mukaan kun halus neuvoja. No hivelihän se mun itsetuntoa kun "kokeneempana salinkävijänä" pidettiin.

No joka tapauksessa, penkkiä piti sitten treenata ja kaveri halus tietysti kokeilla maksimia, kun oli joku mukana varmistamassa. Se latoi rautaa tankoon 80 kiloa, ja rupesi sitä punnertamaan, minä takana varmistamassa. Käsien tärinästä arvasin jo telineestä nostaessa että ei nouse, joten olin valmiina jeesaamaan puuttuvan verran. Karmea pompautus rinnasta ja tanko nousi ehkä viisi senttiä, ja jämähti siihen. Aloin nostamaan tankoa ylöspäin, niin tämä sankari heitti kädet irti siitä! Koko paino jäi yhtäkkiä minulle, ja olin mukavan etunojassa asennossa kun kuvittelin että tarvii vain hivuttaa se rauta ylös. Meinasin mennä nokilleni sen päälle, mutta sain kuitenkin jotenkuten temmottua sen tangon takaisin telineeseen.

Kun sitten kiukkuisena ärähdin sille että mikä vitun temppu toi nyt oli, niin se vaan katto mua silmät pyöreenä ja sanoi että sitä vartenhan sä siinä olit! Voi Ziisus sentään...

Mulle tehtiin just samalla tavalla kun olin varmistamassa, painokin ihan samainen 80 kiloo. Silloin vielä satuin olemaan sellainen aloitteleva laihaläski, joten enhän mitä sitä tankoa saanut hievahtamaankaan siitä. :david: Kyllä se sitten apuna suostui nostamaan itsekin, kun vähän mainitsin asiasta...

jos mulla joskus sattuu housut repeen kyykätessä niin sitte vaan housut pois ja kyykytteleen ilman. mulla on onneks vaan tyylikkään seksikkäitä alushousuja niin ei luulis haittaavan ketään kun ei oo mallia turn off!

Back
Ylös Bottom