Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

"komediaa"

Menin salille ja heitin pukkarissa ylimääräisiä vaatteita pois.
Kaveri itse tuli salin puolelta (oli tehnyt treeninsä) ja rupesimme juttelemaa niitä ja näitä.
Puhuimme varmaan puoli tuntia ja sitten lähdimme.
Kotiin kun tulin niin oli sellainen wtf:confused: fiilis..
Mitä unohtui..?
Tää oli jo aika loistava:D vähän samalla tavalla kun yhdelle crossikuskille, joka huomas vasta treenipaikalla, että missäs vitussa pyörä on. Tallissahan se oli.

Toi Prayerin oli kyl aika samperin hyvä :hyper:!

Itsekin todistin komiikkaa, kun semmoset ~16v jantterit oli prässin kimpussa. Eka testattiin 300 kg - hyvinhän sillä sai 30 toistoa. Siinä vaiheessa se äänekkäin niistä huuteli, et "Nyt saatana ne kamerakännykät surraamaan!". Sitten aina ennen nostoja ilmotettiin kameralle vetäjän nimi ja paljonko oli rautaa koneessa. Melkeen koko ajan se seremoniamestari jauho, et "Ei tälläsii määrii voi nostaa! Vittu mun jalat varmaan murtuu!".

Painoa pojilla oli tosiaan jotain päälle 350 kg - laskivat monta kertaa kovaan ääneen ja liikerata ei ehkä ollu suurin mahollinen...

Tais olla sama kaveri, joka viime viikolla kertoi kuuluvasti alkavansa käyttää "massaa" ku penasta nousee 70 kiloo. Ja sen kamu käyttää jotain keratiinia, siksi se on niin iso.

"komediaa"

Kaveri itse tuli salin puolelta (oli tehnyt treeninsä) ja rupesimme juttelemaa niitä ja näitä.
Mitä unohtui..?

Ei vittu:hyper:

Tais olla sama kaveri, joka viime viikolla kertoi kuuluvasti alkavansa käyttää "massaa" ku penasta nousee 70 kiloo. Ja sen kamu käyttää jotain keratiinia, siksi se on niin iso.

Kovat aineet pojilla käytössä, ettei vaan rupeisi roid raget kohta jylläämään kun tollasilla leikkii.

Modified haluaisi siirtyä siviilipalvelukseen kasarmilta, mutta ei saa nyt ylempiä sotilashenkilöitä kiinni? Toivotaan, että asia ratkeaisi mahdollisimman nopeasti!:(

Modified haluaisi siirtyä siviilipalvelukseen kasarmilta, mutta ei saa nyt ylempiä sotilashenkilöitä kiinni? Toivotaan, että asia ratkeaisi mahdollisimman nopeasti!:(
Jaa. Asia selvä. Ymmärsin siis oikein, mutta en tajunnut mistä on kyse. Ja juu toivotaan, tollanen odottaminen on paskamaista.

"komediaa"

Mitä unohtui..?

Ketjun voi lukottaa, voittaja on löytynyt! :hyvä: :dance:

Tänään tein salilla itse pientä komediaa. Noh, olin menossa juuri tekemään kässäripaikalle pystypunnerrusta. Salillani tuo paikka on melko ahdas ja siinä treenasi pari muutakin tyyppiä lisäkseni. Jollain oli sitten käytössä 10kg ja 12.5kg kässärit samaan aikaan, kun kaveri ilmeisesti teki kahta eri liikettä peräkkäin eri painoilla. En nyt tuosta mitään valittamaan alkanut vaan kysyin että tarvitko noita molempia, johon mies vastasi että "joo tee toki välissä sarjaa jos haluat". No eihän tässä vielä mitään. Tosiaan tuon miehen lisäksi vieressä treenaili myös oikein nätti tyttö. Hänen vieressä oli sitten juuri se penkki jota tarvitsin itse ja en jaksanut sitä alkaa siirtelemään vaan istuin siihen ollen lähes kylki kiinni tytössä :D Aloin siinä sitten tekemään sarjaa ja nostaessani painoja huomasin saman tien pistävän hien hajun, jonka varmasti myös vieressäni ollut tyttö huomasi :itku: No, tein kuitenkin vain reilusti sarjan loppuun miettien miksi juuri tänä aamuna en jaksanut laittaa dödöä. Hävetti. Lähdin siinä sitten pystypunnerrusten jälkeen hieman huvittuneena tuosta tilanteesta pukkariin unohtaen kokonaan treenata ojentajat :rolleyes:

HAH noi on kyllä salee jostain landelta :D voin hyvin kuvitella ton tilanteen :D
Valitettavasti kyllä tälläset kaverit on yleensä juuri sieltä kaupungista ja nimenomaan hienostosaleilta... Landellahan on kato niin köyhää porukkaa ettei siellä oo ees prässejä ;)

Toi on kyllä ihan kauheaa jos salilla sattuu tulemaan hiki. Kannattaa varmaan vaihtaa lajia johonkin kuviokelluntaan tai sitten suihkautella sitä dödöä aina sarjojen välissä ettei vaan ällöttävä hiki haise. :)

Ei se nyt sinänsä niin kauheaa ole, mutta nolotti vain hieman kun oli niin hehkeä neito siinä vieressä :D

Onko kukaan muu unohtanu huuhdella palkkarisheikkerin treenin jälkeen...tiistain treenin jälkeen jätin sheikkerin kassiin ja tänään avattuani sen haju oli jotain aivan kauheata. Proteiinit oli alkanu homehtumaan eikä haju lähteny pesemällä.. Onneks on kaks sheikkeriä joten suosiolla heitin roskiin ton toisen..

Voe vi**ttu. Exän kanssa ollaan vietetty tämä viikko yhdessä, no nyt loppu hauskanpito. Exä sai kuulla minun ja sen kaverin sekoiluista, vaikuttaa aika vihaiselta. Huomenna pitäs käydä kertomassa illan tapahtumat. Ei se muuten vituttaisi, mutta kun rupesi jo lämpiämään uudestaan. Kaiken lisäksi se on perkeleen hyvä kroppainen ja aika kissa sängyssä... vittu nyt vituttaa :itku: Huomenna pää täyteen :(

Onko kukaan muu unohtanu huuhdella palkkarisheikkerin treenin jälkeen...tiistain treenin jälkeen jätin sheikkerin kassiin ja tänään avattuani sen haju oli jotain aivan kauheata. Proteiinit oli alkanu homehtumaan eikä haju lähteny pesemällä.. Onneks on kaks sheikkeriä joten suosiolla heitin roskiin ton toisen..

Olen muistanut huuhdella ja pestä, mutta haju on tullut silti. En tiedä haiseeko minkään elukan raatokaan niin pahalle.

Back
Ylös Bottom